Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 10-05-2024 13:10:00 |
Placing offers : | 15-05-2024 11:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
1.Termin
realizacji zamówienia po 19.06.2024r
2. Termin ważności oferty minimum 60
dni
3. Wszelkie koszty związane z
realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie
Wykonawcy.
4. Koszty związane z
wniesieniem asortymentu o dużych gabarytach oraz ich montażem leżą po
stronie Wykonawcy.
5. Płatność – przelew z odroczonym
terminem płatności 30 dni od dostarczenia towaru. Faktury wysyłane drogą
elektroniczną na podany w zamówieniu adres.
6. Składanie ofert odbywa się
wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/.
7. W przypadku dostarczenia towaru
niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający
zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.
8. Wykonawca gwarantuje, że
produkt jest nowy, I gatunku, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
9. Przeprowadzone postępowanie
nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
10. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do częściowego realizowania zamówienia jak i do zwiększenia ilości
zamawianego asortymentu.
11. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od
daty dostawy.
12. Towar kupowany jest dla
instytucji – wymagana gwarancja min. 24 miesiące licząc od dnia zakupu z
zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego
produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji.
13. Towar musi posiadać termin
ważności min. 24 miesiące od dnia zakupu przez Zamawiającego (dot. artykułów,
które występują z okresem ważności)
14. Kryterium oceny najniższa
cena.
15. . W
sytuacji złożenia dwóch jednakowych ofert cenowych zamawiający zwróci się drogą
mailową do wskazanych oferentów o ponowne złożenie oferty.
16. Wykonawca, który niejednokrotnie
nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem
itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
17. Dostawy odbywają się w
godzinach od 8:30 – 15:30
Uwaga!!
Wykonawca zobowiązany jest do podpisania załączników zawartych w
przedmiotowym postępowaniu ("Oświadczenie Wykonawcy dotyczące
wykluczenia", „Klauzula RODO”)
W razie pytań proszę o kontakt:
Dominika Rydel - Grotowska
Tel. 47 841 32 55 w godz.8:30 do 15:30
dominika.rydel-grotowska@ld.policja.gov.pl
Announcements