O G Ł O S Z E N I E
O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.2.100.2017 z dnia 22.08.2016 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2015.2164 j.t. z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul.Grudziądzka 9-15, bud.B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie siłowni zewnętrznej wraz z urządzeniami zabawowymi na terenie Zespołu Szkół nr 30 Specjalnych, na dz. o nr ew. 78 obr. 497 przy ul. Jesionowej 3a w Bydgoszczy.
2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) robót przygotowawczych i towarzyszących (ziemnych – niwelacja terenu ze zdjęciem warstwy ziemi wraz z wywozem i utylizacją),
2) dostawy i montażu urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej według załączonego zestawienia, tablicy informacyjnej (treść regulaminu wymaga uzgodnienia ze wskazanym Użytkownikiem, łącznie z informacją, że inwestycja została zrealizowana w ramach programu Bydgoski Budżet Obywatelski),
3) ogrodzenia panelowego o wys. min. 1,2 m z furtką (z blokadą, klamką/gałką i zamkiem patentowym),bez podmurówki,
4) ogrodzenia panelowego o wys. min. 1,5 m z furtką (z blokadą, klamką/gałką), z podmurówką prefabrykowaną,
5) nawierzchni bezpiecznej z piasku, w obrzeżach pod urządzenia zabawowe,
6) nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. min. 6 cm w obrzeżach,
7) odtworzenia nawierzchni trawiastej i ogólnego uporządkowania otoczenia po zakończeniu robót wraz z pielęgnacją trawy (podlewanie niezależnie od pogody) do tzw. pierwszego koszenia, które zostanie wykonane po komisyjnym odbiorze nawierzchni trawiastej przez przedstawicieli Zamawiającego i Użytkownika (Zespół Szkół nr 30 Specjalnych), po zgłoszeniu zakończenia prac przez wykonawcę,
8) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1.,
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze rozpoczęcia robót,
4) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 tj. z poźn. zm.), zasadami wiedzy technicznej.
2.3. Wymagania przedmiotowe dotyczące:
2.3.1. urządzeń placu zabaw:
1) oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej;
2) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję urządzeń, ich montażu; serwis gwarancyjny, w tym reakcja na zgłoszenie wady/usterki w ciągu 24 godzin od ich zgłoszenia,
3) posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem
6 normy EN 1176-1:2009), szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa,
2.3.2. urządzenia siłowni:
a) powinny posiadać wszystkie instrukcje do ćwiczeń naniesione w sposób trwały (np. tabliczki, sitodruk, na pylonie) – nie dopuszcza się instrukcji w formie „naklejek”,
b) być o takiej konstrukcji, która zapobiega przed nadmiernym wychyleniem elementów wahających, zapobiegając jednocześnie niebezpiecznym uderzeniom i przytrzaśnięciom oraz wyposażone w amortyzatory redukujące siłę uderzeń elementów swobodnie opadających, odległość pomiędzy poszczególnymi elementami ruchomymi powinna być taka, aby stanowiła zabezpieczenie przed zakleszczeniem części ciała osób ćwiczących, w szczególności dzieci,
c) posiadać gwarancję jakości urządzeń i robót budowlanych związanych z ich montażem, gwarancja nie może być krótsza niż 5 lat; serwis gwarancyjny (w odniesieniu do urządzeń) – reakcja na zgłoszenie w ciągu 24 godzin od zgłoszenia wady / usterki.
Dopuszcza się zmianę wymiarów urządzeń o 10% w stosunku do zaproponowanych w projekcie.
2.4. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia,
4) legitymowanie się stosownymi dokumentami (zgodnie z dokumentacją projektową) potwierdzającymi zgodność oferowanych: urządzeń placu zabaw i siłowni z normą PN-EN 1176:2009 oraz 16630:2015 (certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki, karty techniczne dla urządzeń, itp.),
5) certyfikaty, które stracą ważność przed upływem okresu odpowiedzialności wykonawcy za wady urządzeń i robót budowlanych – wykonawca ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć Użytkownikowi.
2.5. Załączniki do ogłoszenia:
1) wzór umowy,
2) dokumentacja projektowa,
3) Podział ceny na składniki,
4) rzut poziomy placu zabaw z oznaczeniem zakresu przedmiotu objętego zamówieniem.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kryterium oceny ofert: 100 % cena.
4. Termin wykonania zamówienia: 10 grudnia 2017r.
5. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
Bernadeta Bała, Inspektor WIM – tel. 52 58 58 149,
Lubomiła Pietkun, Inspektor WIM – tel. 52 58 59 437.
6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 30.08.2017 r. godz. 9.00 .
6.1. Do oferty należy załączyć:
1) kartę techniczną każdego oferowanego urządzenia (całego zestawu) wraz ze zdjęciem w kolorze i ze szczegółowym opisem,
2) certyfikaty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1176 oraz PN –EN 16630 wydane przez akredytowane jednostki,
3) stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, dotyczące instalacji - jej bezpieczeństwa, szczegółowych instrukcji montażu, kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem 6 normy EN 1176-1:2009),
4) szczegółowe instrukcje użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania,
5) wypełniony formularz pn. „Podział ceny na składniki”.
6.2. Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt. 6.1. nie będą rozpatrywane.
Z-CA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
Bydgoszcz, 22.08.2017r.
Komunikaty