Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MT.2370.7.2024 Wymiana szyby świetlika w obiekcie Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 2 w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 31-05-2024 13:52:00
Składania : 14-06-2024 13:48:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.




Szanowni Państwo,

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi polegającej na wymianie szyby okna świetlika dachowego w budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 2 znajdującej się w Poznaniu przy ulicy Grunwaldzkiej 16A.

Świetlik znajduję się na znacznej wysokości, ponad połacią dachu. 

Szyba posiada przybliżone wymiary trapezu o pow. około 2,5 m2.

Wymiary: podstawa dolna około 88 cm, ramię lewe około 124 cm, ramię prawe około 258 cm oraz podstawa górna około 160cm. 

Szyba o profilu 6ESG/14AR/442NE. Istnieje możliwość zamówienia szyby u lokalnego producenta: Insoglas - Kamienna 6 , 62-081 Wysogotowo.

W ramach wykonania usługi należy: zebrać dokładne wymiary szyby, zamówić szybę, wymienić. W trakcie realizacji usługi zaleca się aby świetlik był przez minimalny czas otwarty. Nie dopuszcza się pozostawienia świetlika nieszczelnego.  


W cenie usługi należy wliczyć wszelkie niezbędne czynności i przedstawić ofertę całościową.

Niezbędne skorzystanie z podnośnika koszowego lub technik alpinistycznych.

W załączniku zdjęcia lokalizacji oraz rzut z projektu wykonawczego.


W przypadku chęci oględzin proszę kontaktować się bezpośrednio z dowództwem Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 2.

+48477716420 – Dowódca jednostki,
+48477716422 – Zastępca Dowódcy jednostki,
+48728419480 – telefon komórkowy Dowódcy jednostki


Z poważaniem,

Wydział Kwatermistrzostwa

KM PSP Poznań




W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 47-77-16-353.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1.jpeg jpeg 428.38 2024-05-31 13:52:00 Postępowanie
2.jpeg jpeg 381.83 2024-05-31 13:52:00 Postępowanie
3.jpeg jpeg 269.44 2024-05-31 13:52:00 Postępowanie
4.jpeg jpeg 107.35 2024-05-31 13:52:00 Postępowanie
5.jpeg jpeg 376.44 2024-05-31 13:52:00 Postępowanie
6.png png 521.13 2024-05-31 13:52:00 Postępowanie
Dokumentacja - świetlik.pdf pdf 922.15 2024-05-31 13:52:00 Postępowanie
JRG2 - przód.jpg jpg 328.77 2024-05-31 13:52:00 Postępowanie
JRG2 - przód 1.jpg jpg 8719.1 2024-05-31 13:52:00 Postępowanie
JRG2 - tył.png png 1804.52 2024-05-31 13:52:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 316