Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-05-2024 14:19:00 |
Składania : | 28-05-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 28-05-2024 12:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.
Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.
Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Proszę o podawanie cen za całość usługi opisanej szczegółowo w Załączniku nr 1 – Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. System sam dokona wyliczenia ile to będzie za całość i podsumuję Państwa ofertę. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.
Wykonawca gwarantuje, że zaoferowane w postępowaniu przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w zapytaniu przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres: faktura@insp.pl lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-05-24 12:26 | Mariusz Czyż |
Zamawiający informuję o pytaniach, które wpłynęły w przedmiotowym postępowaniu: Pytanie 1. "Czy Zamawiający przekazuje grafiki do publikacji w formie do składu, czy przygotowanie grafik jest po stronie Wykonawcy?" Zamawiający informuję iż przekaże gotowe grafiki do publikacji w formie do składu. Pytanie 2. "Jaka jest szacunkowa liczba grafik w publikacji? jakiego rodzaju są to grafiki?" Zamawiający informuję iż szacunkowa liczba grafik w publikacji wynosi ok 70 i są to pliki typu .jpg. Pytanie 3. "Czy czas na akceptację składu wlicza się do czasu realizacji zamówienia i jaki czas przewiduje Zamawiający na zgłaszanie uwag / przekazanie akceptu?" Zamawiający informuję iż czas na akceptację składu wlicza się do czasu realizacji zamówienia. Zamawiający informuję iż czas na zgłaszanie uwag / przekazanie akceptu wynosi do 10 dni kalendarzowych. Pytanie 4. "Czy układ graficzny czasopisma przewiduje elementy spadowe czy też marginesy kolumny tekstowej są białe?" Zamawiający informuję iż układ graficzny czasopisma nie przewiduje elementów spadowych i marginesy kolumny tekstowej są białe. Z poważaniem Mariusz Czyż. |
Komunikaty