Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GPIR.271.2.18.2024 Remont łazienek w Szkole Podstawowej w Skołyszynie

Maciej Jastrząb
Gmina Skołyszyn
Termin:
Zamieszczenia : 30-04-2024 10:17:00
Składania : 10-05-2024 09:00:00
Otwarcia : 10-05-2024 09:05:00
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

GPIR.271.2.18.2024                                                                                       Skołyszyn, dn. 30.04.2024 r.

                                                            ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: Remont łazienek w Szkole Podstawowej w Skołyszynie.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu dwóch łazienek (na parterze i piętrze) zlokalizowanych w Szkole Podstawowej w Skołyszynie, 38-242 Skołyszyn 222.

W ramach zamówienia należy m.in. wykonać:

1)     Łazienka na parterze:

·      Demontaż umywalek wraz z bateriami (2 kpl.) oraz toalet (2 kpl.);

·      Rozebranie okładzin ściennych z płytek (ok. 38m2) oraz z boazerii (ok. 25,5m);

·      Rozebranie posadzek z płytek (ok. 13,5m2) oraz z wykładziny PCV (ok. 6m2);

·      Demontaż drzwi wraz z ościeżnicami (4 kpl.);

·      Rozbiórka ścian działowych oraz poszerzenie otworów drzwiowych (ok. 2m2);

·      Zeskrobanie i zmycie starych farb (ok. 41m2);

·      Demontaż parapetów kamiennych (2 szt.);

·      Murowanie ścian działowych (ok. 8m2);

·      Tynkowanie (ok. 42m2);

·      Naproża systemowe (3 szt.);

·      Gruntowanie powierzchni pionowych (ok. 100m2) oraz poziomych (ok. 39m2);

·      Wykonanie wylewki samopoziomującej (ok. 19,5m2);

·      Wykonanie okładzin ściennych (ok. 62,5m2) i posadzki z płytek (ok. 19,5m2);

·      Dwukrotne malowanie z dwukrotnym szpachlowaniem ścian i sufitów (ok. 54m2);

·      Zabudowy rurociągów kanalizacyjnych z płyt g-k (ok. 15m2);

·      Ościeżnice oraz skrzydła drzwiowe płycinowe o świetle przejścia min. 90cm (3 kpl.);

·      Wykonanie trzech kabin WC z płyt HPL o wysokości min. 2,0m (łącznie ok. 12,00m2);

·  Montaż urządzeń sanitarnych tj.: umywalka porcelanowa wraz z baterią (4 kpl), ustęp typu kompakt (4 kpl.), uchwyt dla osób niepełnosprawnych (2 kpl.), kratka ściekowa (2 kpl.), zawór czerpalny (2 kpl);

·      Kratki wentylacyjne wraz z wykuciem kanałów (3 kpl);

·    Wykucie bruzd w ścianach (w tym rozbiórka zabudowy g-k) i posadzkach oraz wymiana i wykonanie nowych rurociągów instalacji kanalizacji sanitarnej (piony, poziomy oraz podejścia dla urządzeń w remontowanej łazience oraz pion kanalizacyjny na niższej kondygnacji) wraz z zaprawieniem bruzd - piony i podejścia pod WC PVC110, umywalki PVC50, kratki ściekowe PVC50;

·      Wykonanie nowej instalacji wodnej dla projektowanych urządzeń wraz z podejściami (umywalka 4 szt, WC 4 szt, zawór czerpalny 2 szt.);

·      Dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb remontowanej łazienki (okablowanie, gniazda, łączniki, oświetlenie);

·      Przeniesienie grzejnika płytowego o ok. 100-200cm (2 kpl.);

2)     Łazienka na piętrze:

·      Demontaż umywalek wraz z bateriami (5 kpl.) oraz toalet (5 kpl.);

·      Rozebranie okładzin ściennych z płytek (ok. 46,5m2);

·       Rozebranie posadzek z płytek (ok. 26,5m2);

·      Demontaż drzwi wraz z ościeżnicami (6 kpl.);

·      Rozbiórka ścian działowych oraz poszerzenie otworów drzwiowych (ok. 6m2);

·      Zeskrobanie i zmycie starych farb (ok. 54m2);

·      Demontaż parapetów kamiennych (4 szt.);

·      Murowanie ścian działowych (ok. 18m2);

·      Tynkowanie (ok. 37m2);

·       Naproża systemowe (3 szt.);

·      Gruntowanie powierzchni pionowych (ok. 114m2) oraz poziomych (ok. 53m2);

·      Wykonanie wylewki samopoziomującej (ok. 26m2);

·      Wykonanie okładzin ściennych (ok. 71m2) i posadzki z płytek (ok. 26m2);

·      Dwukrotne malowanie z dwukrotnym szpachlowaniem ścian i sufitów (ok. 69m2);

·      Zabudowy rurociągów kanalizacyjnych z płyt g-k (ok. 10m2);

·      Ościeżnice oraz skrzydła drzwiowe płycinowe o świetle przejścia min. 90cm (3 kpl.);

·      Wykonanie czterech kabin WC z płyt HPL o wysokości min. 2,0m (łącznie ok. 12,00m2);

·      Właz strychowy 60x60 wraz z odmalowaniem stalowych szczebli;

·  Montaż urządzeń sanitarnych tj.: umywalka porcelanowa wraz z baterią (5 kpl), ustęp typu kompakt (5 kpl.), uchwyt dla osób niepełnosprawnych (2 kpl.), kratka ściekowa (2 kpl.), zawór czerpalny (2 kpl);

·      Kratki wentylacyjne wraz z wykuciem kanałów (3 kpl);

·    Wykucie bruzd w ścianach (w tym rozbiórka zabudowy g-k) i posadzkach oraz wymiana i wykonanie nowych rurociągów instalacji kanalizacji sanitarnej (piony, poziomy oraz podejścia dla urządzeń w remontowanej łazience oraz piony służące jako odpowietrzenie) wraz z zaprawieniem bruzd - piony podejścia pod WC PVC110, umywalki PVC50, kratki ściekowe PVC50;

·      Wykonanie nowej instalacji wodnej dla projektowanych urządzeń wraz z podejściami (umywalka 5 szt, WC 5 szt, zawór czerpalny 2 szt.);

·      Dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb remontowanej łazienki (okablowanie, gniazda, łączniki, oświetlenie);

·      Przeniesienie grzejnika płytowego o ok. 100-200cm (2 kpl.);

3)     Pozostałe:

·   Należy przewidzieć wszelkie roboty nieujęte w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz dokumentacji projektowej, które konieczne są do wykonania zadania zgodnie ze sztuką budowlaną;

·    Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

W PRZEDMIARZE ROBÓT PODANE SĄ ORIENTACYJNE WARTOŚCI, WYKONAWCA PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY POWINIEN DOKONAĆ WŁASNYCH OBMIARÓW I OGLĘDZIN.

W PRZEDMIARZE ROBÓT PODANE SĄ ORIENTACYJNE WARTOŚCI, WYKONAWCA PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY POWINIEN DOKONAĆ WŁASNYCH OBMIARÓW I OGLĘDZIN.

Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić  w złożonej ofercie.

Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt 7:30-14:00 (informacje pok. nr 23). 

Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: od 24 czerwca 2024 r. do 20 sierpnia 2024 r.

Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 10 maja 2024 r. do godz. 9:00.
Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.


Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.
Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.

Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.
W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty  poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Wykonawca, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Dz.U. z 2022 r. poz. 835) podlegać będzie  wykluczeniu z postępowania na podstawie niżej wymienionych przesłanek:

Z postępowania wyklucza się:

1)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835);

2)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;

3)  wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić na stronie niniejszego postępowania, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie w/w przesłanek. 

Stosowne oświadczenie zawiera również formularz ofertowy.

W przypadku pytań: 
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491751 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy,proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.).

Bogusław Kręcisz
Wójt Gminy Skołyszyn

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał.Nr 2 - przedmiar robót.pdf pdf 968.16 2024-04-30 10:17:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - remont łazienek SP Skołyszyn.doc doc 71 2024-04-30 10:17:00 Postępowanie
Zał.Nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 51.5 2024-04-30 10:17:00 Kryterium
Zał.Nr 2 - projekt umowy.doc doc 118.5 2024-04-30 10:17:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pozycja 1 Należy podać kwotę za całość zamówienia 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Gwarancja - min. 36 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
4 Formularz oferty - proszę o załączenie skanu wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego formularza oferty oraz o potwierdzenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 1 - Formularz [...].doc

(0)
5 Projekt umowy - proszę o załączenie skanu wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego projektu umowy oraz o potwierdzenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 2 - projekt u [...].doc

(0)
6 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - Wykonawca, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Dz.U. z 2022 r. poz. 835) podlegać będzie wykluczeniu z postępowania. Proszę potwierdzić brak podstaw do wykluczenia na podstawie powyższej ustawy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 286