Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZA.33516.24.2024.KS Opracowanie dokumentacji naprawy wraz z dostawą, demontażem i montażem szyn oraz kół wciągarki oraz naprawą pomostu suwnicy nr inw. UD-702, Q=50,0/12,5t zainstalowanej na nawie I hali D1 na terenie firmy DOZAMEL Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, wraz z odbiorem suwnicy przez UDT

Termin:
Zamieszczenia : 16-05-2024 14:46:00
Składania : 03-06-2024 12:00:00
Otwarcia : 03-06-2024 12:01:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

w związku z postępowaniem nr BZA.33516.24.2024.KS zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Opracowanie dokumentacji naprawy wraz z dostawą, demontażem i montażem szyn oraz kół wciągarki oraz naprawą pomostu suwnicy nr inw. UD-702, Q=50,0/12,5t zainstalowanej na nawie I hali D1 na terenie firmy DOZAMEL Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, wraz z odbiorem suwnicy przez UDT”.

 

I.       Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:

                 1.  Przedmiot zamówienia obejmuje:

    1. opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji naprawy szyn i kół wciągarki oraz naprawy pomostu suwnicy nr inw. UD-702, Q=50,0/12,5t
    2. dostawę, demontaż i montaż szyn oraz kół wciągarki, wraz z ustawieniem geometrii torowiska i naprawą pomostu suwnicy nr inw. UD-702, Q=50,0/12,5t

zainstalowanej na nawie I hali D1 na terenie firmy DOZAMEL Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, wraz z wykonaniem badań nieniszczących spoin lub elementów konstrukcji (jeśli okażą się konieczne) i przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do odbioru suwnicy przez UDT i odbiór suwnicy przez UDT.


2.  Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.

3. W związku z obowiązującym u Zamawiającego Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu Zamówienia, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne.

4. Prace pożarowo niebezpieczne należy każdorazowo uprzednio uzgadniać z Zamawiającym w dniu ich wykonywania. Prace będą realizowane w czynnej hali produkcyjnej. Termin prac na obiekcie będzie każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym przy udziale najemcy hali.

5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć również wykonanie prac związanych z planowaniem, realizacją, zabezpieczeniem i kontrolą prac pożarowo niebezpiecznych.

6. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:

a)      umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 3),

b)     zaproszenie do złożenia oferty,

c)      wizje lokalne,

d)     wytyczne i wskazania Zamawiającego,

e)     obowiązujące normy prawne i branżowe.

II.     Termin realizacji: 20 tygodni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia.

III.   Termin gwarancji: 3 lata

IV.   Wadium: 5.000,00 zł (wymagania dot. wadium zawiera Załącznik nr 6)

V.     Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.

Załączniki do Zaproszenia:

  1.      Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW).

  2.      Wzór oferty.

  3.      Formularz Umowy,

  4.      Karta Gwarancyjna,

  5.      RODO

  6.      Wymagania dotyczące wadium

  7.      Załącznik nr 5 do Umowy – Taryfikator kar umownych

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Ogólne warunki udzielania zamówienia (OW).pdf pdf 222.24 2024-05-16 14:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór oferty.doc doc 4858.5 2024-05-16 14:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Formularz Umowy.pdf pdf 380.9 2024-05-16 14:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - karta gwarancyjna.pdf pdf 122.15 2024-05-16 14:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - RODO.pdf pdf 169.59 2024-05-16 14:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do Umowy - Taryfikator kar umownych.pdf pdf 193.62 2024-05-16 14:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Wymagania dotyczące wadium.pdf pdf 115.07 2024-05-16 14:46:00 Postępowanie
DOC20240603092717.pdf pdf 1074.44 2024-06-03 09:34:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-03 09:34 Kamila Szuba Szanowni Państwo, w związku z pytaniami zadanymi przez Wykonawców biorących udział w postępowaniu nr BZA.33516.24.2024.KS prowadzonym w sprawie opracowania dokumentacji naprawy wraz z dostawą, demontażem i montażem szyn oraz kół wciągarki oraz naprawą pomostu suwnicy nr inw. UD-702, Q=50,0/12,5t zainstalowanej na nawie I hali D1 na terenie firmy DOZAMEL Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, wraz z odbiorem suwnicy przez UDT, w załączonym pliku udzielamy odpowiedzi na zadane pytania do postępowania.

DOC20240603092717.pd [...].pdf

2024-05-23 08:40 Kamila Szuba Szanowni Państwo, w związku z postępowaniem nr BZA.33516.24.2024.KS na „Opracowanie dokumentacji naprawy wraz z dostawą, demontażem i montażem szyn oraz kół wciągarki oraz naprawą pomostu suwnicy nr inw. UD-702, Q=50,0/12,5t zainstalowanej na nawie I hali D1 na terenie firmy DOZAMEL Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, wraz z odbiorem suwnicy przez UDT”, Zamawiający informuje, że zmianie ulega termin składania ofert. Nowy termin składania ofert został wyznaczony na dzień 03.06.2024 r. do godz. 12:00

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji naprawy wraz z dostawą, demontażem i montażem szyn oraz kół wciągarki oraz naprawą pomostu suwnicy nr inw. UD-702, Q=50,0/12,5t zainstalowanej na nawie I hali D1 na terenie firmy DOZAMEL Sp. z o.o. Proszę o podanie ceny ryczałtowej netto za wykonanie przedmiotu zamówienia 1 usługa Dozamel Sp. z o.o.
Fabryczna 10
53-609 , Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3581 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oferta - Proszę o załączenie oferty sporządzonej na Załączniku nr 2 - wzór oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Akceptacja warunków realizacji - Proszę potwierdzić zapoznanie się z warunkami realizacji określonymi we wzorze umowy i karcie gwarancyjnej oraz potwierdzić ich akceptację (0)
4 Wadium - proszę dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 RODO - proszę dołączyć podpisany załącznik RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 479