Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IID.271.5.2024.MM „Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy Szkoły Podstawowej w Piotrkowicach o oddział przedszkolny wraz zagospodarowaniem części terenu działki nr 398”

Zamówienia Publiczne
Gmina Tuchów
Termin:
Zamieszczenia : 10-05-2024 13:00:00
Składania : 17-05-2024 12:00:00
Otwarcia : 17-05-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zamawiający zastrzega, że może zakończyć postępowanie bez wyboru oferty bez podania przyczyn, w tym w sytuacji gdy nie będzie posiadał zabezpieczonych odpowiednich środków pieniężnych na realizację przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel .14 652-51 76 wew. 12

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Zapytanie ofertowe wystawił: Marek Mężyk

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe_IID.271.5.2024.MM.pdf pdf 147.23 2024-05-10 13:00:00 Przedmiot zamówienia
Formularz oferty.xls xls 35.5 2024-05-10 13:00:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego IID.271.5.2024.MM - Projekt umowy.docx docx 47.39 2024-05-10 13:00:00 Kryterium
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego IID.271.5.2024.MM - Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach.doc doc 33.5 2024-05-10 13:00:00 Kryterium
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego IID.271.5.2024.MM - Oświadczenie RODO.doc doc 35 2024-05-10 13:00:00 Kryterium
Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego IID.271.5.2024.MM - oświadczenie_wykluczenie.xls xls 34 2024-05-10 13:00:00 Kryterium
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego IID.271.5.2024.MM - Oświadczenie o spełnieniu warunków.xls xls 27.5 2024-05-10 13:00:00 Kryterium
Pytanie odpowiedź _ Zapytanie IID.271.5.2024.pdf pdf 102.07 2024-05-16 12:50:28 Publiczna wiadomość
Rysunek - planowana rozbudowa.pdf pdf 2031.85 2024-05-16 12:50:28 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #925583.pdf pdf 35.19 2024-05-17 13:06:23 Publiczna wiadomość
Protokół_IID.271.5.2024.MM.pdf pdf 138.62 2024-05-22 12:16:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-22 12:16 Zamówienia Publiczne Szanowni Państwo,
Informujemy o unieważnieniu postępowania ofertowego zadania pn. "Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy Szkoły Podstawowej w Piotrkowicach o oddział przedszkolny wraz z zagospodarowaniem części terenu działki nr 398". W załączeniu protokół z przeprowadzonego postępowania ofertowego.

Protokół_IID.271.5.2 [...].pdf

2024-05-17 13:06 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-05-16 12:50 Zamówienia Publiczne Pytanie i odpowiedź Zamawiającego.

Pytanie odpowiedź _ [...].pdf

Rysunek - planowana [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zmówienia obejmuje wykonanie przez Wykonawcę projektu architektoniczno-budowlano-technicznego i projektu wykonawczego rozbudowy i przebudowy obiektu, obejmującego przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku na poziomie parteru w celu powiększenia obiektu o dodatkowe pomieszczenia dla oddziału przedszkolnego, wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu wokół obiektu, na podstawie wykonanej przez Wykonawcę koncepcji, wybranej i zatwierdzonej przez Zamawiającego.1. Przedmiot Umowy obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę koncepcji obiektu w co najmniej dwóch różnych wariantach, do wyboru przez Zamawiającego. Komisja Oceny Projektu powołana przez burmistrza Tuchowa po zaprezentowaniu proponowanych rozwiązań/koncepcji wybierze jeden z przedłożonych wariantów koncepcji lub poleci jeszcze jej poprawę/zmianę/uszczegółowienie.Po zaakceptowaniu jednego z przedłożonych wariantów koncepcji, Wykonawca przystąpi do opracowania ostatecznej wersji koncepcji o której mowa powyżej, na podstawie której – po jej ostatecznym zatwierdzeniu przez Zamawiającego, opracuje projekt budowlano - wykonawczy obejmujący elementy o których mowa powyżej, a także zagospodarowanie terenu działki na której posadowiony jest obiekt. 2. Koncepcja obiektu powinna zostać opracowana na podkładzie mapy do celów projektowych w skali 1:500 winna być zgodna z zapisami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego gminy Tuchów, obejmującego miejscowość Piotrkowice. 3. Na Wykonawcy opracowującym dokumentacje projektową spoczywać będzie w szczególności:- przygotowanie map do celów projektowych i podkładów geodezyjnych niezbędnych do wykonania prac projektowych, - wykonanie badania podłoża gruntowego wraz z opinią geotechniczną obiektu,- wykonanie ekspertyzy technicznej, w tym uzyskanie niezbędnych warunków, decyzji, pozwoleń w zakresie wykonywanych robót budowlanych na obiekcie,- wykonanie projektu zagospodarowania terenu (mała architektura, zieleń - inwentaryzacja z natury uwzględnieniem ewentualnej wycinki drzew, przebudowy ogrodzenia, podjazdu i dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych itp), - wykonanie projektu budowlano – technicznego, architektonicznego i projektów wszystkich branż w oparciu o zaakceptowaną koncepcję przez Zamawiającego.Wykonawca realizując przedmiot Umowy winien w szczególności:- opracować projekt zagospodarowania działki uwzględniając drogę dojazdową i pożarową, a także miejsca parkingowe, w tym miejsca dla osób niepełnosprawnych, tereny zieleni, i inne elementy małej architektury,- przygotować układ funkcjonalno-użytkowy obiektu, - przedłożyć rzuty, przekroje, rysunki elewacji wraz z kolorystyką obiektu, - przedstawić podstawowe dane techniczne w kontekście zastosowanych dyspozycji architektonicznych, funkcjonalnych i materiałowych, - przedłożyć szacunkowe koszty realizacji inwestycji w zaproponowanych wariantach.4. Zamawiający wymaga wykonania koncepcji obiektu i jego zagospodarowania w ciągu 2 miesięcy od daty zawarcia Umowy, w tym wykonania projektu zagospodarowania działki w skali 1:500, natomiast pozostałych wszystkich projektów w skali 1:50 (po zatwierdzeniu koncepcji) wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami i pozwoleniami (bez pozwolenia na budowę) w terminie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy, obejmujące wszystkie niezbędne elementy zagospodarowania terenu w tym projekty budowlane, techniczne, projekty wykonawcze architektoniczne, konstrukcyjne i projekty wykonawcze wszystkich branż, informacje BIOZ, po 4 egzemplarze, specyfikacje techniczne, kosztorys inwestorski i przedmiary robót w 2 egz.5. Wizualizację koncepcji obiektu należy przedstawić również w programie edytowalnym. 6. Zaprezentowanie koncepcji winno odbyć się na spotkaniu z Zamawiającym, które odbędzie się w miejscu i terminie wyznaczonych przez Zamawiającego. 7. W przedmiocie Umowy mieści się również dostarczenie Zamawiającemu w/w projektów budowlanych i wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót, kosztorysów (inwestorskiego) także w wersji elektronicznej pdf, ath – na płycie CD.

Zapytanie ofertowe_I [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz oferty.xls

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonania zamówienia: wykonanie koncepcji obiektu i jego zagospodarowania w ciągu 2 miesięcy od daty zawarcia Umowy, w tym wykonania projektu zagospodarowania działki w skali 1:500, natomiast pozostałych wszystkich projektów w skali 1:50 (po zatwierdzeniu koncepcji) wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami i pozwoleniami (bez pozwolenia na budowę) w terminie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty uzyskania uzgodnień, decyzji i pozwoleń po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki umowne - Akceptacja warunków umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 do za [...].docx

(0)
6 Załączniki - Proszę załączyć wykaz załączników wymaganych od wykonawców ubiegających się o przedmiot zamówienia (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 do za [...].doc

Załącznik nr 4 do za [...].doc

Załącznik nr 5 do za [...].xls

(0)
7 Wymagania stawiane Wykonawcom - 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie wystarczającym do należytego wykonania zamówienia; 3. Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Posiadać doświadczenie zawodowe potwierdzające uprawnienia do wykonywania prac projektowych w specjalności architektonicznej; 5. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej należyte wykonanie zamówienia. Proszę załączyć odpowiednie oświadczenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do za [...].xls

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 341