Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZKB-II2635.4.3.2024 Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w rejonie Ostrów Tumski – Śródka - Zawady - Komandoria - rejon ulicy Bydgoskiej.

Norbert Ciesielski
Miasto Poznań Oddział: Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
Termin:
Zamieszczenia : 05-06-2024 14:27:00
Składania : 25-06-2024 11:05:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie ofertowe


    1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje:

• Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego infrastruktury teletechnicznej (rurociągów, studni kablowych, słupów do kamer, przyłączy zasilających i transmisyjnych), uzgodnienie projektów z Zamawiającym, ZDM, ZZM, Biurem Miejskiego Konserwatora Zabytków, Radą Osiedla Ostrów Tumski-Śródka-Zawady-Komandoria, Enea Operator oraz ZUDP wraz z pozyskaniem niezbędnych pozwoleń wymaganych prawem budowlanym

• Wykonanie przyłączy teletechnicznych i energetycznych do miejsc rozlokowania kamer wizyjnych i urządzeń teletransmisyjnych w oparciu o wykonaną i uzgodnioną dokumentację projektową

• Posadowienie masztów pod kamery,

• Dostawa, instalacja, konfiguracja i kalibracja kamer,

• Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

Szczegółowe informacje zawarto w załączonym Programie funkcjonalno- użytkowym (załącznik nr 1) oraz projekcie umowy (załącznik nr 2).


    2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny kod CPV

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

Dodatkowe kody CPV

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71320000-7    Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania


    3. Termin wykonania zamówienia:

140 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy


    4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

Nazwa kryterium:                                  Waga kryterium:

1)    Cena                                                       80 %

Sposób oceny:

Cena oferty najkorzystniejszej

---------------------------------------- x 80 = P1

cena oferty badanej



Nazwa kryterium:                                                                                   Waga kryterium:

2) Wydłużenie okresu udzielonej gwarancji na wykonany                              10%

Przedmiot zamówienia (z min. 36 miesięcy do max. 60 miesięcy)

Oferta może otrzymać maksymalnie 10 punktów, jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia od wymaganych 36 miesięcy, przyznawanych w następujący sposób:

36 miesiące – 0 pkt

48 miesięcy – 5 pkt

60 miesięcy –  10 pkt


Nazwa kryterium:                                                                                   Waga kryterium:

3) Serwis posprzedażny w ramach gwarancji wliczony w cenę oferty            10%

Oferta może otrzymać maksymalnie 10 punktów, jeżeli Wykonawca zaoferuje serwis posprzedażny w ramach gwarancji (wliczony w cenę oferty) obejmujący wykonanie:

• 2 razy w roku (w marcu i wrześniu): czyszczenia obudów i regulacji mechanizmów zamontowanych kamer;

• na koniec zadeklarowanego okresu gwarancyjnego pomiarów elektrycznych – rezystancji izolacji przewodów zasilających punkty kamerowe, impedancji pętli zwarcia oraz skuteczności zabezpieczeń różnicowoprądowych.


Sposób oceny:

Brak serwisu – 0 pkt

Wykonanie dodatkowego serwisu posprzedażnego w ramach gwarancji – 10 pkt

Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę wykonawcy, który w sumie uzyskał najwyższą liczbę punktów z kryteriów P=P1+P2+P3

Gdzie:

P1 – liczba punktów za cenę

P2 – punkty za wydłużenie udzielonej gwarancji

P3 – punkty za serwis posprzedażny w ramach gwarancji


    5. Opis sposobu przygotowania oferty:

    1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

    4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

    5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

    6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

    7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

    a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto

    b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

    c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

    d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.


    6. Zasady płatności:

Zgodnie z & 4 Istotnych warunków umowy.


    7. Opis procedury:

    1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

    2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

    3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

    4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

    5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.


    8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.


    9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.


   

10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.


    11. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy

Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Istotnych warunków umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

W przypadku pytań:

    • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 15 99

    • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    12. Wymagania jakie muszą spełniać podmioty składające ofertę:

• wymagane doświadczenie w pracach budowlanych w branży telekomunikacyjnej / elektrycznej - wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 2 prac budowlanych w branży instalacyjnej - telekomunikacyjnej lub elektrycznej o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000 zł brutto

• wymagane dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia w zakresie eksploatacji i dozoru instalacji i urządzeń elektrycznych (SEP E + D) z uwzględnieniem pomiarów

• wymagane dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia do projektowania i kierowania robotami w branży budowlanej instalacyjnej elektrycznej

• wymagane dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami w branży telekomunikacyjnej.

• Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień

Zamawiający informuje, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy prawo zamówień publicznych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawcy do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie ww. wymagań, w tym o wskazanie osób, które w imieniu Wykonawcy będą realizować prace wymagające ww. uprawnień wraz z podstawą dysponowania tymi osobami przez Wykonawcę.

Zamawiający przewiduje wizję lokalną w terenie w terminie 14.06.2024 o godzinie 10.00. Miejsce spotkania skrzyżowanie ulic Bydgoska / Podwale.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 2 - Istotne warunki umowy 4.3.2024.doc doc 201.5 2024-06-05 14:27:00 Postępowanie
Załączniki Bydgoska.zip zip 3536.45 2024-06-05 14:27:00 Postępowanie
zał. nr 1 - PFU - Bydgoska.docx docx 58.44 2024-06-05 14:27:00 Postępowanie
CAD_220344_2024_01_25 - standard_Bydgoska - mapy.zip zip 2113.02 2024-06-05 14:27:00 Postępowanie
zał. nr 2 do umowy - Wytyczne do projektowania i budowy infrastruktury teletechnicznej.doc doc 1471 2024-06-05 14:27:00 Postępowanie
Zal nr 5 do umowy - wykaz dostarczonego.xls xls 36 2024-06-05 14:27:00 Postępowanie
Zal nr 6 do umowy - Harmonogram realizacji inwestycji.xls xls 2130 2024-06-05 14:27:00 Postępowanie
Gdańska_Bydgoska.png png 957.97 2024-06-18 13:25:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-18 13:25 Norbert Ciesielski Zapytanie dotyczące postępowania: Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w rejonie Ostrów Tumski – Śródka - Zawady - Komandoria - rejon ulicy Bydgoskiej (ID 934049)

Pytanie:
W nawiązaniu do toczącego się postępowania zwracam się z prośbą o udzielenie wyjaśnień dotyczących materiałów przetargowych w szczególności PFU:

W obszarze inwestycji istnieje bardzo duże zagęszczenie istniejącej infrastruktury podziemnej. Większość ich właścicielu w procesie uzgadniania trasy wymaga od projektanta oddalenia się na odpowiednie odległości od lokalizacji ich infrastruktury. Po analizie mapy do celów projektowych w pasie drogowym planowanej inwestycji widzimy bardzo duże zagrożenia związane z możliwością uzgodnienia infrastruktury by odpowiadała wymogom wskazanym z PFU. W związku z powyższym czy Zamawiający w przypadku wystąpienia takich właśnie utrudnień wyrazi zgodę na alternatywne rozwiązania:
1. Punkt kamerowy nr 1 - Skrzyżowanie ulic Bydgoska / Gdańska - zmiana lokalizacji punktu kamerowego (zgodnie z załącznikiem)
2. Punkt kamerowy nr 2 - Skrzyżowanie ulic Bydgoska / Filipińska - podejście z przyłączem od istniejącej infrastruktury przy skrzyżowaniu Rynek Śródecki / Bydgoska (istniejąca kamera)

Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na alternatywne rozwiązania przedstawione w zapytaniu.
1. Punkt kamerowy nr 1 - Skrzyżowanie ulic Bydgoska / Gdańska. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji punktu kamerowego (zgodnie z załącznikiem) w przypadku wystąpienia utrudnień związanych z uzgodnieniem infrastruktury podziemnej odpowiadającym wymogom z PFU.
2. Punkt kamerowy nr 2 - Skrzyżowanie ulic Bydgoska / Filipińska. Zamawiający dopuszcza podejście z przyłączem od istniejącej infrastruktury przy skrzyżowaniu Rynek Śródecki / Bydgoska (istniejąca kamera) w przypadku wystąpienia utrudnień związanych z uzgodnieniem infrastruktury podziemnej odpowiadającym wymogom z PFU.

Gdańska_Bydgoska.png

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w rejonie Ostrów Tumski – Śródka - Zawady - Komandoria zgodne z załączonym PFU - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3468 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 140 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja 10% Wydłużenie okresu udzielonej gwarancji na wykonany Przedmiot zamówienia (36; 48 lub 60 miesięcy). "Proszę o podanie ilości miesięcy" (0)
6 Serwis posprzedażny w ramach gwarancji 10% Serwis posprzedażny w ramach gwarancji wliczony w cenę oferty. Proszę potwierdzić wpisując: "TAK lub NIE" (0)
7 Oświadczenie o figurowaniu na białej liście podatników VAT - Oświadczam, że dane dotyczące Urzędu Skarbowego są właściwe oraz, że wykonawca wskazany powyżej, jest umieszczony na białej liście podatników podatku VAT, co umożliwia dokonanie płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielnej płatności na konto nr: (0)
8 Dysponowanie wykwalifikowanymi osobami do prowadzenia prac - Oświadczenie o dysponowaniu osobami posiadającymi kwalifikacje do prowadzenia prac: - wymagane dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie eksploatacji i dozoru instalacji i urządzeń elektrycznych (SEP E + D) z uwzględnieniem pomiarów - wymagane dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami w branży budowlanej instalacyjnej elektrycznej - wymagane dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami w branży telekomunikacyjnej. Proszę potwierdzić dysponowanie ww. osobami wpisując "Potwierdzam" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 414