Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZKB-II.2635.13.3.2024 Przegląd okresowy systemu klimatyzacji i wentylacji na obiektach teletechnicznych wydziału WZKiB

Piotr Nowak
Miasto Poznań Oddział: Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
Termin:
Zamieszczenia : 06-05-2024 13:18:00
Składania : 13-05-2024 11:00:00
Otwarcia : 13-05-2024 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Informujemy o rozpoczęciu przez Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa Miasta Poznania postępowania na wykonanie usługi „Przegląd okresowy systemu klimatyzacji i wentylacji na obiektach teletechnicznych wydziału WZKiB” w następujących lokalizacjach:

1. Dworzec autobusowy rondo Śródka Klimatyzacja Klimatyzator naścienny + jednostka zewnętrzna DAIKIN RKS50G2V1B
2. Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ul. Wolnica 1 Klimatyzacja Klimatyzator naścienny + jednostka zewnętrzna DAIKIN RKS50G2V1B
3. Węzeł Teletransmisyjny ITSB,PPiMW MP ul . B  Krzywoustego/przejście podziemne  Centralka rekuperacyjna Systemair Domowa centralka rekuperacyjna VX 250 TV/P Systemair VX 250 TV/P

Zakres prac klimatyzatory
• sprawdzenie poprawności działania układu chłodzącego i pomiar parametrów pracy
• próba szczelności instalacji i ewentualne uzupełnienie czynnika chłodzącego
• kontrola pracy i przetestowanie układów automatyki kontrolno-pomiarowej  
• sprawdzenie poprawności działania zabezpieczeń elektrycznych 
• kontrola parametrów pracy i przepływu powietrza
• sprawdzenie drożności i konserwacja układu odprowadzenia skroplin i wyczyszczenie tacy skroplin
• sprawdzenie sterowników
• sprawdzenie stanu łożysk wentylatorów parowników i skraplaczy oraz ich konserwacja 
• czyszczenie jednostek zewnętrznych – skraplaczy
• czyszczenie obudowy klimatyzatorów
• czyszczenie filtrów lub ich wymiana
• sprawdzenie i ewentualna wymiana baterii w pilotach do sterowania klimatyzacją
• sporządzenie protokołu z przeglądu zał. nr 2
Zakres prac Systemair Domowa centralka rekuperacyjna VX 250 TV/P
• kontrola stopnia zabrudzenia i ewentualne czyszczenie przepustnic,
• kontrola zanieczyszczenia filtrów i ewentualna ich wymiana,
• kontrola stanu wentylatorów:
- czy łatwo się obraca
- wirnika czy jest wyważony,
- wirnika czy jest dobrze zamontowany na osi,
- kontrola czy wibroizolatory są dokładnie zamocowane i nieuszkodzone
• kontrola czy wszystkie  śruby mocujące elementy konstrukcyjne zespołu wentylatorowego są dokręcane,
• kontrola łożysk,
• kontrola wnętrza obudowy, wirnika i silnika,
• kontrola silników:
- pobór mocy, temperatura uzwojeń, łożysk,
- czy nie występują przecieki smarów,
- czy silnik działa prawidłowo i czy nie nasilają się szumy pochodzące od silnika i łożysk
• kontrola prawidłowości zamocowania wszelkich połączeń mechanicznych i elektrycznych, (uzupełnienie brakujących śrub/wkrętów)
• kontrola rezystancji i izolacji uzwojeń,
• kontrola stanu przewodów elektrycznych i izolacji,
• kontrola łożysk (niezależnie od ilości godzin pracy),
• kontrola naciągu paska (jeśli występuje) – wymiana zużytych pasków
• kontrola automatyki sterującej prace centrali.  
• wykonanie regulacji i pomiarów nawiewu i wywiewu
• sporządzenie protokołu z przeglądu zał. nr 3

Zleceniodawca zastrzega sobie udzielenie odrębnego zamówienia dla każdej z lokalizacji

Z uwagi na charakter i lokalizację pomieszczeń usługa musi być wykonana w obecności pracownika Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa Urzędu Miasta Poznania od poniedziałku do piątku w godzinach do 08:00 do 15:00.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań:

-merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61 8784267

-związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od

poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 3 Protokół przeglądu urządzeń klimatyzacji WZKiB.docx docx 22.69 2024-05-06 13:18:00 Postępowanie
zał. nr 2 Protokół przeglądu centrali wentylacyjnej WZKiB.docx docx 22.27 2024-05-06 13:18:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd klimatyzacji Dworzec autobusowy rondo Śródka Węzeł transmisyjny WZKiB Klimatyzator naścienny + jednostka zewnętrzna DAIKIN RKS50G2V1B 1 usługa - (0)
2 Przegląd klimatyzacji Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ul. Wolnica 1 Klimatyzator naścienny + jednostka zewnętrzna DAIKIN RKS50G2V1B 1 usługa - (0)
3 Przegląd Centralka rekuperacyjna Węzeł Teletransmisyjny ITSB,PPiMW MP ul . B Krzywoustego/przejście podziemne Domowa centralka rekuperacyjna Systemair VX 250 TV/P 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po wykonaniu przedmiotu zamówienia, w terminie do 21 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" - (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Opis sposobu przygotowania oferty - 1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski. 4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej. 5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe. 6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym. 7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty: a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia. c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku. d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %. (0)
6 Opis procedury - 1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 1 i 5 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona. 2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne. 3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę. 4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert. 5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny. (0)
7 Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż: 1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań. 2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę. 5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora. 6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych; b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe; c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane; d) żądania usunięcia danych, gdy: ‒ dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, ‒ dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, ‒ po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania; e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: ‒ osoby te kwestionują prawidłowość danych, ‒ przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, ‒ Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, ‒ osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu. 7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych. 9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora. (0)
8 Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO - Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. (0)
9 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę - Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności (0)
10 OŚWIADCZENIE O FIGUROWANIU NA BIAŁEJ LIŚCIE PODATNIKÓW VAT - Oświadczam, że dane dotyczące Urzędu Skarbowego są właściwe oraz, że wykonawca wskazany powyżej, jest umieszczony na białej liście podatników podatku VAT, co umożliwia dokonanie płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności na konto nr. Należy potwierdzić wpisując numer konta w rubryce obok (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 221