Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-05-2024 14:25:00 |
Składania : | 22-05-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 22-05-2024 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę papieru kserograficznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mający zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r PZP ( Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
1. Przedmiot zamówienia i jego opis.
Zamówienie obejmuje dostawę 1500 ryz papieru
kserograficznego A4, 80g, klasyfikacja
bieli nie mniej niż 170 (ICE 172 +/-2)
Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone
towary, liczonej od dnia dostawy.
2. Termin realizacji zamówienia.
Dostawa będzie zrealizowana w terminie 14 dni od podpisania
umowy do siedziby Zamawiającego PUP w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3; 26-612
Radom - 1500 ryz.
Rozładunek oraz wniesienie towaru Wykonawca wykona własnymi
siłami.
3. Reklamacje.
a) Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do 3
dni roboczych od dnia dostawy, reklamacje jakościowe mogą być zgłaszane w
całym okresie objętym gwarancją.
b) Zamawiający wyznacza 3-dniowy termin na usunięcie przez
Wykonawcę wad towaru
w okresie gwarancji lub rękojmi, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego
tego faktu do Wykonawcy.
4. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej w formie
elektronicznej poprzez poniższy formularz do dnia 22.05.2024 r. do godz.
11:00
5. Warunki i termin płatności.
Termin płatności – 21 dni od daty otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury.
6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Agnieszka Leśkiewicz.
7. Kryteria oceny ofert.
Cena brutto – 100 %
8. Formalności dotyczące oceny ofert i prowadzonych
negocjacji:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji
warunków przyszłej umowy z jednym lub kilkoma wykonawcami,
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia
dokumentów potwierdzających udział
w postępowaniu,
c) złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w
jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP,
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od
zamówienia bez podania przyczyny.
e) przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia
umowy,
f) powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu
Kodeksu Cywilnego,
g) oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
9. Załączniki do oferty stanowią:
1) Wzór umowy
2) Klauzula RODO
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 38 67 118.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-05-23 13:00 | Agnieszka Leśkiewicz |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, że w postępowaniu nr 924311 za najkorzystniejszą ofertę na ,,Dostawa papieru kserograficznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu” została uznana oferta złożona przez BIURO PLUS Zbigniew Jakubczyk. Wyżej wymieniony wykonawca spełnia wszystkie określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium cena (100%) Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa w przedmiotowej sprawie. Agnieszka Leśkiewicz |
Komunikaty