Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-05-2024 13:53:00 |
Składania : | 29-05-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 29-05-2024 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Osoby do kontaktu:
Iwona Zdziarska- (29) 769 47 54, e-mail: iwona.zdziarska@opwik.pl
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do Zapytania Ofertowego.
2) W przypadku podania w formularzu cenowym producenta i modelu materiału, Wykonawca winien zaoferować wskazany materiał przez Zamawiającego.
3) Ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Obowiązek udowodnienia równoważności oferowanych elementów przedmiotu zamówienia należy do Wykonawcy.
4) Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż w ciągu trzech dni od chwili otrzymania zamówienia. Zamawiający przewiduje 24 dostawy materiałów w czasie trwania umowy.
Informacja w zakresie ochrony danych osobowych przetwarzanych przez OPWiK Sp. z .o.o.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/460WE (RODO), Zamawiający informuje, że:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
- na podstawie z art. 17 ust. 1,2 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-05-29 11:23 | Przetargi OPWIK | Zestawienie złożonych ofert |
2024-05-23 11:02 | Przetargi OPWIK |
Szanowni
Państwo
przekazujemy
odpowiedź
na
pytanie
od
Wykonawcy: Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych w pozycjach w których w opisie jest wskazany Producent? Odp. Zamawiający nie dopuszcza innych producentów od tych wskazanych w formularzu. |
Komunikaty