Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-05-2024 14:52:00 |
Składania : | 13-06-2024 23:59:00 |
Otwarcia : | 14-06-2024 00:04:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zamawiający,
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na usługi,
dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu zwraca się z
zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej niezbędnej do dostosowania budynku administracyjno-biurowego na Zajezdni Autobusowej we Wrocławiu do aktualnych przepisów przeciwpożarowych.
Zamówienie
obejmuje sporządzenie kompleksowego projektu dostosowania istniejącego budynku
do aktualnych przepisów przeciwpożarowych. W projekcie należy uwzględnić
projekt modernizacji instalacji hydrantowej, instalacji awaryjnego oświetlenia
ewakuacyjnego, projekt przeciwpożarowego wyłącznika prądu (PWP) dla całego
budynku, wydzielenia przeciw pożarowego pomieszczeń (węzeł cieplny, rozdzielnia
elektryczna) oraz klatek schodowych. Oraz wszystkie inne elementy, które nie
zostały wymienione, a są niezbędne aby budynek spełniał aktualne przepisy ppoż.
Projekt dotyczy budynku administracyjno-biurowego na terenie Zajezdni Autobusowej przy ul. Obornickiej 131 we Wrocławiu. Opracowanie obejmuje także pozyskanie wszelkich niezbędnych ekspertyz oraz uzyskanie innych wymaganych prawem uzgodnień i zezwoleń. Projekt będzie objęty nadzorem autorskim. Zamawiający wymaga aby dokumentacja była zatwierdzona przez Rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych
Szczegóły zapytania znajdują się w załącznikach.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na
realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania
Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA
SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA
PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.
Zamawiający informuje także, że oferty składane w zapytaniu są
jawne od chwili ich otwarcia i mogą być udostępniane, z wyjątkiem
informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w
terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz
wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa
(art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności określając, w jaki sposób
zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt. 2 ustawy z 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie
z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje
techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje
posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym
zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle
zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich
osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub
rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w
celu utrzymania ich w poufności.”.
Wykonawca nie
może zastrzec informacji o nazwach, albo imionach i nazwiskach oraz
siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej, albo miejscach
zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach
zawartych w ofercie.
1.
W sytuacji kiedy oferta zawiera informacje stanowiące
tajemnice przedsiębiorstwa informacje te powinny być zawarte w osobnym
pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie mogą
być udostępniane.
2.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne.
Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa
lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do
ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego zapytania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub bezpośrednio z osoba prowadzącą temat mail: d.moleda-golonka@mpk.wroc.pl
- związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej
mają charakter informacyjny.
2024-06-21 08:15 | Dorota Molęda-Golonka |
Dziękuję
za
poświęcony
czas
i
udział
w
postępowaniu.
Poniżej
informacja
na
temat
założonych
ofert
(kwoty
netto): 92 000,00 zł *LAB DRG SP. Z O.O. 96 000,00 zł LA PROJEKT SP. Z O.O. 105 000,00 zł PAVO PROJEKT SP. Z O.O. 105 288,00 zł ACTIVE LINE MARCIN TACZALSKI 161 000,00 zł DETAL PROJEKTOWANIE I REALIZACJE MARTA PYRCZ 235 000,00 zł JNS SP. Z O.O. |
2024-06-06 07:42 | Dorota Molęda-Golonka | Informuję, iż termin składania ofert został wydłużony do dnia 13.06.2024 godz. 23:59 |
2024-06-06 07:37 | Dorota Molęda-Golonka |
Poniżej
pytania
zadane
przez
oferenta
i
odpowiedzi: 1. Czy Zamawiający posiada i czy udostępni archiwalną dokumentację inwentaryzacyjną obiektu ( rzuty, przekroje, elewacje) ? odp: Tak. Ale w większości będą to rysunki nie aktualne, lub projekty niezrealizowane w całości. 2. Czy Zamawiający posiada i czy udostępni Instrukcję Bezpieczeństwa Pożarowego obiektu? odp: tak 3. Czy w przypadku konieczności uzyskania odstępstw od obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych Zamawiający przewiduje wykonanie ekspertyzy rzeczoznawców i wystąpienie do komendy wojewódzkiej PSP wniosku o odstępstwa? odp: tak 4. Czy Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu rozliczenia wynagrodzenia za dokumentację projektową z podziałem częściowym w etapach: wykonanie projektu budowlanego - 30%, uzyskanie pozwolenia na budowę 30%, wykonanie projektów technicznych 40% z uwagi na czas niezbędny na uzgodnienia ppoż oraz skrócenie terminu płatności do 14 dni? odp: Dopuszczamy zmianę podziału rozliczenia (procentową), jednak 30-dniowy termin płatności musi pozostać. 5. Czy w przypadku konieczności wykonania ekspertyzy rzeczoznawców ppoż i budowlanego oraz uzyskania niezbędnych odstępstw Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu wykonania umowy o czas niezbędny - ok. 30 dni na ekspertyzę i ok. 60 dni na uzyskanie postanowienia DWK PSP o odstępstwach? odp: tak 6. Jak dużą ingerencję w istniejący obiekt w ramach przebudowy związanej z dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów dopuszcza Zamawiający? odp: minimalna ingerencja, tylko taka, która jest rzeczywiście konieczna 7. Czy w przypadku konieczności wystąpienia o pozwolenie na budowę ( przebudowę), Zamawiający przewiduje dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów w zakresie termiki ścian, okien, stropodachów etc.? odp: nie 8. Czy Zamawiający posiada i udostępni aktualne badania hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych na terenie obiektu? odp: tak 9. Czy Zamawiający posiada zapewnienie wody z MPWiK do celów pożarowych dla obiektu? odp: tak 10. Czy Zamawiający posiada wiedzę o sposobie doprowadzenia wody dc pożarowych dla obiektu? odp: tak 11. Czy obiekt będący przedmiotem zamówienia wymaga zasilania rezerwowego? odp: w budynku znajduje się serwerownia i dyspozytornia, które potrzebują ciągłego zasilania 12. Czy obiekt będący przedmiotem zamówienia posiada przeciwpożarowy wyłącznik prądu? odp: nie - trzeba go zaprojektować (jest to wymienione w OPZ). Budynek jest obecnie wyłączany głównym przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu dla całej zajezdni |
2024-06-06 07:20 | Dorota Molęda-Golonka |
Podaję
podstawowe
informację
o
budynku: Wymiary budynku: Wyższa część budynku: wysokość - 9,60 m, długość - 61,66 m, szerokość - 12,32 m Niższa część budynku: wysokość - 6,00 m, długość - 9,94 m, szerokość - 18,08 m Powierzchnia użytkowa: 2171,00 m2 Powierzchnia zabudowy: 1024,19 m2 Kubatura: 8870,00 m2 Powierzchnia kondygnacji podziemnych (piwnica) – 777 m2 Powierzchnia kondygnacji naziemnych (parter, I piętro) – 1394 m2 |
Komunikaty