- Main page
- Proceeding ID 920772
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 920772 :
AE/ZP-27-39/24 Dostawy sprzętu laboratoryjnego - AE/ZP-27-39/24
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2024-04-25 14:22:00
-
Placing offers2024-05-10 09:00:00
-
Opening of offers2024-05-10 10:00:00
-
ProcedurePL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
TypeSupply
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za wyjątkiem próbek, o których mowa w pkt. 11.6.4. SWZ, które składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 z póź. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w budynku Dyrekcji (Budynek A) Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie, ul. Szpitalna 13, pokój nr 13 (Sekretariat) w godz. od 8:00 do 15:00
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania:
1. Ogłoszenie o zamówieniu
2. SWZ
3. Formularz Ofertowy
4. Załącznik Nr 1 - Formularz Cenowy
5. Załącznik Nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu
6. Załącznik Nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
2024-06-13
11:07:10
|
Zamówienia Publiczne |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
w
zakresie
Pakietów
Nr
1-3,
11.
Załączniki |
2024-06-06
15:02:55
|
Zamówienia Publiczne |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
w
zakresie
Pakietów
Nr
5-7,
9,
12
oraz
informacja
o
unieważnieniu
postępowania
w
Pakietach
Nr
4,
8,
10
Załączniki |
2024-05-10
13:10:12
|
Zamówienia Publiczne |
Informacja,
o
której
mowa
w
art.
222
ust.
5
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
Załączniki |
2024-05-10
09:19:45
|
Zamówienia Publiczne |
Informacja,
o
której
mowa
w
art.
222
ust.
4
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
Załączniki |
2024-05-07
14:07:29
|
Zamówienia Publiczne |
Pytania
i
odpowiedzi
do
treści
SWZ
2
Załączniki |
2024-05-07
12:26:31
|
Zamówienia Publiczne |
Zmiana
ogłoszenia
o
zamówieniu
2
Załączniki |
2024-05-07
12:16:33
|
Zamówienia Publiczne |
Zmiana
treści
SWZ
UWAGA
!!!
Zmiana
terminu
składania
i
otwarcia
ofert
na
dzień
10-05-2024r.
-
składanie
ofert
do
godz.
09:00,
otwarcie
ofert
godz.10:00.
Załączniki |
2024-05-06
14:42:24
|
Zamówienia Publiczne |
Pytania
i
odpowiedzi
do
treści
SWZ
Załączniki |
2024-05-02
09:35:16
|
Zamówienia Publiczne |
Zmiana
ogłoszenia
o
zamówieniu.
Załączniki |
2024-05-02
09:27:31
|
Zamówienia Publiczne |
Zmiana
treści
SWZ UWAGA !!! Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na dzień 09-05-2024r. - składanie ofert do godz. 09:00, otwarcie ofert godz.10:00. Załączniki |
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
