Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dokumentacja projektowa budowy boisk do siatkówki na działce nr 164/23 w Juszkowie oraz na działce nr 256/19 w Straszynie

Dominika Pieczka
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 23-04-2024 08:54:00
Składania : 29-04-2024 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Pruszcz Gdański zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie:       

 Dokumentacja projektowa budowy boisk do siatkówki na działce nr 164/23 w Juszkowie oraz na działce nr 256/19 w Straszynie

I.    Zamawiający:

Gmina Pruszcz Gdański

ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

II.   Przedmiot  zamówienia:

1.     Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dwóch oddzielnych wielobranżowych dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla budowy boisk do siatkówki na terenie gminy Pruszcz Gdański z podziałem na zadania:

1)    Projekt boisk do siatkówki w Juszkowie na działce nr 164/23

2)    Projekt boisk do siatkówki w Straszynie na działce nr 256/19

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zostało opisane w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

2.     Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zamawiającym umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

III. Termin realizacji zamówienia:  

·         Realizacja zadania nr 1 w terminie 120 dni od zawarcia umowy. W tym opracowanie koncepcji zamierzenia inwestycyjnego w terminie 30 dni od zawarcia umowy.

  • Realizacja zadania nr 2 w terminie 150 dni od zawarcia umowy. W tym opracowanie koncepcji zamierzenia inwestycyjnego w terminie 30 dni od zawarcia umowy.

IV. Kryteria wyboru oferty:

Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria:

Cena – 100%.

V.  Sposób przygotowania oferty:

1.     Ofertę cenową należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl

2.     Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartości brutto całego przedmiotu zamówienia.

 

VI.    Badanie ofert:

1.     Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024r. poz. 507).

2.     W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 1, wykonawca do oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

3.     W celu ustalenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 1, Zamawiający najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.

4.     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy.

5.     W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6.     Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

7.     Oferta zostanie odrzucona jeśli:

  • jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
  • wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.

 

Pouczenie:

Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r. poz.507), którzy w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł, nakładanej w drodze decyzji przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

 

VII.      Miejsce i termin złożenia oferty:

1.   Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail Zamawiającego www.platformazakupowa.pl

2.   Termin składania ofert – 29.04.2024r. do godz. 9:00



VIII. Osoba uprawniona do kontaktów:


Dominika Pieczka tel. 58-692-94-95            

e-mail:  dpieczka@pruszczgdanski.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1_OPZ.pdf pdf 343.51 2024-04-23 08:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 2_wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.pdf pdf 97.9 2024-04-23 08:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 3_Projekt umowy.pdf pdf 641.89 2024-04-23 08:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 4_RODO.pdf pdf 91 2024-04-23 08:54:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 199.68 2024-04-23 08:54:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja projektowa budowy boisk do siatkówki na działce nr 164/23 w Juszkowie Opis przedmiotu zamówienia został dołączony do niniejszego postępowania 1 kpl. - (0)
2 Dokumentacja projektowa budowy boisk do siatkówki na działce 256/19 w Straszynie Opis przedmiotu zamówienia został dołączony do niniejszego postępowania 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji zadania 1 - 120 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Termin realizacji zadania 2 - 150 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Umowa - Proszę potwierdzić zapoznanie się z warunkami umowy wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 183