Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DO.II.233.1.2024.RK Dokonanie przeglądu i wykonanie ekspertyzy sprzętu infrastruktury informatycznej w ilości 2 sztuk będącego na wyposażeniu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu.

Termin:
Zamieszczenia : 21-05-2024 15:14:00
Składania : 27-05-2024 09:00:00
Otwarcia : 27-05-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Znak sprawy:  DO.II.233.1.2024.RK



       Zapytanie ofertowe


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi polegającej na dokonaniu przeglądu i wykonaniu ekspertyzy sprzętu infrastruktury informatycznej w ilości 2 sztuk będącego na wyposażeniu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu.

Celem ekspertyzy jest określenie stanu technicznego wyeksploatowanego sprzętu komputerowego oraz oszacowanie wartości naprawy, jeśli taka naprawa jest możliwa i jej cena nie przekracza ceny zakupu pomniejszonej o amortyzację.

Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto (Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora PUP w Radomiu z dnia 11 lutego 2021 z poźn.zm.) do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.


I. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na dokonaniu przeglądu i wykonaniu ekspertyzy sprzętu infrastruktury informatycznej w ilości 2 sztuk będącego na wyposażeniu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu według poniższego:

a) Wynikiem dokonanego przeglądu będzie ekspertyza sprzętu infrastruktury informatycznej sporządzona według Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, który to załącznik jest jednocześnie załącznikiem do umowy,

b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu wyników ekspertyzy w formie pisemnej w trzech egzemplarzach,

c) Sporządzona ekspertyza powinna zawierać wyrażony punktowo lub procentowo stopień uszkodzenia, ocenę poszczególnych składników sprzętu infrastruktury informatycznej, w szczególności wskazywać posiadane wady lub uszkodzenia, szacunkową kwotę ewentualnej naprawy lub opinię o braku jej opłacalności, szacowaną aktualną wartość,

d) Wykonawca zobowiązuje się do dokonania oceny sprzętu w siedzibie Zamawiającego, tj. w Radomiu przy ulicy Księdza Andrzeja Łukasika 3 w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego,

e) Z Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

II. Termin wykonania zamówienia: 

Wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się po podpisaniu umowy, w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy z Zamawiającym.

III. Warunki udziału w postępowaniu: 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia,

b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

IV. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć na  platformie zakupowej w formie elektronicznej poprzez formularz tam udostępniony do dnia 27 maja 2024 roku, do godziny 9.00.

V. Warunki płatności:

1. Za wykonany przedmiot zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jakie zostanie określone w formularzu ofertowym.

2. Zapłata wynagrodzenia przez Zamawiającego nastąpi w terminie 14 dni od daty wpływu prawidłowo sporządzonej faktury VAT, w formie przelewu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 

3. Wykonawca prześle fakturę na adres kancelaria@pupradom.pl

4. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1, obejmuje wszelkie koszty związane ze zrealizowaniem i dostarczeniem Przedmiotu Umowy.

VI. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: 

Renata Kłosowska, tel. 48 386 70 53 lub za pośrednictwem platformy zakupowej – wyślij wiadomość do Zamawiającego

VII. Sposób przygotowania i złożenia oferty:

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu,

2. Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w postaci elektronicznej na platformie zakupowej za pomocą formularza tam dostępnego.

VIII. Opis kryteriów oceny ofert:

Kryterium – Cena. ; Waga kryterium – 100%.

W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie czynności, które muszą być wykonane w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną wśród ważnych ofert.

IX. Termin związania z ofertą:

1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po terminie ich składania.

2. Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 15 dni od dnia otwarcia ofert.

X. Postanowienia końcowe:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny,

2. Przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy,

3. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone,

4. W przypadku gdy dwie najkorzystniejsze oferty będą miały taką samą cenę – decydująca o wyborze będzie data złożenia oferty na platformie zakupowej,

5. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia Umowy, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ważnych ofert.

XI. Unieważnienie zapytania ofertowego:

1. Zapytanie ofertowe może zostać unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia) w każdym momencie i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony oferenta do realizacji zamówienia,

2. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postepowania przez Zamawiającego.


Załączniki do zapytania ofertowego stanowią:

1) Projekt umowy,

2) Wykaz sprzętu infrastruktury informatycznej PUP w Radomiu poddanego ekspertyzie,

3) Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

                                                                

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego DO.II.233.1.2024.RK - projekt umowy 2024.pdf pdf 556.66 2024-05-21 15:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego DO.II.233.1.2024.RK - wykaz sprzętu infrastruktury informatycznej poddanego ekspertyzie.pdf pdf 399.49 2024-05-21 15:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.pdf pdf 413.1 2024-05-21 15:14:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe DO.II.233.1.2024.RK.pdf pdf 735 2024-05-21 15:14:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe DO.II.233.1.2024.RK.pdf pdf 735 2024-05-21 15:14:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2024-06-06 17:46 Renata Kłosowska Informuję, iż oferta na „Dokonanie przeglądu i wykonanie ekspertyzy sprzętu infrastruktury informatycznej w ilości 2 sztuk będącego na wyposażeniu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu" złożona przez We'Support Sp. z o.o., NIP 9522237303, która za realizację przedmiotu zamówienia zaoferowała kwotę brutto 2 313,63 PLN, spełniła wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Zaproponowana cena mieści się w granicach środków finansowych przeznaczonych na ten cel.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie ekspertyzy technicznej Dokonanie przeglądu i wykonanie ekspertyzy sprzętu infrastruktury informatycznej w ilości 2 sztuk będącego na wyposażeniu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu.

Zapytanie ofertowe D [...].pdf

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Za wykonany przedmiot zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jakie zostanie określone w formularzu ofertowym. Zapłata wynagrodzenia przez Zamawiającego nastąpi w terminie 14 dni od daty wpływu prawidłowo sporządzonej faktury VAT, w formie przelewu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. Wykonawca prześle fakturę na adres kancelaria@pupradom.pl Wynagrodzenie, o którym mowa obejmuje wszelkie koszty związane ze zrealizowaniem i dostarczeniem Przedmiotu Umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się po podpisaniu umowy, w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy z Zamawiającym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie dodatkowe koszty realizacji zamówienia, w szczególności koszt dojazdu. Cena uwzględnia podatki, opłaty i inne należności płatne przez wykonawcę oraz wszelkie elementy ryzyka związane z realizacją zamówienia oraz zysk Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie Wykonawcy - Oświadczamy, że nie zachodzą w stosunku do nas przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. z 2024 poz. 507) Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
6 Termin związania ofertą - Wykonawca oświadcza, że termin związania ofertą wynosi 15 dni od dnia otwarcia ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie Wykonawcy - Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z zapytaniem ofertowym i nie wnosi do niego zastrzeżeń. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
8 Uprawnienia Wykonawcy - Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia, posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
9 Aktualny odpis z właściwego rejestru - Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, poświadczony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 143