Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ON.2710.5.2024 Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja infrastruktury kulturalnej w budynkach Gminy Rawicz

Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
Gmina Rawicz Oddział: Wydział Organizacji i Nadzoru
Termin:
Zamieszczenia : 23-05-2024 15:44:00
Składania : 11-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 11-06-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

 

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie o zamówieniu, SWZ wraz z załącznikami  związanymi z przedmiotem niniejszego zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

 

   1.     Komunikacja w niniejszym postepowaniu - w tym składanie oferty, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus.

Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@rawicz.eupowyższe nie dotyczy składania oferty, z tym, że podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa.

    

    2.     Wykonawca może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i formularzy:

a)     „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania oferty lub wniosku.

b)     „Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego

 

    3.     Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

a)     tel. 22 101 02 02,

b)     e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

 

    4.     Przypominamy, że ofertę, oświadczenia, wykaz opatruje się w formie elektronicznej (kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej podpisem zaufanym lub osobistym.

 

    5.     Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;

2)   kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - krzysztof.juszczak@comp-net.pl;

3)     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja infrastruktury kulturalnej w budynkach Gminy Rawicz” nr ON.2710.8.2024 prowadzonym w trybie podstawowym ;

4)   firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;

5)   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;

6)   dane mogą być przekazywane poza teren UE;

7)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie
o dofinansowaniu.

8)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

9)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;

10) posiada Pani/Pan:

a)   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);

b)   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

11) nie przysługuje Pani/Panu:

a)   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)   na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. ogłoszenie o zamówieniu_PSz.pdf pdf 272.57 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
2. SWZ_PSz.pdf pdf 1017.29 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
3. formularz ofertowy - zał. nr 1.doc doc 245 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
4. oświadczenie - spełnienie warunków - zał. nr 2.1.doc doc 73 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
4a. oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 - zał. nr 2.2.doc doc 91.5 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
5.oświadczenie - wykluczenie - zał. nr 3.doc doc 90.5 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
6. oświadczenie w zakresie art. 117 ust. 4 - zał. nr 4.doc doc 74.5 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
7. (wzór) zobowiązanie - zał. nr 5.doc doc 79.5 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
8. oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 - zał. nr 6.doc doc 76.5 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
9. wykaz robót budowlanych - zał. nr 7.doc doc 85 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
10. projekt umowy część 1, 4 i 5 - zał. 8.1..pdf pdf 457.69 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
10a. projekt umowy część 2 i 3 - zał. 8.2.pdf pdf 464.78 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
11. dokumentacja część 1 - dach UMG Rawicz.zip zip 19530.71 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
12. dokumentacja część 2 - strop sala witrażowa DK.zip zip 15681.27 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
13. dokumentacja część 3 - elewacja DK.zip zip 3210.66 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
14. dokumentacja część 4 - stare okna DK.zip zip 25176.12 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
15. dokumentacja część 5 - okna z łukami DK.zip zip 11908.57 2024-05-23 15:44:00 Postępowanie
16. informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 337.6 2024-06-11 14:05:53 Publiczna wiadomość
17. unieważnienie cz. 3, 4 i 5.pdf pdf 364.56 2024-06-13 14:52:18 Publiczna wiadomość
18. omyłka pisarska w ww. unieważnieniu cz. 3, 4 i 5.pdf pdf 362.81 2024-06-14 14:53:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-14 14:53 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza zawiadomienie o poprawieniu omyłki pisarskiej w zamieszczonym w dniu 13.06.2024 - 17.unieważnieniu postępowania - części 3, 4 i 5.

18. omyłka pisarska [...].pdf

2024-06-13 14:52 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - części 3, 4 i 5.

17. unieważnienie cz [...].pdf

2024-06-11 14:05 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej niżej załączoną informację z dnia 11.06.2024 roku.

16. informacja z otw [...].pdf

2024-06-11 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości:
1) część 1 – 1 623 000,01 zł (wymiana pokrycia dachowego budynku UMG Rawicz wraz z ociepleniem i montażem instalacji fotowoltaicznej),
2) część 2 – 300 000,00 zł(zaprojektowanie wraz z wykonaniem naprawy stropu w „Sali Witrażowej” Domu Kultury w Rawiczu),
3) część 3 – 109 999,99 zł (zaprojektowanie z wykonaniem prac renowacyjnych na elewacji budynku Domu Kultury w Rawiczu),
4) część 4 – 90 000,00 zł (wymiana i renowacja starych okien w budynku Domu Kultury w Rawiczu),
5) część 5 – 100 000,00 zł(odtworzenie łuków nad oknami wraz z wymianą okien w pomieszczeniach po bibliotece w Domu Kultury w Rawiczu).

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 895