Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szacowanie wartości zamówienia - gadżety reklamowe biurowe

Marta Świątkowska
Miasto Poznań Oddział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 07-06-2024 15:36:00
Składania : 12-06-2024 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Pastwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

W ramach realizacji zadań Biura Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta Urzędu Miasta Poznania planuje się zlecenie zamówienia polegającego na usłudze wykonania i dostawy materiałów promocyjnych wraz ze znakowaniem logo inwestycji (w załączeniu grafiki 1-4).

Zwracam się do Państwa z pytaniem czy posiadają Państwo w swojej ofercie takie produkt oraz jaki byłby szacunkowy koszt realizacji takiego zamówienia, tj. wizualizacji/projektu lokalizacji logotypu na produkcie, wykonania znakowania w postaci przesłanego logotypu wraz z dostawą do siedziby zamawiającego tj. Urzędu Miasta Poznania pl. Kolegiacki 17. 
Proszę również o informację jaki byłby szacunkowy termin realizacji od daty otrzymania zamówienia. 

Będę wdzięczna za podanie szacunkowej kwoty  i przesłanie Państwa szacunkowej wyceny do wtorku 11 czerwca br. godz. 14:00

Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

Jeżeli nie posiadają Państwo w swojej ofercie wszystkich wymienionych produktów prosimy o przesłanie ofert częściowych.

Rozeznanie rynku jest koniecznym elementem postępowania zgodnie z ustawą o prawie zamówień publicznym i pomoże nam w przygotowaniu właściwego postępowania na powyższe zamówienie oraz pozwoli przewidzieć środki na realizację go, dlatego uprzejmie proszę o zapoznanie się z przesłanym załącznikiem i przesłanie Państwa wyceny. Jeżeli mają Państwo dodatkowe uwagi i sugestie do zapisów proszę o informację.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61 878 1660

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
grafika 3.JPG JPG 1428.4 2024-06-07 15:36:00 Postępowanie
grafika 4.JPG JPG 1303.6 2024-06-07 15:36:00 Postępowanie
grafika 1.1.png png 45.93 2024-06-07 15:36:00 Postępowanie
grafika 1.png png 19.31 2024-06-07 15:36:00 Postępowanie
grafika 2.png png 18.79 2024-06-07 15:36:00 Postępowanie
Specyfikacja w tabeli.xlsx xlsx 11.54 2024-06-07 15:36:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 długopisy BIC® Style z niebieskim tuszem W tym miejscu proszę podać cenę wykonania długopisów o poniższej specyfikacji. W wycenie należy uwzględnić przygotowanie projektu nadruku i wizualizacji długopisów na podstawie grafiki 1.1. Specyfikacja: model: BIC® Style, biały korpus i biała zatyczka, kolor tuszu: niebieski, znakowanie: logotyp full color 500 szt. - (0)
2 długopisy BIC® Style z czarnym tuszem W tym miejscu proszę podać cenę wykonania długopisów o poniższej specyfikacji. W wycenie należy uwzględnić przygotowanie projektu nadruku i wizualizacji długopisów na podstawie grafiki 1. Specyfikacja: model: długopis BIC® Style, biały korpus i czarna zatyczka, kolor tuszu: czarny, znakowanie: logotyp czarny; 500 szt. - (0)
3 ołówki BIC Evolution® Ecolutions® Eraser z gumką W tym miejscu proszę podać cenę wykonania ołówków o poniższej specyfikacji. W wycenie należy uwzględnić przygotowanie projektu nadruku i wizualizacji długopisów na podstawie grafiki 1.1. Specyfikajcja: model: ołówek BIC Evolution® Ecolutions® Eraser, znakowanie: logotyp full color 500 szt. - (0)
4 kreda W tym miejscu proszę podać cenę wykonania kredy o poniższej specyfikacji. W wycenie należy uwzględnić przygotowanie projektu nadruku i wizualizacji długopisów na podstawie grafiki 2. Specyfikacja: ilość kolorów w pudełku: 4 pudełko: kartonik Wymiary :10,8 x 9,6 x 2,5 cm znakowanie: na pudełku z grafiką 2. 500 szt. - (0)
5 kredki Bambino W tym miejscu proszę podać cenę wykonania kredek Bambino o poniższej specyfikacji. W wycenie należy uwzględnić przygotowanie projektu nadruku i wizualizacji pudełka na podstawie grafiki 3. Produkt: kredki Bambino St. Majewski z glinki, - kartonik Liczba kredek w opakowaniu: 6 Opakowanie: kartonik Wymiary: 4,5 x 9 cm Znakowanie : full color 4+0 z grafiką 3. 500 szt. - (0)
6 notes A5 W tym miejscu proszę podać cenę wykonania notesów o poniższej specyfikacji. W wycenie należy uwzględnić przygotowanie projektu nadruku i wizualizacji okładki na podstawie grafiki 4. Specyfikacja: Produkt: notes szyty u góry z okładką i perforacją • Rozmiar: A5 pion (148 x 210 mm) • Ilość stron: 50 • Okładka: zgodna z przedstawionym projektem • Technologia wykonania: - ilość kart 2 + 50 , kreda mat 350 g (okładka), - offset 90 g (wnętrze), - druk 4/0 (okładka przód i tył), - 4/0 (wnętrze), - folia mat 1/0 (okładka przód i tył) - karty notesu szyte od góry, - 1 linia perforacji 5 mm od łączenia. 800 szt. - (0)
7 notes magnetyczny W tym miejscu proszę podać cenę wykonania notesów o poniższej specyfikacji. W wycenie należy uwzględnić przygotowanie projektu nadruku i wizualizacji okładki na podstawie grafiki 3. Specyfikacja: produkt: magnes, wymiar całkowity 60x60mm, obszar widoczny 60x55mm, proste rogi, folia magnetyczna 0,4mm, druk 4/0 CMYK, papier kreda 250g, 1/0 błysk bloczek, wymiar 60x85mm, druk 4/0 CMYK, papier offset 90g, ilość kartek: 25 kartek 1500 szt. - (0)
8 Dostawa w jednej partii W tym miejscu proszę o wycenę dostawy w jednej partii zamówienia do siedziby Zamawiającego. Dostawa odbędzie się na terenie miasta Poznania. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji to maksymalnie 10 dni od dnia akceptacji wizualizacji produktów. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować inny realny termin realizacji ewentualnego zamówienia. (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wykonania projektów i wizualizacji produktów są po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 222