Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GN-IV.271.6.2024 Organizacja i zarządzanie Tymczasową wypożyczalnią sprzętu motorowodnego nad rzeką Wartą w Poznaniu

Mateusz Rzemyszkiewicz
Miasto Poznań Oddział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Termin:
Zamieszczenia : 19-04-2024 14:28:00
Składania : 30-04-2024 12:00:00
Otwarcia : 30-04-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie ofertowe

    1. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem umowy jest organizacja tymczasowej wypożyczalni sprzętu motorowodnego nad rzeką Wartą w Poznaniu w terminie do 01.06.2024 r. i zarządzanie nią w okresie od 01.06.2024 r. do 31.08.2024 r. (zakres przestrzenny przedstawia załącznik nr 1).

2. Przedmiot umowy  obejmuje:

1) organizacja tymczasowej wypożyczalni sprzętu motorowodnego nad rzeką Wartą w Poznaniu w terminie do 01.06.2024 r.

2) Świadczenie na własną odpowiedzialność usługi wypożyczalni sprzętu motorowodnego na rzece Warcie w Poznaniu w okresie od 01.06.2024 r. do 31.08.2024 r. w tym:

a) udostępnienie do wypożyczenia przez cały okres umowy, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach 10.00-18.00 minimum czterech jednostek pływających o napędzie motorowym, których parametry umożliwiają uprawianie turystyki wodnej bez konieczności posiadania dokumentu kwalifikacyjnego w rozumieniu art. 37a Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej; jednostki muszą mieć pojemność min. 4 osób dorosłych,

b) wypożyczanie jednostek pływających objętych zakresem zamówienia nie może być droższe niż 60 zł/h brutto,

c) zapewnienie wykwalifikowanego personelu, uprawnionego do instruktażu osób nie posiadających uprawnień w zakresie żeglugi śródlądowej oraz sprawnych kamizelek ratunkowych (w różnych rozmiarach – łącznie min. 30 sztuk) oraz innego sprzętu ratunkowego,

d) zapewnienie przynajmniej jednej jednostki pływającej o prędkości maksymalnej powyżej 15 km/h służącej do obsługi technicznej wypożyczalni i wypożyczanych jednostek oraz personelu uprawnionego do prowadzenia tej jednostki,

e) nadzór nad nieruchomością oraz w przypadku gdy nie zostanie uruchomiona tymczasowa przystań nadzór nad infrastrukturą udostępnioną Wykonawcy przez Miasto Poznań, w tym obsługa i regulacja pomostu pływającego w zależności od stanu wody, 

f) przygotowanie i przedstawienie do akceptacji projektów tablic informacyjnych, regulaminu i cennika wypożyczalni (akceptacja projektów po stronie Zamawiającego, wykonanie, wybór lokalizacji i montaż po stronie Wykonawcy),

g) zapewnienie w okresie od 01.06.2024 r. do 31.08.2024 r. pomieszczenia socjalnego dla pracowników wypożyczalni na udostępnionym terenie lub w odległości maksymalnie 100 m od zewnętrznej granicy udostępnionego terenu, Pracownicy wypożyczalni mogą nieodpłatnie korzystać z toalet zlokalizowanych w zapleczu socjalnym.

h) ustawienie przynajmniej 1 pojemnika na śmieci o pojemności min. 120 l (odbiór śmieci może się odbywać za pośrednictwem pojemników na śmieci ustawionych na terenie tzw. Cypla przez Zamawiającego), opróżnianie ich i zapobieganie przepełnianiu, utrzymanie porządku na terenie wypożyczalni.

i) zapewnienie nadzoru nad udostępnioną nieruchomością i infrastrukturą w godzinach poza czasem funkcjonowania wypożyczalni, a czynność ta polegać będzie na przebywaniu i nadzorowaniu terenu wypożyczalni przez Wykonawcę lub ochrony przez licencjonowaną firmę ochroniarską,

j) przywrócenie terenu do stanu poprzedniego po zakończeniu umowy.

1.1 Zasady wykonania przedmiotu umowy

1. Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do pomostu pływającego o długości min. 24 metrów, który będzie mógł być wykorzystywany na potrzeby wypożyczalni sprzętu motorowodnego. Pomost nie będzie udostępniony na wyłączność wypożyczalni, dopuszcza się możliwość współużytkowania pomostu na inne cele – np. tymczasowa przystań jachtowa, udostępniania miejsc przy pomoście służbom ratunkowym. .

2. Udostępniona nieruchomość posiada uzbrojenie w energię elektryczną i wodociągową, natomiast nie posiada dostępu do infrastruktury kanalizacyjnej, istniejące przyłącza zostaną udostępnione tylko i wyłącznie operatorowi tymczasowej przystani.

3. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia w ramach umowy jednostki pływającej wraz z pełnym wyposażeniem (dla 4 osób) według specyfikacji jak wyżej w ilości – 20 godzin (łącznie) w okresie trwania umowy – Zamawiającemu w ramach przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia.

4. Wykonawca ma dowolność w zakresie świadczenia usługi związanej z usługą wypożyczalni sprzętu motorowodnego poza zakresem objętym umową z Zamawiającym, na własny koszt i odpowiedzialność.

5. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich wymaganych prawem pozwoleń i opinii warunkujących zrealizowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli uzna, iż realizacja przedmiotu zamówienia jest zagrożona z winy Wykonawcy, bądź nie są wykonywane w sposób właściwy obowiązki Wykonawcy.

6. Wykonawca zobowiązuje się do profesjonalnego wykonania przedmiotu umowy, z należytą starannością, w ramach prowadzonej przez siebie i na własną odpowiedzialność działalności gospodarczej.

7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za organizację i bezpieczeństwo pasażerów biorących udział w wypożyczaniu sprzętu wodnego oraz osób obsługujących wypożyczalnię.

8. Wykonawca oświadcza, iż posiada aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody w mieniu oraz szkody osobowe, które powstały w trakcie wykonywania usługi.

9. Wykonawca oświadcza, że jednostki pływające, które zostaną wykorzystane do wykonywania usługi spełniają określone prawem wymogi.

10. Wykonawca oświadcza, że personel, który będzie obsługiwał wypożyczalnię posiada odpowiednie umiejętności i wymagane prawem kwalifikacje.

11. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa.

12. Wpływy ze sprzedaży biletów stanowią przychód Wykonawcy.

13. Inne oczekiwania Zamawiającego:

1) Wykonawca oświadcza, iż posiada uprawnienia w zakresie świadczenia usługi wypożyczalni sprzętu motorowodnego,

2) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu umieszczenie na jednostkach pływających lub obiektach tworzących zaplecze wypożyczalni materiałów reklamowych promujących miejski projekt „Wypożyczalni sprzętu motorowodnego”, które uprzednio będą wymagały akceptacji Zamawiającego,

3) Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę minimum 1 osoby, która będzie zaangażowana w realizację zamówienia,

4) Wszelka działalność marketingowa (w tym prowadzenie profili na portalach społecznościowych, komunikacja z mediami) dotycząca promocji usług objętych umową będzie wymagała uzgodnienia z Zamawiającym.

14. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z reżimem sanitarnym wynikającym z obowiązujących przepisów rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu zagrożenia epidemicznego ze zmianami oraz zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego.

15. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania "Standardów ochrony drzew w procesie inwestycyjnym" zgodnie z zarządzeniem Nr 399/2022/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 17 maja 2022 r.

16. Zamawiający przewiduje, iż wynagrodzenie za realizację usługi będzie wypłacane za świadczenie usługi zarządzania wypożyczalnią w danym miesiącu (maksymalny okres obowiązywania umowy od 01.06.2024 r. do 31.08.2024 r.).

    2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

92000000-1 Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

    3. Termin wykonania zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja tymczasowej wypożyczalni sprzętu motorowodnego nad rzeką Wartą w Poznaniu w terminie do 01.06.2024 r. i zarządzanie nią w okresie od 01.06.2024 r. do 31.08.2024 r.

    4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

1) cena łączna usługi za maksymalny okres – w zł netto, VAT, brutto 

2) cena (normalna) wypożyczenia jednostki z napędem motorowym (cena zryczałtowana uwzględniająca wszystkie koszty: paliwo, instruktaż, itd.) 

3) Zasady oceny ofert:

Kryterium

Waga kryterium

Oferta1

Ocena1

Oferta2

Ocena2

Cena łączna usługi  [zł]

70%

Oferta1

Oferta najniższa/Oferta1 x 0,70

Oferta2

Oferta najniższa/Oferta2 x 0,70

Cena biletu – jednostka

o napędzie motorowym[zł]

30%

Oferta1

Oferta najniższa/Oferta1 x 0,30

Oferta2

Oferta najniższa/Oferta2 x 0,30

 

100%

 

Suma

 

Suma

O wyborze oferty odpowiadającej przedmiotowi zamówienia decyduje suma ocen – im więcej tym lepiej, wyników nie zaokrągla się.

    5. Opis sposobu przygotowania oferty:

    1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

    4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

    5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

    6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

    7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

    a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto

    b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

    c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

    d) Obowiązująca stawka podatku VAT …… %.

    6. Zasady płatności:

Zapłata zostanie dokonana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, przelewem do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy wykonawcy podany na fakturze. Jeżeli wskazany przez wykonawcę na fakturze rachunek bankowy nie jest rachunkiem rozliczeniowym i nie został umieszczony na białej liście podatników VAT, zamawiający informuje wykonawcę o wstrzymaniu płatności do czasu przedłożenia prawidłowego numeru rachunku rozliczeniowego.

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za płatność po terminie określonym  w zamówieniu spowodowaną brakiem możliwości dokonania płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności w szczególności związanym z brakiem właściwego rachunku rozliczeniowego na fakturze. Termin płatności uważa się za zachowany w dniu obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.

Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej na innych zasadach niż określone w ustawie z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020r., poz.711). Przy wystawianiu faktur elektronicznych należy stosować numer GLN wymagany do identyfikacji wykonawcy.

    7. Opis procedury:

    1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

    2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

    3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

    4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

    5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

    8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

    9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

    10. Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, gdy Wykonawca w związku z realizacją zamówienia będzie przetwarzał dane osobowe Zamawiającego na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca:

    1) spełnia wymagania określone w RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)., a w szczególności wskazane w art. 28, 29, 30, 32, 33;

    2) gwarantuje, że dostęp do powierzonych w związku z realizacją zamówienia danych osobowych będą miały wyłącznie osoby upoważnione, a wykonawca posiada w tym zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie;

    3) wyznaczy do realizacji zamówienia pracowników/współpracowników przeszkolonych w zakresie ochrony danych osobowych;

    4) gwarantuje, że pomieszczenia, w których będą przetwarzane powierzone w związku z realizacją zamówienia dane osobowe będą odpowiednio zabezpieczone (w szczególności samodzielny dostęp do nich będą miały wyłącznie osoby upoważnione do przetwarzania tych danych) oraz, że posiada w tym zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie.

    11. Dodatkowe oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, gdy Wykonawca w związku z realizacją zamówienia, na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych, będzie przetwarzał dane osobowe Zamawiającego za pomocą udostępnionego/dostarczonego przez Wykonawcę rozwiązania informatycznego

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca:

    1) zobowiązuje się do stosowania adekwatnych do zagrożeń środków ochrony przetwarzanych informacji (w tym danych osobowych) przed ich kradzieżą, nieuprawnionym dostępem, uszkodzeniami lub zakłóceniami, obejmujących, m.in., poniżej wskazane zabezpieczenia techniczno-organizacyjne:

    a) zapewnienie aktualizacji regulacji wewnętrznych z obszaru bezpieczeństwa informacji adekwatnie do zagrożeń,

    b) przeprowadzanie okresowych analiz ryzyka utraty integralności, dostępności lub poufności informacji oraz podejmowanie działań minimalizujących to ryzyko, stosownie do wyników przeprowadzonej analizy;

    c) podejmowanie działań zapewniających, że osoby zaangażowane w proces przetwarzania informacji posiadają stosowne uprawnienia i uczestniczą w tym procesie w stopniu adekwatnym do realizowanych przez nie zadań oraz obowiązków mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa informacji,

    d) bezzwłoczną zmianę uprawnień, w przypadku zmiany zadań osób, o których mowa w punkcie poprzedzającym,

    e) zapewnienie szkolenia osób zaangażowanych w proces przetwarzania informacji, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień, jak:

    • zagrożenia bezpieczeństwa informacji,

    • skutki naruszenia zasad bezpieczeństwa informacji, w tym odpowiedzialność prawna,

    • stosowanie środków zapewniających bezpieczeństwo informacji, w tym urządzeń i oprogramowania minimalizującego ryzyko błędów ludzkich,

    f) zapewnienie ochrony przetwarzanych informacji przed ich kradzieżą, nieuprawnionym dostępem, uszkodzeniami lub zakłóceniami, przez:

    • monitorowanie dostępu do informacji,

    • czynności zmierzające do wykrycia nieautoryzowanych działań związanych z przetwarzaniem informacji,

    • stosowanie środków uniemożliwiających nieautoryzowany dostęp na poziomie systemów operacyjnych, usług sieciowych i aplikacji,

    g) ustanowienie podstawowych zasad gwarantujących bezpieczną pracę przy przetwarzaniu mobilnym i pracy na odległość,

    h) zabezpieczenie informacji w sposób uniemożliwiający nieuprawnione jej ujawnienie, modyfikacje, usunięcie lub zniszczenie,

    i) zawieranie w umowach serwisowych podpisanych ze stronami trzecimi zapisów gwarantujących odpowiedni poziom bezpieczeństwa informacji,

    j) zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa w systemach teleinformatycznych, polegającego w szczególności na:

    • dbałości o aktualizację oprogramowania,

    • minimalizowaniu ryzyka utraty informacji w wyniku awarii,

    • ochronie przed błędami, utratą, nieuprawnioną modyfikacją,

    • stosowaniu mechanizmów kryptograficznych w sposób adekwatny do zagrożeń lub wymogów przepisu prawa,

    • zapewnieniu bezpieczeństwa plików systemowych,

    • redukcji ryzyk wynikających z wykorzystania opublikowanych podatności technicznych systemów teleinformatycznych,

    • niezwłocznym podejmowaniu działań po dostrzeżeniu nieujawnionych podatności systemów teleinformatycznych na możliwość naruszenia bezpieczeństwa,

    • kontroli zgodności systemów teleinformatycznych z odpowiednimi normami i politykami bezpieczeństwa,

    k) bezzwłocznego zgłaszania incydentów naruszenia bezpieczeństwa informacji w określony i z góry ustalony sposób, umożliwiający szybkie podjęcie działań korygujących;

    l) zapewnienia okresowego audytu wewnętrznego w zakresie bezpieczeństwa informacji i testów penetracyjnych.

    2) wyraża zgodę na przeprowadzanie przez zamawiającego testów bezpieczeństwa oferowanych rozwiązań teleinformatycznych, po uprzednim uzgodnieniu przez strony szczegółów z tym związanych, oraz zobowiązuje się uzyskać wymagane zgody od podwykonawców, o ile będzie miało to zastosowanie.

    12. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

    13. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy

Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

W przypadku pytań:

    • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 52 10

    • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - tymczasowa wypożyczalnia sprzętu motorowodnego - mapa.pdf pdf 2614.95 2024-04-19 14:28:00 Postępowanie
Projekt umowy - Tymczasowa wypożyczalnia 2024 - 05042024.docx docx 31.05 2024-04-19 14:28:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiotem zamówienia jest organizacja i zarządzanie tymczasowej wypożyczalni sprzętu motorowodnego nad rzeką Wartą w Poznaniu Przedmiotem zamówienia jest organizacja tymczasowej wypożyczalni sprzętu motorowodnego nad rzeką Wartą w Poznaniu w terminie do 01.06.2024 r. i zarządzanie nią w okresie od 01.06.2024 r. do 31.08.2024 r. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Wynagrodzenie płatne będzie przelewem w terminie 21 dni licząc od dnia następnego po dacie dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 01.06.2024 r. do 31.08.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Cena za zorganizowanie tymczasowej wypożyczalni sprzętu motorowodnego - Cena netto, podatek VAT, cena brutto (0)
5 Cena za 1 dzień świadczenia usługi zarządzenia tymczasową wypożyczalnią sprzętu motorowodnego - Cena netto, podatek VAT, cena brutto (0)
6 Cena za demontaż tymczasowej wypożyczalni sprzętu motorowodnego - Cena netto, podatek VAT, cena brutto (0)
7 Cena wypożyczenia jednostki o napędzie motorowym [zł] 30% Cena (normalna - bez upustów, ulg) wypożyczenia jednostki z napędem motorowym (cena zryczałtowana uwzględniająca wszystkie koszty: paliwo, instruktaż, itd.) (0)
8 Koncepcja i opis zagospodarowania terenu - Należy przygotować koncepcję zagospodarowania terenu w formie wizualizacji i załączyć do przesłanej oferty, celem zaopiniowania przez Zamawiającego. (0)
9 Doświadczenie w prowadzeniu sezonowej (minimum w okresie 2 miesięcy) wypożyczalni sprzętu wodnego obejmującej wypożyczanie minimum 4 jednostek pływających o napędzie motorowym w okresie ostatnich 3 lat - Przedstawienie dokumentu / oświadczenia potwierdzającego wymagane doświadczenie. (0)
10 Oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę przynajmniej jednej osoby. - Złożenie w ofercie oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę przynajmniej jednej osoby. (0)
11 Oświadczenie, że Oferent posiada aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody w mieniu oraz szkody osobowe, które powstały w trakcie wykonywania usługi. - Przedstawienie oświadczenia. (0)
12 Oświadczenie, że jednostki pływające, które zostaną wykorzystane do wykonywania usługi spełniają określone prawem wymogi. - Przedstawienie oświadczenia. (0)
13 Oświadczenie, że personel, który będzie obsługiwał wypożyczalnię posiada odpowiednie umiejętności i wymagane prawem kwalifikacje. - Przedstawienie oświadczenia. (0)
14 Oświadczy, że Oferent posiada uprawnienia w zakresie świadczenia usługi wypożyczalni sprzętu motorowodnego, - Przedstawienie oświadczenia. (0)
15 Oświadczenie o "białej liście" - Wykonawca oświadczy, iż znajduje się na wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT (tzw. biała lista) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 326