Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/73/2024 Dostawy artykułów higienicznych (papieru toaletowego, ręczników papierowych, chusteczek higienicznych i dozowników) dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Termin:
Zamieszczenia : 14-05-2024 11:26:00
Składania : 13-06-2024 09:00:00
Otwarcia : 13-06-2024 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZP_73_2024_DOKUMENTY DO POSTĘPOWANIA.zip zip 444.24 2024-05-14 11:26:00 Postępowanie
ZP_73_2024_Pytania_Odpowiedzi.pdf pdf 373.81 2024-06-05 12:48:26 Publiczna wiadomość
ZP_73_2024_AKTUALIZACJA_ZAŁĄCZNIK NR 2_FORMULARZ_ASORTYMENTOWO_CENOWY.xlsx xlsx 20.1 2024-06-05 12:50:06 Publiczna wiadomość
ZP_73_2024_Pytania_Odpowiedzi_NEMER 2.pdf pdf 379.65 2024-06-07 13:19:23 Publiczna wiadomość
ZP_73_2024_AKTUALIZACJA_NUMER 2_ZAŁĄCZNIK NR 2_FORMULARZ_ASORTYMENTOWO_CENOWY.xlsx xlsx 20.53 2024-06-07 13:22:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-07 13:22 Marta Radziszewska ZP_73_2024_AKTUALIZACJA_NUMER 2_ZAŁĄCZNIK NR 2_FORMULARZ_ASORTYMENTOWO_CENOWY

ZP_73_2024_AKTUALIZA [...].xlsx

2024-06-07 13:19 Marta Radziszewska ZP_73_2024_Pytania_Odpowiedzi_NEMER 2

ZP_73_2024_Pytania_O [...].pdf

2024-06-05 12:50 Marta Radziszewska ZP_73_2024_AKTUALIZACJA_ZAŁĄCZNIK NR 2_FORMULARZ_ASORTYMENTOWO_CENOWY

ZP_73_2024_AKTUALIZA [...].xlsx

2024-06-05 12:48 Marta Radziszewska ZP_73_2024_Pytania_Odpowiedzi

ZP_73_2024_Pytania_O [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 647