Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SAT.2600.1.42.2024 Zakup i dostawa wzorców i materiałów odniesienia do PSSE w Ostrowi Mazowieckiej

Termin:
Zamieszczenia : 08-05-2024 10:01:00
Składania : 10-05-2024 10:59:00
Otwarcia : 10-05-2024 11:04:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie  zapytania ofertowego dla zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł netto, do którego wg dyspozycji art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) nie stosuje się przedmiotowej ustawy.

 

1. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższe narzędzia elektroniczne:

1) złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert;

2) wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej;

3) konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z opisem przedmiotu Zamówienia ponosi Wykonawca.

 

2. W przypadku pytań:

1) merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" w terminie do 10.05.2024 r. godz. 08:00;

2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00    tel. 22 101 02 02     email: cwk@platformazakupowa.pl 

 

3. Zamawiający:

1) zastrzega sobie prawo do zmian w opisie przedmiotu zamówienia przed terminem rozstrzygnięcia niniejszego postępowania;

2) w toku badania i oceny ofert może zwrócić się do Wykonawców, którzy nie złożyli do ofert wymaganych oświadczeń, bądź załączone dokumenty zawierają błędy o ich uzupełnienie/wyjaśnienie w określonym przez Zamawiającego terminie pod rygorem nieuwzględnienia złożonej oferty w przedmiotowym postępowaniu;

3) zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie (przed zawarciem umowy).

 

4. Oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała ocenie jeśli:

1) zostanie złożona po terminie;

2) jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym;

3) Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.

 

5. Zasady wyboru Wykonawcy:

1) rozpatrywana będzie całkowita wartość oferty;

2) wybór Wykonawcy nastąpi po analizie złożonych ofert wg kryterium cenowego (waga 100%);

3) Zamawiający udzieli zamówienia temu Oferentowi, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów;

4) jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą liczbę, Zamawiający wzywa Oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych;

5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;


6. Informacja o sposobie porozumiewania się:

1) Oferent i Zamawiający przekazują sobie informacje drogą elektroniczną wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej;

2) Zamawiający przedstawi informację z otwarcia ofert oraz poinformuje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania na platformie zakupowej.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula.pdf pdf 119.34 2024-05-08 10:01:00 Kryterium

Komunikaty

2024-05-14 14:49 Katarzyna Król
Komunikat nr 3. Informacja z wyboru oferty. Jako najkorzystniejsza, spełniająca wymagania określone w zapytaniu ofertowym dot. poz. 5 zostaje wybrana Oferta #3 - 1832,70 PLN brutto.

Katarzyna Król
2024-05-14 14:04 Katarzyna Król Komunikat nr 2. Informacja z wyboru oferty. Jako najkorzystniejsza, spełniająca wymagania określone w zapytaniu ofertowym dot. poz. 1-4 zostaje wybrana Oferta #2 - 725,70 PLN brutto.

Katarzyna Król
2024-05-10 15:00 Katarzyna Król Komunikat nr 1 Informacja z otwarcia ofert do postępowania SAT.2600.1.42.2024 (ID 924225):
Oferta #1 – 3741,66 zł brutto PLN (poz. 1 - poz.5), Oferta #2 – 725,70 zł brutto PLN (poz. 1 - poz.4), Oferta #1 – 3426,78 zł brutto PLN(poz. 1 - poz.5).

Katarzyna Król

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wzorzec pehametryczny Cytrynianowy o pH 3,78 (25°C) firmy LabStand Op. 100 ml. Dołączone świadectwo producenta spełniającego wymagania ISO 17034. Termin przydatności nie krótszy niż 10 miesięcy od dnia dostawy. Dostawca zapewnia warunki 1 szt. - (0)
2 Roztwór buforowy pH 10,00 firmy LabStand Op. 250 ml z dozownikiem. Dołączone świadectwo producenta spełniającego wymagania ISO 17034. Termin przydatności nie krótszy niż 10 miesięcy od dnia dostawy. Dostawca zapewnia warunki transportu zgodne z zaleceniem producenta wzorca. 1 szt. - (0)
3 Roztwór buforowy pH 4,01 firmy LabStand Op. 250 ml z dozownikiem. Dołączone świadectwo producenta spełniającego wymagania ISO 17034. Termin przydatności nie krótszy niż 10 miesięcy od dnia dostawy. Dostawca zapewnia warunki transportu zgodne z zaleceniem producenta wzorca. 1 szt. - (0)
4 Standard konduktometryczny 500 µS/cm Op. 500 ml. Dołączone świadectwo producenta spełniającego wymagania ISO 17034. Termin przydatności nie krótszy niż 10 miesięcy od dnia dostawy. Dostawca zapewnia warunki transportu zgodne z zaleceniem producenta wzorca. 1 szt. - (0)
5 Certyfikowany Materiał Odniesienia do analiz fizycznych, chemicznych w wodzie do picia (niska wartość wskaźników, zbliżona do wartości parametrycznej dla wody do picia. Op. 500 ml lub 1000 ml. Dołączone świadectwo producenta spełniającego wymagania ISO 17034. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Klauzula.pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 115