Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ROPSIII.5.1.5.2024 Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części Część 1: Udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego na terenie powiatu strzelecko - drezdeńskiego w ilości maksymalnie 1000 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Część 2: Udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego na terenie powiatu gorzowskiego w tym Miasto Gorzów Wielkopolski w ilości maksymalnie 1650 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Część 3: Udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego na terenie powiatu sulęcińskiego w ilości maksymalnie 1100 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Część 4: Udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego na terenie powiatu międzyrzeckiego w ilości maksymalnie 1000 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Część 5: Udzielenie wsparcia psychoterapeutycznego na terenie powiatu zielonogórskiego w tym Miasta Zielona Góra w ilości maksymalnie 1200 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Termin:
Zamieszczenia : 17-05-2024 14:01:00
Składania : 27-05-2024 09:00:00
Otwarcia : 27-05-2024 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu BZP.pdf pdf 275.89 2024-05-17 14:01:00 Postępowanie
SWZ ROPSIII.5.1.5.2024.pdf pdf 424.6 2024-05-17 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-5.pdf pdf 211.05 2024-05-17 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 2-formularz ofertowy część 1-5.docx docx 60.67 2024-05-17 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Projekt umowyczęść 1-5.pdf pdf 201.75 2024-05-17 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału oraz przesłanek wykluczenia część1-5.docx docx 104.82 2024-05-17 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ- Oświadczenie o aktualności.docx docx 116.48 2024-05-17 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających do Części 1-5.docx docx 106.07 2024-05-17 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - wykaz osób do części 1-5 .docx docx 108.73 2024-05-17 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie RODO do Części 1-5.docx docx 106.5 2024-05-17 14:01:13 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SWZ - Doświadczenie psychoterapeuty do Częsci 1-5.docx docx 104.9 2024-05-17 14:01:24 Postępowanie
Informacja o unieważnieniu postępowania 03.06.2024.pdf pdf 616.03 2024-06-03 12:09:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-03 12:09 Zamówienia Publiczne Informacja o unieważnieniu postępowania

Informacja o unieważ [...].pdf

2024-05-27 09:00 Komunikat Zamawiającego Część1: 207250,00 zł brutto, Część 2: 341962,50 zł brutto Część 3: 227975,00 zł, Część 4: 207250,00 zł, Część 5: 258828,50 zł
Łączna wartość wszystkich części: 1243266,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 565