Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZ/14/2024 „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na terenie obiektów Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach”

Termin:
Zamieszczenia : 29-04-2024 12:42:00
Składania : 08-05-2024 09:00:00
Otwarcia : 08-05-2024 09:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi wywozu (odbioru i gospodarowania) odpadów komunalnych, wraz z użyczeniem pojemników dla obiektów PWiK Sp. z o. o.  w Gliwicach zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta Gliwice, z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów o nw. kodach: 

a) opakowania z papieru i tektury - kod: 15 01 01 

b) opakowania ze szkła - kod: 15 01 07 

c) opakowania z tworzyw sztucznych - kod: 15 01 02 

d) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - kod: 20 03 01 

Szczegółowy  Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do Materiałów Przetargowych oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych.

W Formularzu cenowym są podane wagi, ilości wag wskazują, że im wyższa waga, to Zamawiający przewiduje większą ilość złożenia zamówienia na poszczególną pozycję.  Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert.

2. Kod CPV: 

Kod główny: 90500000-2 – Usługi związane z odpadami

3. Termin realizacji:  nie wcześniej niż od 15.08.2024 r.  do dnia 31.12.2024 r.

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające:

•   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,

•   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,

•   Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Najkorzystniejszą ofertą w ramach tego kryterium będzie oferta z najniższą ceną.

6. Warunki udziału w postępowaniu:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy spełniali warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:

Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia powyższy warunek obowiązany jest wykazać, że posiada: 

a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta, prezydenta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych; 

b) wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa tj. posiada odpowiednie uprawnienia do transportu odpadów o kodach  15 01 01, 15 01 07, 15 01 02, 20 03 01  (wpis do rejestru, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt. 5b Ustawy o odpadach  z dnia 14 grudnia 2012 r. wraz z późn. zmianami) oraz pozwolenia w zakresie zagospodarowania odpadów o kodach 15 01 01, 15 01 07, 15 01 02, 20 03 01  w oparciu o decyzję wydaną na podstawie ustawy o odpadach  z dnia 14 grudnia 2012 r. lub w oparciu  o pozwolenie zintegrowane wydane na podstawie ustawy  z 27 kwietnia 2001 Prawo ochrony środowiska, co potwierdzone jest odpowiednimi wpisami w systemie BDO.

7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych,

2) wypełniony i podpisany formularz cenowy – Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych,

3) w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (rejestru BDO) w zakresie transportu odpadów o kodach 15 01 01, 15 01 07, 15 01 02, 20 03 01  oraz pozwolenia w zakresie zagospodarowania odpadów o kodach 15 01 01, 15 01 07, 15 01 02, 20 03 01.

UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).

8. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.).

9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.

10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę.

11. Załączniki do postępowania: 

1) Opis Przedmiotu Zamówienia  – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 

2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 

3) Formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych,

4) Formularz cenowy – Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych.


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 940.08 2024-04-29 12:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 354.22 2024-04-29 12:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 420.53 2024-04-29 12:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 i 3 do umowy - Wzory protokołów.pdf pdf 326.02 2024-04-29 12:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Formularz ofertowy.docx docx 22.81 2024-04-29 12:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Formularz cenowy.docx docx 19.57 2024-04-29 12:42:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 447.11 2024-05-08 10:29:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-08 10:29 Anna Jasińska Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na terenie obiektów Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach” Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy – Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych, 3) w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (rejestru BDO) w zakresie transportu odpadów o kodach 15 01 01, 15 01 07, 15 01 02, 20 03 01 oraz pozwolenia w zakresie zagospodarowania odpadów o kodach 15 01 01, 15 01 07, 15 01 02, 20 03 01. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - nie wcześniej niż od 15.08.2024 r. do dnia 31.12.2024 r., proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 291