Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2024/BZP 00335928/01 Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24

Termin:
Zamieszczenia : 23-05-2024 10:44:00
Składania : 11-06-2024 09:00:00
Otwarcia : 11-06-2024 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.doc doc 253.5 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
Dokumentacja projektowa.zip zip 110206.72 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 165.23 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do SWZ - Formularz Ofertowy Wykonawcy.docx docx 33.91 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 1.1 do SWZ - Formularz cenowy - Wyposażenie higieniczne - Pakiet I.xlsx xlsx 10.97 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 1.2 do SWZ - Formularz cenowy - Wyposażenie drobne gastronomiczne i inne - Pakiet II.xlsx xlsx 11.95 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 1.3 do SWZ - Formularz cenowy - Rolety - Pakiet III.xlsx xlsx 10.31 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 1.4 do SWZ - Formularz cenowy - Sprzęt RTV i audio - Pakiet IV.xlsx xlsx 10.47 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 1.5 do SWZ - Formularz cenowy - Wyposażenie rehabilitacyjne i do terapii zajęciowej - Pakiet V.xlsx xlsx 11.57 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 1.6 do SWZ - Formularz cenowy - Wyposażenie medyczne - Pakiet VI.xlsx xlsx 12.39 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 1.7 do SWZ - Formularz cenowy - Meble medyczne - Pakiet VII.xlsx xlsx 10.16 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie z art. 125 ust. 1.docx docx 31.47 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie - Wykonawcy występujący wspólnie.docx docx 26.52 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie - Podmiot oddający zasoby.docx docx 27.21 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 4 do SWZ - Umowa wzór Pakiet I.docx docx 82.69 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 5 do SWZ - Umowa wzór Pakiet II.docx docx 81.9 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 6 do SWZ - Umowa wzór Pakiet III.docx docx 81.95 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 7 do SWZ - Umowa wzór Pakiet IV.docx docx 81.92 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 8 do SWZ - Umowa wzór Pakiet V.docx docx 81.97 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 9 do SWZ - Umowa wzór Pakiet VI.docx docx 81.57 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 10 do SWZ - Umowa wzór Pakiet VII.docx docx 81.46 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
załącznik nr 11 do SWZ - Klauzula informacyjna.doc doc 61 2024-05-23 10:44:00 Postępowanie
Wyjaśnienie treści SWZ -2.doc doc 64.5 2024-06-03 14:25:45 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ -3.doc doc 91 2024-06-03 14:25:45 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ -1.doc doc 59.5 2024-06-03 14:25:45 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ -4.doc doc 58.5 2024-06-03 14:25:45 Publiczna wiadomość
Dokumentacja projektowa - SST - Pakiet VI - Wyposażenie medyczne_po zmianie z dnia 03.06.2024 r..docx docx 3045.92 2024-06-03 14:25:45 Publiczna wiadomość
Dokumentacja projektowa - SST - Pakiet VII - Meble medyczne_po zmianie z dnia 03.06.2024r.docx docx 695.74 2024-06-03 14:25:45 Publiczna wiadomość
Ogłoszene o zmianie ogłoszenia 03.06.2024r.pdf pdf 40.18 2024-06-03 14:25:45 Publiczna wiadomość
SWZ_po zmianie z dnia 03.06.2024r.doc doc 256.5 2024-06-03 14:25:45 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia z dnia 11.06.2024.docx docx 33.14 2024-06-11 14:35:40 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku postępowania_Pakiet I, II, III, VI, VII.doc doc 79.5 2024-06-20 12:18:02 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania_Pakiet V.doc doc 173 2024-06-20 12:18:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-20 12:18 Zamówienia Publiczne Zawiadomienie o wyniku postępowania - Pakiet I, II, III, VI, VII
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - Pakiet V

Zawiadomienie o wyni [...].doc

Zawiadomienie o unie [...].doc

2024-06-11 14:35 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert z dnia 11.06.2024 r.

Informacja z otwarci [...].docx

2024-06-11 09:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację całości przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości: 787 173,79 zł brutto, w tym na:
Pakiet I – 71 487,60 zł brutto
Pakiet II – 47 614,90 zł brutto
Pakiet III – 44 662,53 zł brutto
Pakiet IV- 12 447,60 zł brutto
Pakiet V – 8 340,96 zł brutto
Pakiet VI – 122 920,20 zł brutto
Pakiet VII – 479 700,00 zł brutto
2024-06-03 14:25 Zamówienia Publiczne Wyjaśnienie treści SWZ - 1
Wyjaśnienie treści SWZ - 2
Wyjaśnienie treści SWZ - 3
Wyjaśnienie treści SWZ - 4
Dokumentacja projektowa - SST - Pakiet VI - wyposażenie medyczne po zmianie z dnia 03.06.2024 r.
Dokumentacja projektowa - SST - Pakiet VII - meble medyczne po zmianie z dnia 03.06.2024 r.
SWZ po zmianie z dnia 03.06.2024 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Wyjaśnienie treści S [...].doc

Wyjaśnienie treści S [...].doc

Wyjaśnienie treści S [...].doc

Wyjaśnienie treści S [...].doc

Dokumentacja projekt [...].docx

Dokumentacja projekt [...].docx

Ogłoszene o zmianie [...].pdf

SWZ_po zmianie z dni [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1078