Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DKW.2233.19.2024.AH Dostawa defibrylatorów LIFEPAK 1000 w ilości 3 szt do Zakładu Karnego w Siedlcach

Agnieszka Hrycaj
Zakład Karny Siedlce
Termin:
Zamieszczenia : 30-04-2024 12:22:00
Składania : 07-05-2024 09:00:00
Otwarcia : 07-05-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy DEFIBRYLATOR 3 szt.doc doc 57.5 2024-04-30 12:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Oświadczenie RODO + klauzula informacyjna DEFIBRYLATOR 3 szt.doc doc 43 2024-04-30 12:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Oświadczenie Wyk. dot. przesłanek wykluczenia z postepowania.docm docm 29.66 2024-04-30 12:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Wzór umowy Defibrylator 3 szt.docx docx 45.77 2024-04-30 12:22:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe DEFIBRYLATOR 3 szt.doc doc 65.5 2024-04-30 12:22:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe DEFIBRYLATOR 3 szt.doc doc 65.5 2024-04-30 12:22:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy DEFIBRYLATOR 3 szt.doc doc 57.5 2024-04-30 12:22:00 Kryterium
Załącznik nr 2 Oświadczenie RODO + klauzula informacyjna DEFIBRYLATOR 3 szt.doc doc 43 2024-04-30 12:22:00 Kryterium
Załącznik nr 3 Oświadczenie Wyk. dot. przesłanek wykluczenia z postepowania.docm docm 29.66 2024-04-30 12:22:00 Kryterium
Załącznik nr 4 Wzór umowy Defibrylator 3 szt.docx docx 45.77 2024-04-30 12:22:00 Kryterium
Informacja o unieważnieniu postępowania DKW.2233.19.2024.AH.pdf pdf 57.56 2024-05-07 13:02:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-07 13:03 Agnieszka Hrycaj Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający: Zakład Karny w Siedlcach informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzonego zgodnie z Zarządzeniem Nr 20/2021 Dyrektora Zakładu Karnego w Siedlcach z dnia 2 lutego 2021 roku w sprawie udzielania w Zakładzie Karnym w Siedlcach zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wartości szacunkowej 130 000 zł netto nr sprawy DKW.2233.19.2024.AH na „Dostawa defibrylatorów LIFEPAK 1000 w ilości 3 szt do Zakładu Karnego w Siedlcach” ze względu na brak poprawnie złożonych ofert.
2024-05-07 13:02 Agnieszka Hrycaj Dzień dobry

W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania.

Z poważaniem
Agnieszka Hrycaj

Informacja o unieważ [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa defibrylatorów LIFEPAK 1000 w ilości 3 szt do Zakładu Karnego w Siedlcach Zgodnie z załączonym zapytaniem ofertowym i formularzem ofertowym zał.nr 1

Zapytanie ofertowe D [...].doc

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 Formu [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Realizacja zamówienia do dnia 30.06.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie RODO + klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 Oświa [...].doc

(0)
6 świadczenie Wyk. dot. przesłanek wykluczenia z postepowania - Proszę potwierdzić wpisując "SPEŁNIAM"

Załącznik nr 3 Oświa [...].docm

(0)
7 Wzór umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 4 Wzór [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 116