- Strona główna
- Postępowanie ID 917287
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WSA-ZP-PP-17-2024 Dostawa i montaż krzeseł biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Jańczuk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-04-19 12:14:00
-
Składania2024-04-29 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-04-29 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki
Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o
udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez
podatku od towarów i usług.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem umowy jest dostawa 89 sztuk krzeseł biurowych spełniających wymogi określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. poz. 973 i z 2023 r. poz. 2367), do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie:
1) przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie;
2) przy ul. Juliusza Słowackiego 7 w Radomiu.
2. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 2 do umowy.
TERMIN
REALIZACJI: 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
WARUNKI
UDZIAŁU:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy wykonawca, który
spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i wraz z ofertą przekaże
zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzając, że wykonawca:
1) w
okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), wykonał
co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością
stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na dostawie i montażu krzeseł biurowych o wartości
minimum 40 000,00 zł brutto oraz potwierdzą wykonane zamówienie
stosownym dokumentem.
Na
potwierdzenie warunku wykonawca złoży wraz z ofertą:
referencje
lub inne dokumenty (np. protokół z wykonania umowy) poświadczającym, że dostawa została wykonana należycie.
Jeżeli
wykonawca nie potwierdzi że spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający
odrzuci ofertę wykonawcy.
ZAŁĄCZNIKI
załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia,
załącznik nr 2 – wzór umowy,
załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego,
Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o
wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie
pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
Zapraszamy
do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć
się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
Informacji
na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość" lub pod
nr telefonu:
22 368 99 27 Dawid Wietrzyński - sprawy
dotyczące przedmiotu zamówienia,
22 553-78-66 Magdalena Jańczuk -
sprawy proceduralne,
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do
piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest podpisanie umowy.
Wiadomości
z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-04-30
10:11:25
|
Magdalena Jańczuk |
Informacja
o
wyborze
oferty
sprawa
WSA-ZP-PP-17-2024
Załączniki |
2024-04-22
14:27:29
|
Magdalena Jańczuk |
Wyjaśnienia
treści
postępowania
22.04.2024
r.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?