Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FDZP.226.20.2024 Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych

Termin:
Zamieszczenia : 13-05-2024 13:01:00
Składania : 21-05-2024 10:00:00
Otwarcia : 21-05-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE.pdf pdf 80.1 2024-05-13 13:01:00 Postępowanie
SWZ FDZP.226.20.2024.pdf pdf 547.92 2024-05-13 13:01:00 Postępowanie
Zał. nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 86.5 2024-05-13 13:01:00 Postępowanie
Zał. nr 1A - Opis przedmiotu zamówienia.zip zip 375.01 2024-05-13 13:01:00 Postępowanie
Zał. nr 3 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu.doc doc 78.5 2024-05-13 13:01:00 Postępowanie
Zał. nr 4 - Wykaz usług.docx docx 18.18 2024-05-13 13:01:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - Wzór umowy pakiet 1-4.pdf pdf 324.13 2024-05-13 13:01:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - Wzór umowy pakiet 5.pdf pdf 322.44 2024-05-13 13:01:00 Postępowanie
ZMIANA OGŁOSZENIA.pdf pdf 37.37 2024-05-14 11:56:49 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ.pdf pdf 242.43 2024-05-14 11:57:12 Publiczna wiadomość
II ZMIANA OGŁOSZENIA.pdf pdf 31.96 2024-05-17 11:33:22 Publiczna wiadomość
informacje z otwarcia ofert.pdf pdf 180.1 2024-05-21 13:56:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-21 13:56 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert

informacje z otwarci [...].pdf

2024-05-21 10:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 682 785,30 zł. brutto, w tym dla poszczególnych pakietów:
1.Naprawy, przeglądy, konserwacje oraz badania techniczne ambulansów systemowych - 99 199,50 zł
2. Naprawy, przeglądy, konserwacje oraz badania techniczne ambulansów transportowych - 87 576,00 zł
3. Naprawy, przeglądy, konserwacje oraz badania techniczne ambulansów transportowych -79 950,00 zł
4. Naprawy, przeglądy, konserwacje oraz badania techniczne pojazdów transportowych i administracyjnych -186 025,20 zł
5. Usługa wulkanizacji i wymiany opon ambulansów oraz samochodów administracyjnych - 51 500,10 zł
2024-05-17 11:33 Zamówienia Publiczne II ZMIANA ogłoszenia

II ZMIANA OGŁOSZENIA [...].pdf

2024-05-14 11:57 Zamówienia Publiczne Zmiana treści SWZ

Zmiana treści SWZ.pd [...].pdf

2024-05-14 11:56 Zamówienia Publiczne Zmiana OGŁOSZENIA

ZMIANA OGŁOSZENIA.pd [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 237