Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DA.2611.2.6.2024.OS Świadczenie profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników MOSiR przez okres 48 miesięcy tj. od 01.06.2024 r. do 31.05.2028 r.

Olga Sampławska
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu Oddział: Dział administracyjny - DA
Termin:
Zamieszczenia : 30-04-2024 13:45:00
Składania : 14-05-2024 13:00:00
Otwarcia : 14-05-2024 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest świadczenie profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy, tj. świadczenie profilaktycznych badań lekarskich (okresowych i kontrolnych) pracowników Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu i badań wstępnych osób przyjmowanych do pracy w MOSiR oraz wydawanie orzeczeń lekarskich o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy lub o przeciwwskazaniach zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy. TERMIN WYKONANIA 01.06.2024 r. – 31.05.2028 r. WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Badania profilaktyczne przeprowadzane będą na podstawie skierowania wydanego przez Zamawiającego. 2. Stan pracowników w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu na dzień 25.04.2024 roku: 1) Stanowiska administracyjne – 33 2) Stanowiska robotnicze – 89, w tym: a) stanowiska pracy na wysokości do 3 m – 64 osób; b) stanowiska pracy na wysokości powyżej 3 m – 25 osoby; Łącznie: 122 stanowiska pracy Osób niepełnosprawnych, na dzień składania zapytania 5 osób

3. Zakres wymaganych badań profilaktycznych w okresie realizacji zamówienia: 1) Badania lekarskie: a) badanie lekarskie z wystawieniem orzeczenia, b) badanie okulistyczne, c) badanie laryngologiczne, d) badanie neurologiczne, e) badania psychologiczne, 2) Badania laboratoryjne: a) morfologia, b) ob. c) badanie ogólne moczu, d) cholesterol całkowity w surowicy krwi, e) glukoza ( cukier w surowicy) 3) Badania diagnostyczne: a) EKG z opisem b) RTG klatki piersiowej z opisem 4) Badania sanitarno-epidemiologiczne: a) posiew kału w kierunku Salmonella-Shigella do karty zdrowia – 3 próby b) badanie z wystawieniem orzeczenia 4. Zgodnie z: - §2 ust.2 Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (t.j. Dz.U. 2023 poz. 607), - uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy (t.j. Dz. U. 2022 poz. 437) lekarz przeprowadzający badanie może poszerzyć jego zakres o dodatkowe badania specjalistyczne, konsultacyjne oraz inne badania dodatkowe, a także wyznaczyć krótszy termin następnego badania, niż to określono we wskazówkach metodycznych, jeżeli stwierdzi, że jest to niezbędne dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby kierowanej na badania. W takiej sytuacji zgodnie z § 2 ust 3 rozporządzenia badanie konsultacyjne oraz dodatkowe stanowią część badania profilaktycznego. W przypadku podejrzenia procesu chorobowego, który nie wynika z warunków pracy, pracownicy Zamawiającego będą proszeni o zgłoszenie się do lekarza POZ lub lekarza prowadzącego, celem przeprowadzenia właściwego postępowania diagnostyczno-leczniczego. 5. Świadczenie usług medycznych objętych przedmiotem zamówienia ma być realizowane we wszystkie dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach: min. od 8:00 do 17:00. 6. Zamawiający wymaga, aby usługi stanowiące przedmiot zamówienia realizowane były w placówce znajdującej się na terenie miasta Elbląga. Jako usługi stanowiące przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie zarówno badania podstawowe, jak i dodatkowe. 7. Badania powinny być wykonywane w ciągu (po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty): 1) badanie kontrolne – po długotrwałej chorobie trwającej dłużej niż 30 dni – najpóźniej w następnym dniu po zakończeniu zwolnienia lekarskiego, 2) badanie wstępne – 7 dni roboczych od zgłoszenia kandydata do pracy, 3) badanie okresowe – 7 dni roboczych od zgłoszenia pracownika, jednak nie później niż przed upływem ważności obowiązujących jeszcze badań okresowych (data upływu ważności poprzednich badań okresowych będzie określona przez Zamawiającego w skierowaniu), 4) badanie dodatkowe lub specjalistyczne badania konsultacyjne w przypadku skierowania przez lekarza Wykonawcy w sytuacjach wątpliwych uniemożliwiających wydanie orzeczenia o zdolności lub niezdolności do pracy – 3 dni robocze od zgłoszenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wydawania stosownych zaświadczeń na zakup okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok w przypadku stwierdzenia potrzeby ich stosowania przez pracowników pracujących przy obsłudze monitora ekranowego po przeprowadzeniu badań wzroku, będącego podstawą do ubiegania się przez pracownika o zwrot kosztów przy zakupie okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r. Nr 148 poz. 973, ze zm.). OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena brutto – 100% Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która przedstawi najniższą całkowitą wartość usług określonych w formularzu ofertowym. Oferowane ceny jednostkowe brutto muszą być stałe i obowiązywać przez cały okres realizacji zamówienia. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają przewidziane prawem uprawnienia do wykonywania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej działalności leczniczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 991, ze zm.). 2) posiadają gabinety, w których będą wykonywane usługi medyczne, obiekt oraz urządzenia i sprzęt medyczny wykorzystywane do przeprowadzania badań spełniają standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (t.j. Dz.U. 2022 poz. 402) oraz w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej 3) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane odpowiednimi przepisami prawa uprawnienia do wykonywania zamówienia. 4) posiadają przez cały okres trwania Umowy odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej związane z wykonywanymi przez Wykonawcę usługami na rzecz Zamawiającego; 5) spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonywał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usługi profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik do zapytania ofertowego.

2. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. UWAGA: Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
med pracy - projekt umowy do pub.docx docx 40.94 2024-04-30 13:45:00 Postępowanie
wykaz uslug - med pracy.docx docx 28.45 2024-04-30 13:45:00 Kryterium
formularz ofertowy.docx docx 26.84 2024-04-30 13:45:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników MOSiR przez okres 48 miesięcy tj. od 01.06.2024 r. do 31.05.2028 r. Proszę podać łączną wartość z formularza ofertowego 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz ofertowy - Proszę o przesłanie formularza ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

formularz ofertowy.d [...].docx

(0)
3 Oświadczam(my), że na dzień złożenia oferty jestem wpisany (jesteśmy wpisani) do Rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą , zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej - Proszę podać nr wpisu (0)
4 Oświadczam(my), że posiadamy gabinety, w których będą wykonywane usługi medyczne, obiekt oraz urządzenia i sprzęt medyczny wykorzystywane do przeprowadzania badań spełniają standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (t.j. Dz.U. 2022 poz. 402) oraz w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" oraz podać adres placówki/gabinetu (0)
5 Godziny otwarcia placówki/gabinetu - Proszę wpisać godziny otwarcia placówki/gabinetu (0)
6 Warunki zamówienia - Akceptuję warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Wykaz usług - Proszę o przesłanie wykazu usług wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

wykaz uslug - med pr [...].docx

(0)
8 Oświadczam(my), że dysponujemy osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane odpowiednimi przepisami prawa uprawnienia do wykonywania zamówienia. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Oświadczam(my), że posiadamy odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej związane z wykonywanymi przez Wykonawcę usługami na rzecz Zamawiającego - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Oświadczam(my), że nie zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 355