- Strona główna
- Postępowanie ID 930885
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OR-O.2510.1.2024 Szacowanie wartości zamówienia wykonania remontu toalet w Urzędzie Miejskim w Koronowie.
Wystawiający
-
UżytkownikMaja Olejnik
-
Organizacja
-
OddziałWydział Organizacyjny
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-05-22 11:29:00
-
Składania2024-06-03 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zamawiający informuje, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości i nie zostanie zakończone wyborem oferty. Zamawiający jest zobowiązany do przeprowadzenia szacowania wartości zamówienia w myśl artykułów 32-35 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W celu zapewnienia rzetelności i transparentności procesu, Zamawiający zdecydował się na zastosowanie w tym celu platformy zakupowej.
Gmina Koronowo (dalej: Zamawiający) zaprasza do oszacowania wartości zamówienia w postępowaniu dot. Wykonania remontu toalet w Urzędzie Miejskim w Koronowie.
Potencjalni Wykonawcy, którzy oszacowali wartość zamówienia w przypadku późniejszego wystawienia Zapytania Ofertowego zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest Pani Maja Olejnik tel.: 523826403.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem szacowania wartości jest wykonanie remontu toalet na parterze, przewidującego zmianę w układzie funkcjonalno-użytkowym w celu dostosowania pomieszczeń do obowiązujących warunków technicznych w tym przystosowanie jednej z toalet do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pomieszczenia zlokalizowane są w Urzędzie Miejskim w Koronowie ul. Pomianowskiego 1.
W załączonej dokumentacji przygotowano plan remontów dotyczący dwóch oddzielnych zadań (parter i piwnica). W przedmiotowym szacowaniu wartości zamówienia należy wycenić wyłącznie wykonanie remontu pomieszczeń znajdujących się na parterze, oznaczonych w inwentaryzacji budowlanej:
1.01 PRZEDSIONEK
1.02 TOALETA DLA PRACOWNIKÓW
1.03 PRZEDSIONEK
1.04 PRZEDSIONEK
1.05 TOALETA OGÓLNODOSTĘPNA
W ramach remontu toalet na parterze zaprojektowano zmianę układu funkcjonalno-użytkowego, która zakłada wydzielenie z istniejącej przestrzeni dwóch toalet-toalety z przedsionkiem dla mężczyzn oraz toalety bez przedsionka dla kobiet, dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Toaletę dla mężczyzn wyposażono w umywalkę z szafką, w której zaprojektowano elektryczny podgrzewacz ciepłej wody użytkowej, pisuar oraz miskę ustępową, natomiast toaletę dla kobiet i osób z niepełnosprawnościami w umywalkę i miskę ustępową. W obydwu toaletach zaprojektowano wyposażenie w dozownik na mydło, podajnik do ręczników papierowych oraz kosz na zużyte ręczniki papierowe i szczotkę do wc.
Załącznikiem do niniejszego zapytania jest specyfikacja w skład której wchodzi:
-inwentaryzacja budowlana,
-projekt wykonawczy,
-przedmiar robót,
-specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
II. Warunki udziału w wycenie szacunkowej:
Wymagania stawiane Wykonawcy:
Wykonawca oświadcza, że dysponuje wiedzą przedmiotową niezbędną do przeprowadzenia wyceny prac w zakresie opisanym w szacowaniu wartości zamówienia.
III. Termin wykonania szacowania wartości:
Ostateczny termin zakończenia przyjmowania szacowania wartości ustala się na 03.06.2024 r.
IV. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
1. Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, tj. zadawanie pytań i składanie ofert przez wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez Zamawiającego odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
V. Sposób złożenia szacowania wartości
1. Szacowanie wartości stanowi wypełniony formularz znajdujący się na Platformie.
2. W oszacowanej cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
3. Nie dopuszcza się składania szacowania ofert częściowych.
VI. Pozostałe informacje
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców;
2. Szacowana cena podana w ofercie, musi być ceną ostateczną, kompletną, jednoznaczną, nadto musi uwzględniać: wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, wszelkie zobowiązania Wykonawcy oraz obejmować wszystkie ewentualne dodatkowe stanowiące ryzyko Wykonawcy koszty, jakie poniósłby Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji całości przedmiotu zamówienia;
3. Przed obliczeniem szacowanej ceny Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia, zwracając uwagę, czy dokumentacja zawiera w swej treści wszystkie rozwiązania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz czy z dokumentacji Wykonawca może uzyskać wszystkie informacje niezbędne do przygotowania wyceny wartości szacunkowej.
4. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?