Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 15/TP/2024 Dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku, pojemników jednorazowego użytku oraz wyrobów do utrzymania czystości do magazynu gospodarczego Szpitala św. Anny w Miechowie.

Termin:
Zamieszczenia : 03-06-2024 14:23:00
Składania : 14-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 14-06-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2024_TP_15_ załaczniki do SWZ_magazyn.docx docx 40.65 2024-06-03 14:23:00 Postępowanie
2024_TP_15_OPZ_załącznik 4_magazyn.7z 7z 24.65 2024-06-03 14:23:00 Postępowanie
2024_TP_15_SWZ_magazyn.DOC DOC 219.5 2024-06-03 14:23:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_08dc83b6-a728-7fae-fa07-470001078b93.pdf pdf 219.93 2024-06-03 14:23:00 Postępowanie
2024_TP_15_ odpowiedzi I_11.6.2024-sig.pdf pdf 336.77 2024-06-11 14:40:11 Publiczna wiadomość
2024_TP_15_ odpowiedzi I_12.6.2024_SPROSTOWANIE-sig.pdf pdf 234.49 2024-06-12 14:50:17 Publiczna wiadomość
2024_TP_15_informacja_z_otwarcia.docx docx 98.02 2024-06-14 14:13:35 Publiczna wiadomość
2024_TP_15_informacja_z_otwarcia — sprostowania z dn. 20.06.24r.docx docx 98.7 2024-06-20 11:15:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-20 11:15 Anita Marczewska W załączeniu sprostowanie informacji z otwarcia ofert.

2024_TP_15_informacj [...].docx

2024-06-14 14:13 Anita Marczewska W załączeniu informacja z otwarcia.

2024_TP_15_informacj [...].docx

2024-06-14 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 283 086,20 zł brutto. Zadanie nr 1: 11 200,00 brutto, Zadanie nr 2: 20 228,08 brutto, Zadanie nr 3: 67 245,20 brutto, Zadanie nr 4: 7 009,20 brutto, Zadanie nr 5: 1 350,00 brutto, Zadanie nr 6: 8 071,30 brutto Zadanie nr 7: 9 600,00 brutto, Zadanie nr 8: 47 184,50 brutto, Zadanie nr 9: 21 168,37 brutto, Zadanie nr 10: 4 981,60 brutto, Zadanie nr 11: 21 76 brutto Zadanie nr 12: 7 840,80 brutto, Zadanie nr 13: 9 969,00 brutto , Zadanie nr 14: 20 780,00 brutto, Zadanie nr 15: 1 410,20, Zadanie nr 16: 6 290,90 brutto Zadanie nr 17: 3 240,00 brutto, Zadanie nr 18: 13 161,00 brutto, Zadanie nr 19: 1 080,00 brutto brutto
2024-06-12 14:50 Anita Marczewska Plik w załączeniu

2024_TP_15_ odpowied [...].pdf

2024-06-11 14:57 Anita Marczewska Zamawiający prostuje odpowiedź nr 60 z dnia 11.06.2024r.
właściwe brzmienie odpowiedzi poniżej:

60.
Grupa 3
Czy Zamawiający odstąpi od wymogu „należy dołączyć do oferty raport bezpieczeństwa produktu kosmetycznego oraz badania aplikacyjne na min. 50 osobach”?
Ad.60 Pozostaje jak w SWZ
2024-06-11 14:40 Anita Marczewska W załączeniu odpowiedzi.

2024_TP_15_ odpowied [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 778