Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-240/11/TP2/2024 - Dostawa aparatury laboratoryjnej na potrzeby Uniwersyteckiej Wytwórni Farmaceutycznej PUM w Szczecinie

Awatar Pracownika
Zamówienia Publiczne
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie Oddział: Dział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 15-04-2024 14:37:00
Składania : 30-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 30-04-2024 10:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 187.18 2024-04-15 14:37:00 Postępowanie
02. Specyfikacja warunków zamówienia.pdf pdf 400.88 2024-04-15 14:37:00 Postępowanie
03. Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 1.pdf pdf 215.08 2024-04-15 14:37:00 Postępowanie
04. Zał. nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 2.pdf pdf 219.17 2024-04-15 14:37:00 Postępowanie
05. Zał. nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 3.pdf pdf 201.79 2024-04-15 14:37:00 Postępowanie
06. Zał. nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 4.pdf pdf 198.42 2024-04-15 14:37:00 Postępowanie
07. Zał. nr 5 - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 5.pdf pdf 226.99 2024-04-15 14:37:00 Postępowanie
08. Zał. nr 6 - Wzór umowy.pdf pdf 440.31 2024-04-15 14:37:00 Postępowanie
09. Klauzule informacyjne RODO.zip zip 699.17 2024-04-15 14:37:00 Postępowanie
10. Formularz ofertowy, oświadczenie - wzory.zip zip 155.61 2024-04-15 14:37:00 Postępowanie
11. Odpowiedzi na wnioski o wyjaśnienie treści SWZ.pdf pdf 374.6 2024-04-23 11:01:19 Publiczna wiadomość
12. Zmiana treści SWZ.pdf pdf 281.77 2024-04-23 11:01:19 Publiczna wiadomość
13. Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 1 po zmianie.pdf pdf 220.46 2024-04-23 11:01:19 Publiczna wiadomość
14. Zał. nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 2 po zmianie.pdf pdf 218.68 2024-04-23 11:01:19 Publiczna wiadomość
15. Zał. nr 6 - Wzór umowy po zmianie z dnia 23.04.2024 r.pdf pdf 443.19 2024-04-23 11:01:19 Publiczna wiadomość
16. Formularz ofertowy po zmianie.docx docx 117.23 2024-04-23 11:01:19 Publiczna wiadomość
17. Przedłużenie terminu składania ofert.pdf pdf 232.41 2024-04-23 11:01:19 Publiczna wiadomość
18. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 44.87 2024-04-23 11:01:19 Publiczna wiadomość
19. Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 226.5 2024-04-30 11:56:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-30 11:56 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert

19. Informacja z ot [...].pdf

2024-04-30 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi:
• dla części 1 - 226 320,00 zł brutto
• dla części 2 - 393 600,00 zł brutto
• dla części 3 - 39 815,00 zł brutto
• dla części 4 - 55 000,00 zł brutto
• dla części 5 - 160 000,00 zł brutto
2024-04-23 11:01 Zamówienia Publiczne Odpowiedzi na pytania do SWZ, zmiana SWZ, przedłużenie terminu składania ofert

11. Odpowiedzi na wn [...].pdf

12. Zmiana treści SW [...].pdf

13. Zał. nr 1 - Opi [...].pdf

14. Zał. nr 2 - Opi [...].pdf

15. Zał. nr 6 - Wzó [...].pdf

16. Formularz oferto [...].docx

17. Przedłużenie ter [...].pdf

18. Ogłoszenie o zmi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 583