Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OPWiK/15/P/2024 Dostawa artykułów biurowych

Przetargi OPWIK
Miasto Ostrołęka Oddział: Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 21-05-2024 13:53:00
Składania : 29-05-2024 11:00:00
Otwarcia : 29-05-2024 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Osoby do kontaktu:

Iwona Zdziarska- (29) 769 47 54, e-mail: iwona.zdziarska@opwik.pl

1)  Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do Zapytania Ofertowego.

2)  W przypadku podania w formularzu cenowym producenta  i modelu materiału, Wykonawca winien zaoferować wskazany materiał przez Zamawiającego.

3)   Ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Obowiązek udowodnienia równoważności oferowanych elementów przedmiotu zamówienia należy do Wykonawcy.

  4)   Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż w ciągu trzech dni od chwili otrzymania zamówienia. Zamawiający przewiduje 24 dostawy materiałów w czasie trwania umowy.

Informacja w zakresie ochrony danych osobowych przetwarzanych przez OPWiK Sp. z .o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/460WE (RODO), Zamawiający informuje, że:

  1. administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Ostrołęce, ul. Kurpiowska 21;
  2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Ostrołęckim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.: iodo@opwik.pl;
  3. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia/realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia pn. Dostawa artykułów biurowych prowadzonym w trybie uproszczonym;
  4. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
  5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
  6. podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest warunkiem uczestnictwa Wykonawcy w procesie udzielenia zamówienia, konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8. Wykonawca posiada:

-       na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;

-       na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy *;

-       na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania  danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;

-      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;

-        na podstawie z art. 17 ust. 1,2 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
umowa art biurowe.doc doc 56.5 2024-05-21 13:53:00 Postępowanie
form. art. biurowe.ods ods 8.87 2024-05-21 13:53:00 Postępowanie
form. art. biurowe.ods ods 8.87 2024-05-21 13:53:00 Przedmiot zamówienia
art. biurowe.odt odt 6.88 2024-05-29 11:23:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-29 11:23 Przetargi OPWIK Zestawienie złożonych ofert

art. biurowe.odt

2024-05-23 11:02 Przetargi OPWIK Szanowni Państwo przekazujemy odpowiedź na pytanie od Wykonawcy:

Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych w pozycjach w których w opisie jest wskazany Producent?

Odp. Zamawiający nie dopuszcza innych producentów od tych wskazanych w formularzu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wartość zamówienia Proszę o wpisanie wartości całkowitej i załączenie formularza

form. art. biurowe.o [...].ods

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadam(y), że nie podlegam(y) wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). - "Oświadczam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 327