informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Wymagania i specyfikacja:
1.1. Wraz z ofertą
należy przedłożyć:
1.1.1 Oświadczenie
RODO.
1.2 Z wybranym
wykonawcą zostanie przed realizacją zamówienia podpisana umowa uwzględniająca
wymagania zamawiającego oraz ofertę Wykonawcy.
1.3 Wszelkie
koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
1.4 Wykonawca
oświadcza, że zapoznał się z warunkami Zamawiającego i nie wnosi do nich
zastrzeżeń, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty.
1.5 Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania
przyczyny.
1.6 Wykonawca w
ramach zamówienia gwarantuje dostarczenie fabrycznie nowych artykułów.
1.7 Wykonawca jest
odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
1.8 Wymagana jest
należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
1.9 Niezbędne jest
określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych
ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
1.10 Dostarczony
towar w dniu dostawy winien mieć minimum 6 miesięcy okresu przydatności.
1.11 Oferta musi być sporządzona w języku
polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem
na język polski.
1.12 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany
ilości zamówionych towarów w poszczególnych asortymentach w ramach kwoty
wartości zamówienia określonej w umowie.
1.13 Dostawy realizowane będą nie częściej
niż 1 raz na dwa miesiące na podstawie pisemnych lub telefonicznych zleceń
jednostkowych w terminie 24 h od momentu
otrzymania takiego zapotrzebowania (nie licząc dni wolnych od pracy) lub w
innym uzgodnionym wcześniej terminie.
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
RODO do zamówień publicznych.doc
doc
54
2024-05-10 15:07:00
Postępowanie
UMOWA.docx
docx
26.78
2024-05-10 15:07:00
Postępowanie
załącznik nr 1.xlsx
xlsx
19.7
2024-05-10 15:07:00
Postępowanie
Komunikaty
2024-05-22 09:58
Katarzyna Pieniacha
Niniejszym
zawiadamiam
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
na
dostawy
środków
czystości.
Najkorzystniejszą
(najtańszą)
ofertę
złożyła
firma:
PPHU
"DAFI"
ADAM
ŁOBODZIŃSKI,
ul.
Kombatantów
1,
15-110
Białystok.
Wartość
zamówienia
wynosi
41.037,23
zł
brutto
z
w/w
Wykonawcą
zostanie
podpisana
umowa.
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty