Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZA.37664.21.2024.MG Wykonanie modernizacji ogrodzenia ORW Dozamel w Kołobrzegu od strony ul. Kasprowicza oraz wykarczowaniu starych nasadzeń.

Termin:
Zamieszczenia : 10-05-2024 13:51:00
Składania : 17-05-2024 13:00:00
Otwarcia : 17-05-2024 13:05:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Dozamel sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone celem uzyskania ofert na wykonanie modernizacji ogrodzenia ORW Dozamel w Kołobrzegu od strony ul. Kasprowicza oraz wykarczowaniu starych nasadzeń (południowa strona działki o identyfikatorze 320801_1.0005.85 na całości długości).

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą co najmniej następujące prace: - demontaż i utylizacja istniejącego ogrodzenia oraz podmurówki - likwidacja starej podmurówki, osadzenie słupków - montaż nowych przęseł typu palisadowego z profili stalowych, ocynkowanych i polakierowanych oraz systemowej podmurówki betonowej wraz z furtką. - przełączenie istniejącego systemu kontroli dostępu (domofon i dzwonek) do nowobudowanej furtki oraz konfiguracja. - wykarczowanie i utylizacja starych nasadzeń, uzupełnienie ubytków ziemi Wysokość całkowita ogrodzenia wynosi 160 cm. Długość ogrodzenia około 95 m (do samodzielnego obmiaru przez Dostawcę). Wszelkie odpady powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia, w tym złom, zostaną zutylizowane przez Dostawcę, a dowód ich zagospodarowania zostanie przekazany Nabywcy przed dokonaniem odbioru końcowego.


Termin realizacji: 4 tygodnie od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia

Przedmiot Zamówienia należy wykonać w oparciu o: 1. Formularz zamówienia oraz Ogólne warunki realizacji usług budowlanych (Załączniki do Zaproszenia). 2. Wytyczne i wskazania Zamawiającego. 3. Obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych. 4. Ogólne Warunki Udzielenia Zamówienia Dozamel Sp. z o.o. (Załącznik do Zaproszenia) Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Pani Katarzyna Chwaleba, e-mail: k.chwaleba@dozamel.pl tel.: 697801502. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego I. Klauzule informacyjne RODO dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego w związku z Postępowaniem o udzielenie zamówienia lub zawarciem i wykonywaniem Umowy (zamówienia) zawartej w wyniku tego Postępowania dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.dozamel.pl/przetargi/ („Dokumenty dla firm”). II. Przed złożeniem oferty/parafowaniem zamówienia/zawarciem Umowy każdy oferent/ wykonawca/ dostawca/ klient/ kontrahent (dalej: Kontrahent) będący osobą fizyczną, w tym prowadzącą działalność gospodarczą – również jako wspólnik spółki cywilnej, a także reprezentanci, pełnomocnicy działający w imieniu ww. Kontrahenta lub innego podmiotu niebędącego osobą fizyczną, w związku Postępowaniem o udzielenie zamówienia lub Umową zobowiązani są do zapoznania się z treścią stanowiącej Załącznik nr A „Klauzuli informacyjnej RODO dla Oferenta/ Wykonawcy/ Dostawcy/ Klienta/ Partnera/ Kontrahenta będącego osobą fizyczną oraz reprezentantów, pełnomocników”, dotyczącej przetwarzania danych osobowych ich dotyczących. III. W przypadku, gdy Kontrahent lub inny podmiot niebędący osobą fizyczną w związku z prowadzonym Postępowaniem o udzielenie zamówienia lub zawarciem/wykonywaniem/rozliczaniem Umowy udostępnia Zamawiającemu dane osobowe osób fizycznych działających w jego imieniu, w szczególności będącymi jego: pracownikami, współpracownikami - osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej zatrudnionymi na podstawie umowy cywilnoprawnej lub podwykonawcami prowadzącymi działalność gospodarczą - w tym jako wspólnicy spółek cywilnych lub ich pracownikami lub współpracownikami itp., zobowiązany jest przed udostępnieniem danych osobowych Zamawiającemu do przekazania tym osobom treści stanowiącej Załącznik nr B „Klauzuli informacyjnej RODO dla pracowników oferenta/ wykonawcy/ dostawcy/ klienta/ partnera/ kontrahenta oraz innych osób fizycznych wskazanych do współpracy”, dotyczącej przetwarzania danych osobowych ich dotyczących. IV. Jako dowód zapoznania z treścią klauzul informacyjnych RODO, o których mowa w pkt II i III powyżej, Kontrahent jest zobowiązany dołączyć do oferty oświadczenie sporządzone na formularzu stanowiącym Załącznik nr C „Oświadczenia Oferenta/ Wykonawcy/ Dostawcy/ Klienta/ Kontrahenta dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych RODO”. Informacja: Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli nie złożono żadnej oferty lub cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a także jeżeli postępowanie jest dotknięte wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy, lub jeżeli wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. Zamawiający ma również prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn lub zamknięcia postępowania bez wyboru oferty.


III.      Złożenie oferty: Zamawiający oczekuje złożenia oferty uwzględniającej cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wraz ze specyfikacją oferowanego ogrodzenia i podmurówki.

  

IV.      Termin gwarancji: nie mniej niż 3 lata.

V.         Wadium: 5.000,00 zł (wymagania dot. wadium zawiera Załącznik)

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 509328616

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Instrukcja.pdf pdf 164.77 2024-05-10 13:51:00 Postępowanie
Formularz zamówienia.pdf pdf 237.26 2024-05-10 13:51:00 Postępowanie
Ogólne warunki udzielania zamówienia (OW).pdf pdf 222.24 2024-05-10 13:51:00 Postępowanie
Wymagania dotyczące wadium.pdf pdf 109.38 2024-05-10 13:51:00 Postępowanie
Zakres prac.pdf pdf 1068.72 2024-05-10 13:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do zamówienia- OW - usługi budowlane.pdf pdf 161.56 2024-05-10 13:51:00 Postępowanie
Informacja RODO.pdf pdf 162.45 2024-05-10 13:51:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie przedmiotu zamówienia Cena ryczałtowa za wykonanie całości prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2891 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Specyfikacja oferowanego ogrodzenia - Proszę załączyć specyfikację oferowanych przęseł oraz podmurówki (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Akceptacja umowy - proszę potwierdzić akceptację warunków umowy opisanych w formularzu zamówienia i Ogólnych warunkach realizacji usług budowlanych (0)
5 RODO - Proszę potwierdzić zapoznanie się się z informacją RODO (załącznik do niniejszego zaproszenia) (0)
6 Instrukcja - nadzór nad Wykonawcami - prosze potwierdzić zapoznanie się z instrukcją (Załącznik) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 320