- Strona główna
- Postępowanie ID 922992
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
I.7013.27.1.2024.ST „DDL Puchatek Krościenko Niżne – modernizacja budynku”
Wystawiający
-
UżytkownikSławomir Tomczyk
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-05-06 09:22:00
-
Składania2024-05-15 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-05-15 12:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
I.7013.27.1.2024.ST Krosno, dnia 29.04.2024 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A
tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„DDL Puchatek Krościenko Niżne – modernizacja budynku”
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45111300-1 – Roboty rozbiórkowe,
45440000-3 – Roboty malarskie i szklarskie,
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne,
45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach.
45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych polegających na wykonaniu prac budowlanych w Sali na parterze wraz z pracami elektrycznymi w DDL Puchatek w Krośnie przy ul. Chopina 8 zgodnie z załączonym szkicem oraz przedmiarem robót.
Zakres prac:
- Demontaż kaloryferów i osprzętu elektrycznego.
- Demontaż opraw oświetleniowych,
- Wykonanie nowej instalacji elektrycznej podtynkowej zasilanej z parterowej za ścianą.
- Wykonanie nowej gładzi na ścianie,
- Wykonanie sufitu podwieszanego,
- Malowanie ścian i farbą lateksową odporną na zmywanie
- Montaż osprzętu elektrycznego
- Montaż rolet zaciemniających z prowadnicami typu dzień noc na wszystkich oknach,
- Dostawa i montaż projektowa i ekranu projekcyjnego wraz z pracami teletechnicznymi,
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego,
Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia w oparciu o w/w dokumenty, w tym odpowiednie zabezpieczenie terenu prowadzonych prac.
UWAGA: Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej dla ww. zakresu robót budowlanych przed złożeniem oferty. Instalacja elektryczna wraz z osprzętem wykonać podtynkowo, natomiast w części sufitu podwieszanego w korytkach.
2.Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie: od dnia podpisania Umowy
zakończenie: 2 m-ce (od podpisania Umowy)
3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
5. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna ul. Lwowska 28a w kancelarii ogólnej lub za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej ‘Platforma”) pod adresem: https://plaformazakupowa.pl/pn/krosno.
Koperta powinna być oznaczona:
URZĄD MIASTA KROSNA
Wydział Inwestycji
ul. Lwowska 28a
38-400 KROSNO
Oferta na: „DDL Puchatek Krościenko Niżne – modernizacja budynku”.
NIE OTWIERAĆ PRZED 15.05.2024 r. przed godz. 12.00.
Ofertę należy złożyć w kancelarii ogólnej przy ul. Lwowska 28a w Krośnie, nie później niż do dnia 15.05.2024 r. do godziny 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowska 28a, pokój nr 207, w dniu 15.05.2024 r. o godz. 12.00.
6. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Sławomir Tomczyk - Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II piętro, pokój nr 211, tel. 13 47 43 211, e-mail: Tomczyk.slawomir@um.krosno.pl):
- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,
- od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,
- w piątki w godz. 730 do 1430;
Sposób porozumiewania się: pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem - nr (13) 47 43 211.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-05-16
13:59:36
|
Sławomir Tomczyk | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na brak złożonych ofert |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?