Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.29.2024.JTB „4-krotne koszenie traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów w 2024 roku przy budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju” – w zakresie Zadania 1 i Zadania 2* (* Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. na Zadanie 1 i/lub Zadanie 2)

Joanna Tarnacka-Brzychcy
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 16-04-2024 13:40:00
Składania : 19-04-2024 12:00:00
Otwarcia : 19-04-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: 4-krotne koszenie traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów w 2024 roku przy budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju
w zakresie Zadania 1 i Zadania 2*.

* Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. na Zadanie 1 i/lub Zadanie 2.


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest 4-krotne koszenie trawy z obcinaniem żywopłotów i krzewów na terenach zielonych należących do Gminy Jastrzębie-Zdrój wraz z bieżącym utrzymaniem tych terenów podczas koszenia. Przedmiot zamówienia zwany jest dalej „koszeniem”.

2.2. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji zamówienia – dla każdego z Zadań - określają IWZ, które stanowią Załącznik nr 7 do Zaproszenia. Wykaz terenów wraz z mapkami przeznaczonych do koszenia traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów stanowią kolejno Załącznik nr 6 A dla Zadania 1, Załącznik 6B dla Zadania 2 oraz Załącznik nr 8 do Zaproszenia (dla Zadania 1 i Zadania 2).

2.3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 4 do Zaproszenia.

2.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, w IWZ, bądź w umowie a niezbędnych do realizacji zamówienia jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.

2.5. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z rejonami oraz rzeczywistymi ich wielkościami w celu uzyskania informacji, które są lub mogą być niezbędne do przygotowania oferty. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.


3. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – dla każdego z Zadań: od daty podpisania umowy do 31.10.2024 r.

3.1. Termin rozpoczęcia prac: kwiecień/maj 2024 r.

3.2. Termin zakończenia prac: październik 2024 r.

3.3. Wykonywanie zamówienia odbywać się będzie etapowo (4 etapy). Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia z podziałem na etapy określa §2 ust. 2 wzoru umowy (Załącznik nr 4 do Zaproszenia).


4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY – dla każdego z Zadań:

4.1. Posiadanie polisy OC wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości polisy nie mniejszej niż 50.000,00 zł, zawartej na czas trwania umowy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień składania ofert. Wykonawca winien posiadać ww. ubezpieczenie przez okres wykonywania zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy, bądź zawarcia nowej umowy na ubezpieczenie, przy czym nie później niż na 5 dni przed upływem terminu do którego polisa była zawarta bądź na 5 dni przed datą opłacenia składki, pod rygorem naliczenia kar umownych za nieterminowe dopełnienie powyższego obowiązku na zasadach określonych w §7 ust. 1 lit. d) wzoru umowy (Załącznik nr 4 do Zaproszenia), a ponadto Zamawiającemu przysługuje w takiej sytuacji prawo rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.

4.2. Potwierdzenie wykonania lub wykonywania co najmniej dwóch usług*, które Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – w zakresie odpowiadającym swym rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. koszenie traw
z obcinaniem żywopłotów i krzewów na terenach zielonych oraz teren
ach przyległych do budynków wraz
z bieżącym utrzymaniem tych terenów podczas koszenia.
Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie usług są np. referencje, poświadczenia.

*Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na Zadanie 1 i Zadanie 2 wystarczające jest wykazanie dwóch usług.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi, wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług. Należy w tym przypadku podać nr umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a Zamawiającym.



4.3. Dysponowanie nw. sprzętem* niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia:

a) min. jeden środek transportowy o ładowności do 5 ton (pod warunkiem, że pojazd nie będzie się poruszał po chodnikach i terenach zielonych tworząc koleiny);

b) min. pięć wykaszarek;

c) min. dwie kosiarki;

d) min. trzy parawany ochronne.

*Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na Zadanie 1 i Zadanie 2 wystarczające jest wykazanie w/w sprzętu jak dla jednego Zadania.


4.4. Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych zgodnie z pkt. 9.2.2. Zaproszenia – wymaganie fakultatywne.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wykaz powierzchni - Załącznik nr 8.pdf pdf 421.56 2024-04-16 13:40:00 Postępowanie
Zał. nr 7 - IWZ.pdf pdf 97.8 2024-04-16 13:40:00 Postępowanie
Załącznik 6A do Zaproszenia.pdf pdf 4794.69 2024-04-16 13:40:00 Postępowanie
Załącznik 6B do Zaproszenia.pdf pdf 2727.16 2024-04-16 13:40:00 Postępowanie
kalkulacja kosztów_mso.xlsx xlsx 13.1 2024-04-16 13:40:00 Postępowanie
1. Zaproszenie - Zadanie 1 i Zadanie 2.pdf pdf 239.83 2024-04-16 13:40:00 Postępowanie
4. Zestawienie i ocena ofert.pdf pdf 66.76 2024-04-19 13:13:22 Publiczna wiadomość
5. Ogłoszenie wyników - unieważnienie.pdf pdf 27.61 2024-04-19 14:14:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-19 14:14 Joanna Tarnacka-Brzychcy W załączeniu Ogłoszenie wyników.
Joanna Tarnacka-Brzychcy

5. Ogłoszenie wynikó [...].pdf

2024-04-19 13:13 Joanna Tarnacka-Brzychcy Dzień dobry.
W załączeniu Zestawienie złożonych ofert cenowych na Zadanie 1 i Zadanie 2.
Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy

4. Zestawienie i oce [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Proszę nie wpisywać ceny - oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Kalkulacji kosztów - Załącznik nr 1A do Zaproszenia. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Kalkulacja kosztów - Załącznik nr 1A do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Wykaz usług oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie - Wykaz usług oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie (np. referencje, poświadczenia), o których mowa w pkt 4.2. Zaproszenia (Załącznik nr 2 do Zaproszenia) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wykaz sprzętu - Wykaz sprzętu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zaproszenia), którym Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczenie o zatrudnieniu osoby/osób niepełnosprawnych - Załącznik nr 5 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 387