Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-04-2024 14:59:00 |
Składania : | 23-04-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 23-04-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Starachowice,
dnia 17.04.2024r.
dotyczy realizacji zamówienia publicznego pn. „Dostawa
konsoli” Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach ul.
Widok 10a w ramach projektu „Świetlica na plus”. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze
Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Działanie 09.05 Wsparcie rodzin oraz
pieczy zastępczej, przeprowadzonego w trybie
zapytania ofertowego zgodnie z zasadą określoną w Wytycznych w zakresie
kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, Podrozdziale 3.2.1 pkt 1) ppkt a),
na podstawie Regulaminu wewnętrznego Centrum Usług Społecznych, oraz z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11
września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm) w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1,
gdyż wartość jest mniejsza niż 130 000 złotych.
1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Starachowice ul. Radomska 45 27-200 Starachowice
NIP 664 190 91 50 REGON 291009892 reprezentowana przez Panią Wiolettę
Grosicką p.o. Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach,
ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice, NIP: 664 10 35 461, REGON: 290017501, tel.: 41-274-71-92, e-mail sekretariat@cus.starachowice.eu
2. PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa konsoli do siedziby
Zamawiającego.
2.1. Oznaczenie wg. wspólnego słownika kodów CPV:
30231200-9
Konsola
2.2. Opis
przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Konsola typu PlayStation 5 D Chassis (PS5) 1TB z napędem + dodatkowy pad lub produkt równoważny
Typ konsoli: PS5 z wyjmowanym napędem
Procesor: 8 rdzeni AMD Zen 2 - do 3.5
GHz
Karta graficzna: AMD RDNA 2 GPU 36 Cus @ 2,23GHz , 10,28 TFLOPS
Pamięć
RAM: 16
GB GDDR6 (448 GB/s)
Pojemność dysku: 1 TB SSD
Napęd optyczny: 4K UHD Blu-ray (wyjmowany)
Funkcje obsługi dźwięku: Tempest 3D AudioTech
Łączność
bezprzewodowa: Wi-Fi
IEEE 802.11 a/b/g/n/ac/ax, Bluetooth 5.1
Wejścia/Wyjścia:
1x
HDMI 2.1, 2x USB-A, 2x USB-C, Ethernet 10/100/1000
Informacje dodatkowe:gry 4K @ 60 FPS, do 120 FPS, HDR, wsteczna kompatybilność z PS4, technologia dźwięku 3D, funkcji śledzenia promieni Ray Tracing, wyjście 8K, pad DualSense bezprzewodowy z adaptacyjnymi spustami oraz technologią haptyczną.
Kolor biały, wymiary 358 x 96 x 216 mm, waga 3,2 kg
3 . ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
3.1. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania).
3.2. Zamówienie
obejmuje zakup, dostawę, wniesienie do siedziby Zamawiającego, mieszczącej się
pod adresem w Starachowicach Aleja Armii Krajowej 28 – (Galerii Skałka)
Klub Integracji Społecznej - box 104.
4.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Maksymalny termin realizacji zamówienia to 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, oraz doświadczenie w zakresie objętym niniejszym postępowaniem
5.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają aktualny wpis do KRS
lub ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru, z którego wynikać
będzie, że prowadzą działalność gospodarczą.
5.4. Nie wyrządzili szkody poprzez niewykonanie zamówienia lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz szkoda nie została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu, w okresie 3 lat przed rozpoczęciem zapytania.
5.5. Nie są w stanie likwidacji ani nie ogłoszono wobec nich upadłości.
5.6. Nie zalegają z uiszczeniem podatków,
opłat lub składek ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego.
5.7. Nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
5.8. Nie posiadają wspólnika spółki jawnej,
partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej; komplementariusza spółki
komandytowej oraz komandytowo-akcyjnej; członka organu zarządzającego osoby
prawnej, który został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o
udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko
obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia
korzyści majątkowych.
5.9. Nie
otrzymali sądowego zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o
odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Ocena
spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
5.10.
Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu
Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury
wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b)
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w
linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego
stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo
pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub
członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców
ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c)
pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje
uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Ocena
spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – wzór stanowi załącznik nr 2 do
zapytania ofertowego.
5.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego wyklucza się zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu
wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu,
którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu
praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z
późn. zmianami) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Ocena
spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania
ofertowego.
6. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY
OFERTY
Oferta
musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z
uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków ewentualnych upustów i rabatów oraz
innych kosztów w tym dostawy i wniesienia przedmiotu zamówienia.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę kryterium cenowe
Kryterium
wyboru oferty:
a. 100
% - cena oferty brutto.
Ocena tego kryterium zostanie obliczona wg
następującego wzoru:
cena brutto najtańszej oferty
----------------------------------------- x
100 %
cena brutto badanej oferty
6.1 Zamawiający uzna i wybierze, jako
najkorzystniejszą ofertę z najwyższą liczbą punktów.
6.2 Zamawiający może w toku
badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
6.3 Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia brakujących oświadczeń lub dokumentów lub poprawienia oświadczeń lub dokumentów zawierających błędy.
6.4 Zamawiający ma prawo
anulować postępowanie, jeśli w jego ramach wpłyną jedynie oferty, które zawierają cenę
brutto wyższą niż kwota, którą dysponuje Zamawiający na realizację usługi. Z
tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
6.5 Jeżeli cena w ofercie
zawierającej najniższą cenę, przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji tejże ceny, pod warunkiem
wyrażenia na to zgody przez Wykonawcę.
6.6. Jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia Umowy, Zamawiający może
wybrać koleją ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzenia ich ponownej oceny.
6.7. Po wyborze oferty
Zamawiający poda rozstrzygnięcie w formie komunikatu publicznego na platformie
zakupowej openNexus.
7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA
OFERTY
7.1 Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
7.2 Podane ceny muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą netto i brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena oferowana musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena oferty musi być wyrażona w PLN.
7.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7.4 Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim (każdy dokument złożony w języku innym iż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski).
7.5 Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
7.6. Ofertę należy złożyć za pomocą dostępnego portalu openNexus wraz z wymaganymi załącznikami.
7.7. Nie dopuszcza się składania ofert za pomocą faxu, poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, kurierem, osobiście.
7.8. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie oferty.
7.9. Na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać oferenta do wyjaśnień/uzupełnień oferty.
7.10. Termin składania ofert upływa 23.04.2024 r. do godz. 09.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone.
7.11. Otwarcie ofert nastąpi 23.04.2024 r. o godz. 09:05.
8. INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW PŁATNOŚCI
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.nabywca:Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 664-19-09-150 odbiorca:Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
9. INFORMACJE DODATKOWE
9.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
9.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czym poinformuje stosownym komunikatem na platformie zakupowej openNexus.
9.3. Zamawiający przewiduje płatność po dokonaniu odbioru.
9.4. Zapytania w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować do zamawiającego poprzez stronę internetową platformy zakupowej openNexus.
Osoby wyznaczone przez Zamawiającego do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego:
Część merytoryczna: Pani Irmina Senderowska mail: irmina.senderowska.@cus.starachowice.eu
Część proceduralna: Pani Agnieszka Celuch mail: agnieszka.celuch@cus.starachowice.eu
10. Załączniki:
Załącznik nr 1 - Oświadczenie oferenta Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań
Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu
Załącznik nr 4 – Wzór umowy
Załącznik nr 5 – Klauzula RODO
Załącznik nr 5a – Klauzula RODO
Załącznik nr 1 do umowy - specyfikacja zamówienia
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-04-23 14:30 | Agnieszka Celuch |
Zamawiający
informuje,
iż
w
postępowaniu
na
"
Dostawę
konsoli"(Id
916745) wybiera ofertę złożoną przez firmę : Bawro, Barbara Wiśniewska NIP 8271905042 56-400 Oleśnica ul. Maczka 2/9, która otrzymała najwyższą ilość punktów w kryterium oceny ofert. Wybrany Wykonawca zostanie zaproszony przez Zamawiającego do podpisania umowy miedzy Stronami Centrum Usług Społecznych w Starachowicach Agnieszka Celuch |
Komunikaty