Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 8(2)/LOG/2024 Montaż Systemu Kontroli Dostępu (SKD) w bud. nr 2 (Centrum Zdrowia Psychicznego)

Termin:
Zamieszczenia : 17-05-2024 12:34:00
Składania : 24-05-2024 12:00:00
Otwarcia : 24-05-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 261 47 28 12, 603 033 173

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy.odt odt 38.93 2024-05-17 12:34:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 164.82 2024-05-17 12:34:00 Postępowanie
Zał. 1a - 1d.pdf pdf 2011.3 2024-05-17 12:34:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do umowy SKD.pdf pdf 60.09 2024-05-17 12:34:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do Umowy SKD.pdf pdf 203.7 2024-05-17 12:34:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do umowy SKD - ze zmianą 21.05.2024.pdf pdf 60.78 2024-05-21 09:58:31 Postępowanie
Plan ewakuacyjny.pdf pdf 586.63 2024-05-23 12:20:20 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca rozstrzygnięcia postępowania w trybie zapytania ofertowego.pdf pdf 197.51 2024-06-06 09:34:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-06 09:34 Dział Logistyki Informacja dotycząca rozstrzygnięcia postępowania w trybie zapytania ofertowego

Informacja dotycząca [...].pdf

2024-05-23 12:21 Dział Logistyki W odpowiedzi na zadane pytanie do postępowania:
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość ingerencji Wykonawcy w strukturę drzwi i osprzętu na których ma być zainstalowany system kontroli dostępu?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza.
2024-05-23 12:20 Dział Logistyki w Odpowiedzi na zadane pytania do postępowania:
1. Prosimy o udostępnienie planów ewakuacji budynku, celem określenia dróg ewakuacyjnych i oddziaływania nowo instalowanego systemu kontroli dostępu.
Odpowiedź: Plany ewakuacyjne w załączniku.
2. Prosimy udostępnienie informacji dot. centrali PPOŻ – czy funkcjonuje w budynku System Sygnalizacji Pożarowej (SSP), jeśli tak to prosimy o wskazanie modelu centrali CSP.
Odpowiedź: Funkcjonuje SSP strefowy POLON-ALFA INGNIS 2040 obejmujący ochroną starą część budynku, nowa część - instalacja istnieje niepodłączona - planowany POLON 6000
3. Prosimy o doprecyzowanie, czy zadaniem Wykonawcy jest integracja z systemem PPOŻ w taki sposób, by w przypadku zagrożenia (alarm II stopnia) drzwi objęte systemem kontroli dostępu zostały automatycznie zwolnione?
Odpowiedź: TAK
4. Prosimy o informację czy system PPOŻ jest objęty opieką serwisową przez firmę posiadającą odpowiednie kwalifikacje?
Odpowiedź: TAK
5. Prosimy o potwierdzenie, że centrala PPOŻ może zostać rozbudowana o moduły wykonawcze współpracujące z SKD.
Odpowiedź: TAK
6. Prosimy o wskazanie czy do zadań Wykonawcy należy dobór, zakup i montaż modułów rozszerzeń do centrali PPOŻ?
Odpowiedź: Jeśli zajdzie taka potrzeba to tak
7. Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający oddeleguje na swój koszt firmę opiekującą się centralą PPOŻ w celu współdziałania z Wykonawcą w przedmiocie integracji SKD z PPOŻ w ramach realizacji umowy.
Odpowiedź: Zamawiający nie poniesie kosztów związanych z firmą zewnętrzną opiekującą się systemem PPOŻ

Plan ewakuacyjny.pdf

2024-05-22 13:17 Dział Logistyki W związku z wpłynięciem zapytań dotyczących postępowania Zamawiający wydłuża czas trwania postępowania do dnia 24.05.2024, do godz. 12.00.
2024-05-22 09:33 Dział Logistyki w odpowiedzi na zadane pytania:
1."Czy Zamawiający zaakceptuje realizację wymagań PPOŻ poprzez przyciski ewakuacyjne APW (zielone) wyposażone w sygnalizację użycia (świetlna i dźwiękowa) – użycie przycisku awaryjnego na drodze ewakuacyjnej otwiera na stałe konkretne przejście umożliwiające ewakuację?"
Odpowiedź: Zamawiający nie akceptuje.
2. "Czy zamawiający oczekuje instalacji zasilaczy buforowych wraz z akumulatorami podtrzymującymi działanie kontrolera i zamka na każdym z przejść na czas co najmniej 2h?"
Odpowiedź: Zamawiający nie oczekuje instalacji zasilaczy buforowych z akumulatorami.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Montaż Systemu Kontroli Dostępu (SKD) Zgodnie z załącznikami 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3608 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 30 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - OPATRZYĆ KWALIFIKOWANYM PODPISEM ELEKTRONICZNYM / PODPISEM ZAUFANYM / CYFROWYM PODPISEM OSOBISTYM (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 384