Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa i montaż bramy wjazdowej w KKP Jawor ul. Armii Krajowej 2

Dorota Kowalska
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 26-04-2024 10:32:00
Składania : 10-05-2024 10:00:00
Otwarcia : 10-05-2024 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Specyfikacja

1.     Nazwa i adres zamawiającego:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

2.     Opis przedmiotu zamówienia publicznego:  dostawa i montaż bramy wjazdowej dwuskrzydłowej w KPP Jawor przy ul. Armii Krajowej 2 - zgodnie z opisem zawartym w zał. nr 1

3.     Termin realizacji zamówienia publicznego: do trzech miesięcy od daty podpisania umowy

4.     Osoba do kontaktu z wykonawcą: Dorota Kowalska  tel. 47-87-142-04,                                               e-mail: dorota.kowalska@wr.policja.gov.pl

5.     Kryteria wyboru ofert:
- cena 100%

6.     Wymagania jakie powinien spełniać Wykonawca:
- odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (może być dostarczony po wyborze Wykonawcy)

7.     Sposób przygotowania oferty:- złożenie oferty jest równoznaczne z potwierdzeniem wymagań i warunków zawartych w zapytaniu
- nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych

8.     Miejsce i termin złożenia oferty: oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej do dnia 10.05.2024r do godz. 10.00

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 1.docx docx 11.88 2024-04-26 10:32:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-05-06 07:52 Dorota Kowalska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na błędny opis zamówienia.Zamówienie zostanie powtórzone z poprawnym zapiem.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 robota budowlana Dostawa i montaz bramy KKP Jawor ul. Armii Krajowej 2 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2993 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 334