Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-05-2024 15:14:00 |
Składania : | 27-05-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 27-05-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Znak sprawy: DO.II.233.1.2024.RK
Zapytanie ofertowe
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi polegającej na dokonaniu przeglądu i wykonaniu ekspertyzy sprzętu infrastruktury informatycznej w ilości 2 sztuk będącego na wyposażeniu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu.
Celem ekspertyzy jest określenie stanu technicznego wyeksploatowanego sprzętu komputerowego oraz oszacowanie wartości naprawy, jeśli taka naprawa jest możliwa i jej cena nie przekracza ceny zakupu pomniejszonej o amortyzację.
Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto (Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora PUP w Radomiu z dnia 11 lutego 2021 z poźn.zm.) do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na dokonaniu przeglądu i wykonaniu ekspertyzy sprzętu infrastruktury informatycznej w ilości 2 sztuk będącego na wyposażeniu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu według poniższego:
a) Wynikiem dokonanego przeglądu będzie ekspertyza sprzętu infrastruktury informatycznej sporządzona według Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, który to załącznik jest jednocześnie załącznikiem do umowy,
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu wyników ekspertyzy w formie pisemnej w trzech egzemplarzach,
c) Sporządzona ekspertyza powinna zawierać wyrażony punktowo lub procentowo stopień uszkodzenia, ocenę poszczególnych składników sprzętu infrastruktury informatycznej, w szczególności wskazywać posiadane wady lub uszkodzenia, szacunkową kwotę ewentualnej naprawy lub opinię o braku jej opłacalności, szacowaną aktualną wartość,
d) Wykonawca zobowiązuje się do dokonania oceny sprzętu w siedzibie Zamawiającego, tj. w Radomiu przy ulicy Księdza Andrzeja Łukasika 3 w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego,
e) Z Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
II. Termin wykonania zamówienia:
Wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się po podpisaniu umowy, w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy z Zamawiającym.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia,
b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
IV. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej w formie elektronicznej poprzez formularz tam udostępniony do dnia 27 maja 2024 roku, do godziny 9.00.
V. Warunki płatności:
1. Za wykonany przedmiot zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jakie zostanie określone w formularzu ofertowym.
2. Zapłata wynagrodzenia przez Zamawiającego nastąpi w terminie 14 dni od daty wpływu prawidłowo sporządzonej faktury VAT, w formie przelewu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy.
3. Wykonawca prześle fakturę na adres kancelaria@pupradom.pl
4. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1, obejmuje wszelkie koszty związane ze zrealizowaniem i dostarczeniem Przedmiotu Umowy.
VI. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Renata Kłosowska, tel. 48 386 70 53 lub za pośrednictwem platformy zakupowej – wyślij wiadomość do Zamawiającego
VII. Sposób przygotowania i złożenia oferty:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu,
2. Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w postaci elektronicznej na platformie zakupowej za pomocą formularza tam dostępnego.
VIII. Opis kryteriów oceny ofert:
Kryterium – Cena. ; Waga kryterium – 100%.
W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie czynności, które muszą być wykonane w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną wśród ważnych ofert.
IX. Termin związania z ofertą:
1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po terminie ich składania.
2. Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 15 dni od dnia otwarcia ofert.
X. Postanowienia końcowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny,
2. Przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy,
3. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone,
4. W przypadku gdy dwie najkorzystniejsze oferty będą miały taką samą cenę – decydująca o wyborze będzie data złożenia oferty na platformie zakupowej,
5. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia Umowy, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ważnych ofert.
XI. Unieważnienie zapytania ofertowego:
1. Zapytanie ofertowe może zostać unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia) w każdym momencie i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony oferenta do realizacji zamówienia,
2. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postepowania przez Zamawiającego.
Załączniki do zapytania ofertowego stanowią:
1) Projekt umowy,
2) Wykaz sprzętu infrastruktury informatycznej PUP w Radomiu poddanego ekspertyzie,
3) Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
2024-06-06 17:46 | Renata Kłosowska |
Informuję,
iż
oferta
na
„Dokonanie
przeglądu
i
wykonanie
ekspertyzy
sprzętu
infrastruktury
informatycznej
w
ilości
2
sztuk
będącego
na
wyposażeniu
Powiatowego
Urzędu
Pracy
w
Radomiu"
złożona
przez
We'Support
Sp.
z
o.o.,
NIP
9522237303,
która
za
realizację
przedmiotu
zamówienia
zaoferowała
kwotę
brutto
2
313,63
PLN,
spełniła
wszystkie
określone
przez
Zamawiającego
warunki
udziału
w
postępowaniu.
Zaproponowana
cena
mieści
się
w
granicach
środków
finansowych
przeznaczonych
na
ten
cel.
|
Komunikaty