Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Odtworzenie stolarki okiennej w gmachu Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Korczaka w Grudziądzu

Justyna Kończyńska
Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. Oddział: GPP Grupa Zakupowa
Termin:
Zamieszczenia : 06-05-2024 13:50:00
Składania : 09-05-2024 11:15:00
Otwarcia : 09-05-2024 14:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Działając w imieniu oraz z upoważnienia Szkoły Podstawowej nr 3 w Grudziądzu przy ul. Narutowicza 6 im. Janusza Korczaka  zapraszamy do składania ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny na odtworzenie stolarki okiennej w gmachu Szkoły Podstawowej nr 3.


Szczegółowe obowiązki wykonawcy i zakres przedmiotu zamówienia określone zostały w:

załączniku nr 1 – Projekt umowy,

załączniku nr 2–  Dokumentacja techniczna + przedmiar robót.


Termin wykonania: do 25.08.2024 r.

Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  •          dysponują niezbędnym zapleczem technicznym i potencjałem osobowym gwarantującym rzetelne wykonanie zamówienia;
  •              posiadają doświadczenie w realizacji zadań o podobnym zakresie potwierdzone referencjami (co najmniej jedna referencja na kwotę min. 100 000 zł netto).

                                                                                    Wizja lokalna

Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt wykonawczy.pdf pdf 14520.37 2024-05-06 13:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Przedmiar -Wymiana stolarki okiennej drewnianej przy ul.Narutowicza 6-3.pdf pdf 47.9 2024-05-06 13:50:00 Postępowanie
Zgoda konserwator.pdf pdf 445.55 2024-05-06 13:50:00 Postępowanie
237277653_425620002178037_8284325445133379993_n-1.jpg jpg 87.69 2024-05-06 13:50:00 Postępowanie
239044937_1256515581445602_376274697707025146_n.jpg jpg 85.28 2024-05-06 13:50:00 Postępowanie
239967615_2935069300067576_229907075909298033_n-1.jpg jpg 85.76 2024-05-06 13:50:00 Postępowanie
PROJEKT UMOWY - SP3.doc doc 75 2024-05-06 14:46:40 Postępowanie

Komunikaty

2024-05-09 11:12 Justyna Kończyńska Zamawiający informuje, o unieważnieniu postępowania z uwagi na błędy przedstawione w dokumentacji.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Odtworzenie stolarki okiennej Należy podać łączną cenę za wykonanie robót budowlanych określonych w załącznikach do niniejszego postępowania 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 15.09.2024r. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Referencje - Wykonawca potwierdza doświadczenie w realizacji zadań o podobnym zakresie, referencjami (co najmniej jedna referencja na kwotę min. 100 000 zł netto). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Akceptacja załączonego projektu umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 203