Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sukcesywna dostawa środków czystości do siedziby Biura Rzecznika Praw Obywatelskich przy al. Solidarności 77 w Warszawie.

Termin:
Zamieszczenia : 24-04-2024 14:22:00
Składania : 08-05-2024 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Uwaga! Umowa zostanie przedstawiona Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego",

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str. 1, z późn. zm.), dalej jako RODO, informujemy, że:

·         administratorem danych osobowych pozyskanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest Rzecznik Praw Obywatelskich, z siedzibą przy al. Solidarności 77, 00-090 Warszawa, dalej jako RPO;

·        RPO wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się: listownie na adres Biura RPO lub elektronicznie pod adresem: inspektorochronydanych@brpo.gov.pl;

·         przetwarzaniu podlegają następujące dane:
kontaktowe oraz inne niezbędne do udziału w postępowaniu oraz podpisania i realizacji umowy,
zawarte w dokumentach potwierdzających uprawnienia lub doświadczenie;

·         dane pozyskane mogą zostać bezpośrednio od Wykonawcy, jak i ze źródeł publicznie dostępnych, tj.  KRS, CEiDG, itp.;

·         dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą w celu związanym z  postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zgody wyrażonej poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz:
− art. 6 ust. 1 lit. c RODO, gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na RPO, wynikającego min. z przepisów ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, a w przypadku podpisania umowy, lub zlecenia wykonania zamówienia, również na podstawie ordynacji podatkowej oraz przepisów rachunkowo – księgowych,
− art. 6 ust. 1 lit. b RODO, gdyż jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy, na żądanie osoby, której dane dotyczą lub/oraz jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą,
− art. 6 ust. 1 lit. f RODO, ze względu na uzasadnione interesy RPO, w szczególności w celu ustalenia obrony oraz dochodzenia roszczeń;

·         odbiorcami danych osobowych będą:
− osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o  przepisy ustawy Pzp lub ustawy o dostępie do informacji publicznej,
− w ograniczonym zakresie podmioty oraz osoby, z którymi współpracuje Biuro RPO, wyłącznie jednak i w oparciu o stosowne umowy i na podstawie ustalonych zasad; odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych informacji, w tym danych osobowych
− oraz o ile znajdzie zastosowanie, inne podmioty uprawione na podstawie przepisów prawa;

·         dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania;

·         obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w  postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy Pzp, podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu;

·         w związku z przetwarzaniem danych osobowych posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych *,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub właściwego sądu, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

·         w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania, tj. automatycznego przypisywania lub przewidywania zachowań, preferencji czy postaw;

·         w związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw spoza EOG z zastrzeżeniem, że zapewnią one odpowiedni stopień ich ochrony.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
​** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego
Unii Europejskiej, lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ środki czystości.pdf pdf 127.77 2024-04-24 14:22:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe_2024_środki_czystości.pdf pdf 112.29 2024-04-24 14:22:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Papier toaletowy: kolor biały lub szary (nie zielony) zgodnie z załącznikiem OPZ 3500 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
2 Ręczniki papierowe typu ZZ lub V, kolor biały lub szary (nie zielony) zgodnie z załącznikiem OPZ 530 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
3 Ręczniki papierowe w roli, kolor biały lub szary (nie zielony) zgodnie z załącznikiem OPZ 100 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
4 Mydło w płynie, kremowe, przeznaczone do mycia rąk zgodnie z załącznikiem OPZ 500 l Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
5 Ścierka z mikrofibry wymiary nie mniejsze niż 30x40cm zgodnie z załącznikiem OPZ 100 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
6 Ścierka z mikrofibry wymiary 30x30cm zgodnie z załącznikiem OPZ 100 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
7 Gąbka do mycia naczyń zgodnie z załącznikiem OPZ 200 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
8 Zmywaki kuchenne zgodnie z załącznikiem OPZ 100 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
9 Worek na odpady 60L zgodnie z załącznikiem OPZ 100 opak. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
10 Worek na odpady 120L zgodnie z załącznikiem OPZ 100 opak. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
11 Worek na odpady 160L zgodnie z załącznikiem OPZ 100 opak. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
12 Worek na śmieci niebieski zgodnie z załącznikiem OPZ 10 opak. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
13 Pojemnik okrągły z tworzywa + szczotka z włosia sztucznego do WC, kolor biały zgodnie z załącznikiem OPZ 5 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
14 Szufelka z tworzywa sztucznego bez gumki + zmiotka z tworzywa sztucznego z włosiem sztucznym zgodnie z załącznikiem OPZ 5 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
15 Płyn do mycia naczyń zgodnie z załącznikiem OPZ 100 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
16 Mleczko zgodnie z załącznikiem OPZ 20 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
17 Preparat przeciw kurzowi w areozolu zgodnie z załącznikiem OPZ 20 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
18 Zawieszka do zawieszania na muszli zgodnie z załącznikiem OPZ 50 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
19 Kostka toaletowa do spłuczki Wc zgodnie z załącznikiem OPZ 50 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
20 Żel do udrażniania rur kanalizacyjnych zgodnie z załącznikiem OPZ 35 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
21 Szare mydło w płynie zgodnie z załącznikiem OPZ 50 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
22 Żel do usuwania osadów z kamienia i rdzy, mydła, zacieków wodnych, tłustych plam i innego brudu zgodnie z załącznikiem OPZ 20 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
23 Tabletki do zmywarki zgodnie z załącznikiem OPZ 180 opak. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
24 Sól do zmywarek zgodnie z załącznikiem OPZ 50 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
25 Nabłyszczacz do zmywarek zgodnie z załącznikiem OPZ 50 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
26 Środek do czyszczenia zmywarek zgodnie z załącznikiem OPZ 50 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
27 Odświeżacz do zmywarek w formie zawieszki zapachowej zgodnie z załącznikiem OPZ 50 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
28 Odkamieniacz w tabletkach zgodnie z załącznikiem OPZ 100 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
29 Odkamieniacz w płynie zgodnie z załącznikiem OPZ 80 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
30 Preparat do czyszczenia klawiatur, typu powietrze sprężone zgodnie z załącznikiem OPZ 50 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
31 Preparat do czyszczenia monitorów zgodnie z załącznikiem OPZ 50 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
32 Odświeżacz do powietrza w żelu zgodnie z załącznikiem OPZ 30 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
33 Patyczki zapachowe zgodnie z załącznikiem OPZ 20 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
34 filtr ekspres Jura Claris zgodnie z załącznikiem OPZ 100 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
35 filtr do czajnika- Brita Maxtra+ zgodnie z załącznikiem OPZ 50 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
36 Caso PerfectCup 1000 Pro filtry do dyspensera wody zgodnie z załącznikiem OPZ 50 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
37 filtr microdisc do karafki Brita zgodnie z załącznikiem OPZ 100 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
38 filtr nawilżacz powietrza STADLER FORM - Karl Big zgodnie z załącznikiem OPZ 50 szt. Biuro RPO
Al. Solidarności 77
00-090, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3294 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 24 miesiące od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wartość minimalnego zamówienia 15% Należy wybrać: 1) 400 zł brutto – 499 zł brutto 2) 500 zł brutto – 999 zł brutto 3) 1000 zł brutto – 1500 zł brutto (0)
6 Opust na produkty z katalogu 5% Należy wpisać proponowany opust (%) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 381