Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KI/191/2024 Projekt kompleksowego remontu i przystosowania pomieszczeń na funkcje biurowe w budynku przy ul. Krętej 25 we Wrocławiu.

Termin:
Zamieszczenia : 28-05-2024 09:24:00
Składania : 27-06-2024 23:59:00
Otwarcia : 28-06-2024 00:04:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

Zamawiający, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie  Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia:

 

PROJEKT KOMPLEKSOWEGO REMONTU I PRZYSTOSOWANIA POMIESZCZEŃ NA FUNKCJE BIUROWE W BUDYNKU PRZY UL. KRĘTEJ 25 WE WROCŁAWIU

 

Zamówienie obejmuje sporządzenie projektu kompleksowego remontu budynku przy ul. Krętej 25 we Wrocławiu wpisanego do rejestru zabytków. W projekcie należy uwzględnić remont dachu i elewacji oraz renowację ogrodzenia. Pomieszczenia należy przekształcić na pomieszczenia biurowe wraz ze spełnieniem wszystkich wymagań. W projekcie należy uwzględnić także montaż klimatyzacji. Zamawiający w ramach zadania oczekuje uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę wraz z uzgodnieniem Miejskiego Konserwatora Zabytków.

W zakresie oferty należy uwzględnić nadzór autorski nad wykonywanymi pracami. Po stronie projektanta jest także przeprowadzenie procedury uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzgodnienie projektu z Konserwatorem Zabytków i z Rzeczoznawcami - ustalenie wszelkich odstępstw (konserwatorskich, ppoż, higieniczno-sanitarnych). Wszystkie koszty związane z powyższym powinny być uwzględnione w cenie ofertowej

 

Szczegóły zapytania znajdują się w załącznikach.

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.

 

ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.

Zamawiający informuje także, że oferty składane w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być udostępniane, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.”.

Wykonawca nie może zastrzec informacji o nazwach, albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.

1.       W sytuacji kiedy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa informacje te powinny być zawarte w osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie mogą być udostępniane.

2.       Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego zapytania.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub bezpośrednio z osoba prowadzącą temat mail: d.moleda-golonka@mpk.wroc.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
KI_191_2024_Badania_Konserwatorskie_Kręta.pdf pdf 12403.98 2024-05-28 09:24:00 Postępowanie
KI_191_2024_Program_Prac_Konserwatorskich.pdf pdf 267.86 2024-05-28 09:24:00 Postępowanie
KI_191_2024_Zapytanie_ofertowe_Kręta.pdf pdf 1881.02 2024-05-28 09:24:00 Postępowanie
KI_191_2024_Formularz ofertowy z załącznikiem.docx docx 2734.6 2024-05-28 09:24:00 Kryterium
KI_191_2024_Wzór_umowy.pdf pdf 3553.22 2024-05-28 09:24:00 Kryterium
KI_191_2024_Lista budynków rejestrowych.docx docx 2263.6 2024-05-28 09:24:00 Kryterium

Komunikaty

2024-06-24 13:17 Dorota Molęda-Golonka Zamawiający przy wymaganym doświadczeniu w projektowaniu, oprócz obiektów rejestrowych, dopuszcza także obiekty będące w ewidencji lub obszarach rejestrowych i ewidencyjnych, a także projekty inne niż dostosowywania obiektu do nowych funkcji.

2024-06-20 10:43 Dorota Molęda-Golonka Poniżej pytania i odpowiedzi zadane przez oferentów:
1. Czy Zamawiający posiada i czy udostępni przed składaniem ofert archiwalną dokumentację inwentaryzacyjną obiektu (rzuty, przekroje, elewacje) ?
ODP: Mamy rzuty z inwentaryzacji własnej, która była zrobiona w 2022r. + archiwalne projekty gdzie są także rzuty. Nie mamy rysunków elewacji i przekrojów. Możemy udostępnić pliki.

2. Czy Zamawiający udostępni przed składaniem ofert podstawowe informacje o budynku i zakresie planowanych prac projektowych ( powierzchnia zabudowy, powierzchnia użytkowa, kubatura, wysokość budynku?
ODP: kubatura – 3755 m3, pow. użytkowa – w Książce obiektu 534 m2, w księgowości 730,60m2, pow. zabudowy – 263m2

3. Czy Zamawiający posiada i czy udostępni przed składaniem ofert Instrukcję Bezpieczeństwa Pożarowego obiektu?
ODP: nie posiadamy

4. Czy w przypadku konieczności uzyskania odstępstw od obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych Zamawiający przewiduje wykonanie ekspertyzy rzeczoznawców i wystąpienie do komendy wojewódzkiej PSP z wnioskiem o odstępstwa?
ODP: Tak

5. Czy Zamawiający dopuści zmianę zapisów umowy w zakresie paragrafu 6 - wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy z podziałem częściowym w etapach: wykonanie koncepcji - 30%, uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego oraz przygotowanie Projektu Budowlanego- 30%, uzyskanie pozwolenia na budowę i wykonanie projektów technicznych 40%?
ODP: Tak

6. Czy Zamawiający dopuści zmianę zapisów umowy w zakresie paragrafu 7 - Rozliczenie i skrócenie terminu płatności do 14 dni?
ODP: Nie

7. Czy w przypadku konieczności wykonania ekspertyzy rzeczoznawców ppoż i budowlanego oraz uzyskania niezbędnych odstępstw Zamawiający dopuści wydłużenie terminu wykonania umowy o czas niezbędny - ok. 30 dni na wykonanie ekspertyzy rzeczoznawców i ok. 60 dni na uzyskanie postanowienia DWK PSP o odstępstwach?
ODP: Tak

8. Czy Zamawiający posiada i udostępni przed złożeniem ofert aktualne badania hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych na terenie obiektu?
ODP: Wewnętrzne – nie ma w obiekcie, Zewnętrzne – są w zarządzie MPWIK

9. Czy Zamawiający posiada zapewnienie wody z MPWiK do celów pożarowych dla obiektu?
ODP: Nie

10. Czy Zamawiający posiada wiedzę o sposobie doprowadzenia wody dc pożarowych dla obiektu?
ODP: Tak

11. Czy obiekt będący przedmiotem zamówienia wymaga zasilania rezerwowanego?
ODP: Nie

12. Czy obiekt będący przedmiotem zamówienia posiada przeciwpożarowy wyłącznik prądu?
ODP: Nie

13. Jaki program funkcjonalny przewiduje Zamawiający na poszczególnych kondygnacjach?
ODP: piwnica i poddasze – pomieszczenia gospodarcze, techniczne
I i II piętro - pomieszczenia biurowe

14. Czy i jakie instalacje elektryczne niskoprądowe przewiduje Zamawiający wykonać w obiekcie i czy będą objęte zakresem dokumentacji projektowej?
ODP: tak, będzie to na pewno instalacja komputerowa. instalacje są objęte projektem

15. Czy Zamawiający wymaga zaprojektowania instalacji BMS/ inteligentnego budynku, jeśli tak, to w jakim zakresie?
ODP: nie

16. Czy Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji projektowych poza obrysem budynku - w terenie (np: nowe przyłącza, instalacje zewnętrzne, usuwanie kolizji z istniejącymi instalacjami i sieciami zewnętrznymi itp.)?
ODP: nie

17. Czy Zamawiający będzie wymagał wykonania dokumentacji projektowej zabezpieczenia ciśnienia dla instalacji przeciwpożarowych - czy istniejące zasilanie wodociągowe z instalacji Zajezdni gwarantuje wymagane ciśnienie?
ODP: obecne zasilanie nie gwarantuje ciśnienia

18. Czy Zamawiający będzie wymagał zaprojektowania w obiekcie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej?
ODP: projektant powinien ocenić jaka wentylacja powinna być w budynku
2024-06-19 12:58 Dorota Molęda-Golonka Informuję, że termin postępowania został wydłużony do dnia 27.06 23:59

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 projektu kompleksowego remontu budynku przy ul. Krętej 25 we Wrocławiu wpisanego do rejestru zabytków cena zawiera wykonanie projektu, sprawowanie nadzoru autorskiego oraz wszystkie dodatkowe koszty (w tym uzgodnienia) 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, rozliczane zgodnie z podziałem: 95% wartości po podpisaniu „Protokołu zdawczo-odbiorczego” oraz 5% wartości (za pełnienie nadzoru autorskiego) po zakończeniu prac budowlanych i przedłożeniu raportu z realizacji usługi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 4 tygodnie od podpisania umowy na przedstawienie koncepcji i 12 miesięcy od akceptacji koncepcji na przygotowanie projektu Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty uzgodnień, decyzji i ewentualnych badań, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - Proszę o wypełnienie formularza ofertowego wraz z załącznikiem i załączenie podpisanego skanu dokumentu (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

KI_191_2024_Formular [...].docx

(0)
6 Wzór umowy - Proszę o zaparafowanie dokumentu i załączenie skanu (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

KI_191_2024_Wzór_umo [...].pdf

(0)
7 Termin ważności oferty - Oferta ważna min. 3 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Referencje - Zamawiający wymaga doświadczenia w projektowaniu i dostosowaniu obiektów rejestrowych do nowych funkcji – co najmniej 3 zaprojektowane obiekty. Proszę o wypełnienie i załączenie pliku. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

KI_191_2024_Lista bu [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 689