Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-05-2024 13:30:00 |
Składania : | 14-06-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.41.2024 z dnia 31.05.2024r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 ze zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
Nazwa zadania:
Program Bydgoski Budżet Obywatelski (BBO) podzadanie pn.:
Pumptrack przy ul. B. Głowackiego na os. Bartodzieje (Program BBO)
Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego na os. Bartodzieje (Program BBO)
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, dot. kompleksowego zagospodarowania terenu do nowej funkcji rekreacyjnej w formie parku wraz z budową toru rowerowego typu „pumptrack” przy ul. B. Głowackiego w okolicy Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy, na działkach o nr ew. 8, 5/3 (własność Gminy Bydgoszcz - WGK) w obrębie 0197; 4, 1/2, 3 (w trwałym zarządzie Zespołu Szkół Handlowych) w obrębie 0197 oraz 115, 116 w obrębie 0197 (ZDMiKP w Bydgoszczy) i 97 w obrębie 0485 (ZDMiKP w Bydgoszczy) w Bydgoszczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 do ogłoszenia pn. Opis przedmiotu zamówienia.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności:
* architektonicznej,
* konstrukcyjno-budowlanej,
* instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3) posiadanie doświadczenia: 1 wykonane w ciągu ostatnich 10 lat zamówienie na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej budowę lub przebudowę trasy w obiekcie typu bikepark lub budowę/przebudowę obiektu typu pumptrack lub dirt park.
4. Załączniki do zapytania:
1) Opis przedmiotu zamówienia;
2) Mapa zasadnicza (wersja w dwg zostanie przekazana Wykonawcy);
3) „Inwentaryzacja drzew i krzewów porastających obszar działki ewidencyjnej nr 8 w obrębie ew. 0197 przy ul. Bartosza Głowackiego w Bydgoszczy”, opracowanej przez EkoBydgoszcz we wrześniu 2023r.;
4) „Ekspertyza przyrodnicza w zakresie występowania chronionych gatunków zwierząt i ich siedlisk w obrębie działki o nr ew. 8 obręb 0197 przy ul. Bartosza Głowackiego w Bydgoszczy” opracowanej przez EkoBydgoszcz we wrześniu 2023r.;
5) Wytyczne i uwagi do projektowania Wydziału Zieleni i Gospodarki Komunalnej UMB z dnia 16.10.2023r., znak: WGK IV.7012.87.2023.KR/JO;
6) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta);
7) wzór umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa;
8) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych;
9) oświadczenie Wykonawcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) przewiduje się prowadzenie między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru częściowego i końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 5 miesięcy od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
* Karolina Szafran - Pyjos, Inspektor WIM (br. bud.) – tel. 52 58 59 157
* Magdalena Janiak, Inspektor WIM (koordynator) – tel. 52 58 58 209
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: magdalena.janiak@um.bydgoszcz.pl .
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 14.06.2024r. o godz. 9.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
10.1. potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 6) – wykaz wykonanych w ostatnich 10 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,
10.2. dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 6 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
10.3. informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (podpisany załącznik Nr 8) oraz oświadczenie Wykonawcy (wypełniony załącznik nr 8) opisane w pkt 4.8 oraz pkt 4.9.
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 załączników spowoduje odrzucenie oferty.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
2024-06-14 11:13 | Maciej Grabowski | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. |
2024-06-04 10:50 | Justyna Pabian | Dodatkowa informacja do zamówienia |
Komunikaty