Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GN-IV.271.5.2024 Organizacja i zarządzanie Tymczasową przystanią jachtową nad rzeką Wartą w Poznaniu

Mateusz Rzemyszkiewicz
Miasto Poznań Oddział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Termin:
Zamieszczenia : 19-04-2024 14:28:00
Składania : 30-04-2024 12:00:00
Otwarcia : 30-04-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie ofertowe

    1. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem Zamówienia jest organizacja tymczasowej przystani jachtowej nad rzeką Wartą w Poznaniu w terminie do 01.06.2024 r. i zarządzanie nią w okresie od 01.06.2024 r. do 31.08.2024 r., na udostępnionej Wykonawcy przez Zamawiającego część nieruchomości (maks. 500 m2) położonych przy Starym Porcie przy ul. Estkowskiego, teren tzw. cypla rzeki Warty, m. in. część działki nr 69/1, ark. 10, obr. Śródka, na której utworzona zostanie tymczasowa przystań jachtowa. Zamawiający udostępni również pomosty pływające o łącznej długości min. 60 metrów bieżących (planowane trzy rzędy). 

2. Udostępnienie części nieruchomości (przedstawionej na załączniku nr 1), o której mowa w ust. 1 oraz jej zwrot nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym.

3. Przedmiot umowy obejmuje:

1) organizację tymczasowej przystani jachtowej w terminie do 01.06.2024 r., urządzenie przystani zgodnie z przedstawioną w ofercie koncepcją, m. in. poprzez ustawienie i montaż na udostępnionym Terenie: bosmanatu, ustawienie przynajmniej 3 pojemników na śmieci o łącznej pojemności min. 360 l, zapewnienie oświetlenia udostępnionego terenu (bosmanatu, oraz dojść do trapów), przygotowane projektów tablic informacyjnych, regulaminu przystani, wyznaczenie terenu.

2) Świadczenie na własną odpowiedzialność usługi zarządzania tymczasową przystanią jachtową w okresie od 01.06.2024 r. do 31.08.2024 r.

3) obsługę przystani w formie bosmanatu, tj. min. 1 osobę z odpowiednimi umiejętnościami i doświadczeniem, posiadającą uprawnienia sternika motorowodnego, która w godzinach 10.00-18.00, każdego dnia, przez cały okres trwania umowy będzie odpowiedzialna za m. in. przyjęcie wchodzącej do przystani jednostki, przydzielenie miejsca do cumowania oraz pomoc w cumowaniu, prowadzenie księgi portowej oraz księgi skarg i wniosków, bieżące monitorowanie warunków pogodowych, hydrologicznych, ostrzeżeń RZGW w Poznaniu i udostępnianie tych informacji w widocznym miejscu w przystani oraz na profilu przystani w mediach społecznościowych (w ramach zarządzania profilem przystani na portalu społecznościowym Facebook), przekazywanie niezbędnych informacji o funkcjonowaniu przystani dla turystów i mieszkańców Poznania odwiedzających obiekt; noszenie przez bosmana stroju z napisem BOSMAN – strój zapewnia Wykonawca.

4) postawienie na terenie cypla min. 3 pojemników na śmieci o łącznej pojemności min. 360 l (odbiór śmieci może się odbywać za pośrednictwem pojemników na śmieci ustawionych na terenie tzw. Cypla przez Zamawiającego), opróżnianie ich i zapobieganie przepełnianiu, utrzymanie porządku na terenie przystani,

5) zapewnienie ochrony przez licencjonowaną firmę ochroniarską nad udostępnioną nieruchomością i infrastrukturą w godzinach poza czasem funkcjonowania tzw. Bosmanatu, a czynność ta polegać będzie na przebywaniu i nadzorowaniu terenu przystani przez wykwalifikowanego pracownika ochrony, a także zapewnienie wsparcie grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 20 minut od wezwania,

6) przygotowanie nieruchomości do montażu infrastruktury, w szczególności pomostów oraz schodów tymczasowych, nadzór nad nieruchomością i infrastrukturą udostępnioną Wykonawcy przez Miasto Poznań, w tym obsługa i regulacja pomostów pływających w zależności od stanu wody,

7) tymczasowe oświetlenie terenu przystani (bosmanatu oraz dojść do trapów) po zmroku przez cały okres trwania umowy,

8) przygotowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego projektów tablic informacyjnych, regulaminu przystani (wykonanie, wybór lokalizacji i montaż po stronie Wykonawcy),

9) zapewnienie własnej łodzi z napędem mechanicznym,

10) przywrócenie terenu do stanu poprzedniego w ciągu 7 dni od zakończenia świadczenia usługi zarządzania przystanią,

11) Do momentu gdy Wynajmujący tj. Miasto Poznań wybierze Najemcę zaplecza przystani jachtowej:

a) Zamawiający udostępni Wykonawcy budynek zaplecza socjalnego przystani jachtowej (nieruchomość na załączniku nr 3).

b) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej czystości 24/dobę budynku zaplecza socjalnego przystani jachtowej.

c) Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać w należytym stanie urządzenia znajdujące się w budynku zaplecza socjalnego przystani jachtowej, oraz dokonywać bieżących napraw i remontów oraz odnawiania budynku zaplecza socjalnego przystani jachtowej zgodnie z potrzebami, utrzymując jego estetyczny wygląd.

d) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budynku zaplecza przystani jachtowej od ognia i innych zdarzeń losowych w pełnym zakresie (obejmującym między innymi takie ryzyka jak: pożar, uderzenie pioruna, wybuch, upadek statku powietrznego, deszcz nawalny, huragan, grad, powódź).

e) Wykonawca będzie udostępniał użytkownikom tymczasowej przystani jachtowej część socjalną budynku zaplecza przystani jachtowej. Wykonawca upoważniony jest do pobierania opłat za udostępnianie części socjalnej nie wyższych niż:

- za korzystanie z toalety w wysokości 5 zł/osobę,

- za korzystanie z prysznicy w wysokości 10 zł/osobę,

- za korzystanie z pralki 15 zł/cykl;

- za korzystanie z suszarki w wysokości 10 zł/cykl;

- za korzystanie z żelazka i deski do prasowania – 10 zł/h.

f) Udostępniana przez Zamawiającego nieruchomość posiada uzbrojenie w energię elektryczną i wodociągową, natomiast nie posiada dostępu do infrastruktury kanalizacyjnej. Zamawiający udostępni przyłącze energetyczne i wodne Wykonawcy. Koszty związane z przyłączeniem obiektów tymczasowych do punktów poboru mediów leżą po stronie Wykonawcy.

g) Zamawiający będzie ponosić wszelkie koszty za zużyty prąd i wodę przez Wykonawcę.

h) Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy pomieszczenie socjalne dla pracowników przystani na udostępnionym terenie oraz pomieszczenie magazynowe. Pracownicy przystani mogą nieodpłatnie korzystać z toalet zlokalizowanych w zapleczu socjalnym.

1.1 Zasady wykonania przedmiotu zamówienia

4. W momencie wyboru Najemcy zaplecza przystani jachtowej:

1) poza godzinami działania Najemcy zaplecza przystani jachtowej (tj. ……………………………….)  udostępnianie klucza do części socjalnej zaplecza przystani jachtowej oraz pobierania opłat za poszczególne usługi. Szczegóły funkcjonowania oraz pobierania opłat w tym zakresie Wykonawca uzgodni z ww. Najemcą.

2) zapewnienie w okresie trwania umowy pomieszczenia socjalnego dla pracowników przystani na udostępnionym terenie oraz pomieszczenia magazynowego. Pracownicy przystani mogą nieodpłatnie korzystać z toalet zlokalizowanych w zapleczu socjalnym, które prowadzone jest przez Najemcę (tj. ……………………………….).

3) Udostępniana przez Zamawiającego nieruchomość posiada uzbrojenie w energię elektryczną i wodociągową, natomiast nie posiada dostępu do infrastruktury kanalizacyjnej. Najemca zaplecza przystani jachtowej (tj. …………………………….) jest zobowiązany do udostępniania przyłącza energetycznego i wodnego Wykonawcy. Wszelkie prace i koszty związane z przyłączeniem obiektów tymczasowych do punktów poboru mediów, sposób rozliczania się za realizację przyłączy do mediów Wykonawca uzgodni z ww. Najemcą.

4) Wykonawca zobowiązany będzie do rekompensaty kosztów na rzecz Najemcy zaplecza przystani jachtowej (tj. …………………………………………………..)  za zużyty prąd i wodę (sposób rozliczania się za zużycie mediów Wykonawca uzgodni z ww. Najemcą.).

5. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie:

1) pomosty pływające o długości minimum 60 metrów o konstrukcji mieszanej (wynurzenie od 20-40 cm), które będą mogły być wykorzystywane na potrzeby tymczasowej przystani jachtowej. Pomosty nie będą udostępnione na wyłączność przystani, dopuszcza się możliwość współużytkowania pomostu na inne cele – np. wypożyczalni sprzętu motorowodnego, udostępniania miejsc przy pomostach służbom ratunkowym itp . Szczegółowe zasady korzystania z pomostu określi regulamin zaakceptowany przez Zamawiającego,

2) schody tymczasowe łączące teren tzw. cypla rzeki Warty i pomosty tymczasowe.

6. Uzgodnienie z RZGW w zakresie lokalizacji pomostów i tymczasowych obiektów budowlanych na potrzeby zgłoszenia.

7. Przekazanie i zwrot pomostów oraz nieruchomości i innej infrastruktury udostępnionej przez Zamawiającego nastąpi za protokołem zdawczo-odbiorczym. Wykonawca przed zwrotem nieruchomości i innej infrastruktury Zamawiającemu musi doprowadzić do stanu technicznego i wizualnego z dnia przekazania. 

8. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania wszelkich wymaganych prawem pozwoleń i opinii warunkujących zrealizowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli uzna, iż realizacja przedmiotu zamówienia jest zagrożona z winy Wykonawcy, bądź nie są wykonywane w sposób właściwy obowiązki Wykonawcy.

9. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia w obrębie tymczasowej przystani innej działalności związanej z aktywizacją terenów nadrzecznych (w tym komercyjnej), jednak ewentualny zamiar wprowadzenia dodatkowej usługi przez Wykonawcę musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego i nie będzie związany z dodatkowym wynagrodzeniem. 

1. Wykonawca zobowiązuje się do profesjonalnego wykonania przedmiotu umowy, z należytą starannością, w ramach prowadzonej przez siebie i na własną odpowiedzialność działalności gospodarczej.

2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za organizację i bezpieczeństwo osób przebywających na terenie przystani jachtowej i korzystających z niej zgodnie z regulaminem. W przypadku organizacji przez Zamawiającego innych wydarzeń na cyplu, Wykonawca zobowiązany jest do pełnej współpracy organizacyjnej i technicznej. 

3. Wykonawca oświadcza, że personel, który będzie obsługiwał przystań posiada odpowiednie umiejętności i wymagane prawem kwalifikacje.

4. Wykonawca może korzystać z podwykonawców przy wykonywaniu przedmiotu umowy, po wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego. 

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji koncepcji zagospodarowania terenu i decyzji o sposobie jego zagospodarowania. Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania terenu zgodnie z koncepcją zaakceptowaną przez Zamawiającego podczas zapytania ofertowego. 

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania terenu przystani na organizację innych wydarzeń o charakterze otwartym jak np. koncerty, pokazy kina plenerowego, warsztaty szkutnicze itp., a o każdorazowym zamiarze organizacji wydarzenia będzie informował Wykonawcę z 5 dniowym wyprzedzeniem.

7. Wykonawca oświadcza, iż posiada aktualną polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody w mieniu oraz szkody osobowe (na kwotę min. 1.000.000,00 zł), które powstały w trakcie wykonywania usługi na udostępnionym terenie w tym powstałych w związku z korzystaniem z  pomostów i tymczasowych schodów).

8. Zamawiającemu przysługuje prawo do kontroli stanu realizacji Przedmiotu umowy w całym okresie trwania umowy.

9. W razie stwierdzenia nienależytego wykonania obowiązków wynikających z niniejszej umowy lub niewykonywania tych obowiązków, podczas kontroli o której mowa w ust. 5, Zamawiający sporządzi dokumentację fotograficzną, która stanowić będzie załącznik do protokołu, o którym mowa w  §3 ust. 4. 

10. Każdorazowo po stwierdzeniu przez Zamawiającego, nienależytego wykonania obowiązków wynikających z niniejszej umowy lub niewykonywania tych obowiązków, Zamawiający prześle wyniki kontroli Wykonawcy na adres e-mail wskazany w ust. 21.  

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udostępnienia osobom trzecim według własnego uznania terenu objętego niniejszą umową, w szczególności na potrzeby organizacji wydarzeń kulturalnych i innych imprez, przy czym każdorazowo o zamiarze udostępnienia Terenu innym podmiotom, Zamawiający będzie informował Wykonawcę za pośrednictwem e-mail z 48-godzinnym wyprzedzeniem. 

12. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ograniczenia czasu funkcjonowania instalacji lub korzystania z urządzeń, z których emitowany jest hałas, zgodnie z Uchwałą nr XXXVI/614/VII/2016 Rady Miasta Poznania z dnia 18 października 2016 r., w szczególności zachowania ciszy nocnej od poniedziałku do czwartku oraz w niedzielę w godzinach 22.00-6.00 następnego dnia, a w piątki, soboty i dni świąteczne od godz. 24.00 do godz. 6.00 następnego dnia. 

13. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę minimum 2 osób, które będą zaangażowane w realizację zamówienia.

14. Wszelka działalność marketingowa lub informacyjna (w tym prowadzenie profili na portalach społecznościowych, komunikacja z mediami) dotycząca promocji usług objętych umową, a także usług świadczonych w obrębie przystani będzie wymagała uzgodnienia z Zamawiającym i jego pisemnej akceptacji. Szczegóły warunków zostaną wskazane w umowie, w tym wskazana zostanie nazwa profilu na portalach społecznościowych, którymi będzie można prowadzić działalność marketingową lub informacyjną. 

15. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Policją, Strażą Miejską oraz wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego.

16. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania "Standardów ochrony drzew w procesie inwestycyjnym" zgodnie z zarządzeniem Nr 399/2022/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 17 maja 2022 r.

17. Zamawiający przewiduje, iż wynagrodzenie za realizację usługi będzie wypłacane co miesiąc za świadczenie usługi zarządzania przystanią w danym miesiącu.

    2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

63720000-2- Usługi wspierające transport wodny

    3. Termin wykonania zamówienia:

Przedmiotem Zamówienia jest organizacja tymczasowej przystani jachtowej nad rzeką Wartą w Poznaniu w terminie do 01.06.2024 r. i zarządzanie nią w okresie od 01.06.2024 r. do 31.08.2024 r.

    4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

Cena łączna usługi za maksymalny okres – w zł netto, VAT, brutto,

    5. Opis sposobu przygotowania oferty:

    1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

    4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

    5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

    6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

    7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

    a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto

    b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

    c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

    d) Obowiązująca stawka podatku VAT …… %.

    6. Zasady płatności:

Zapłata zostanie dokonana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, przelewem do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy wykonawcy podany na fakturze. Jeżeli wskazany przez wykonawcę na fakturze rachunek bankowy nie jest rachunkiem rozliczeniowym i nie został umieszczony na białej liście podatników VAT, zamawiający informuje wykonawcę o wstrzymaniu płatności do czasu przedłożenia prawidłowego numeru rachunku rozliczeniowego.

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za płatność po terminie określonym  w zamówieniu spowodowaną brakiem możliwości dokonania płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności w szczególności związanym z brakiem właściwego rachunku rozliczeniowego na fakturze. Termin płatności uważa się za zachowany w dniu obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.

Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej na innych zasadach niż określone w ustawie z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020r., poz.711). Przy wystawianiu faktur elektronicznych należy stosować numer GLN wymagany do identyfikacji wykonawcy.

    7. Opis procedury:

    1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

    2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

    3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

    4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

    5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

    8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

    9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

    10. Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, gdy Wykonawca w związku z realizacją zamówienia będzie przetwarzał dane osobowe Zamawiającego na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca:

    1) spełnia wymagania określone w RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)., a w szczególności wskazane w art. 28, 29, 30, 32, 33;

    2) gwarantuje, że dostęp do powierzonych w związku z realizacją zamówienia danych osobowych będą miały wyłącznie osoby upoważnione, a wykonawca posiada w tym zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie;

    3) wyznaczy do realizacji zamówienia pracowników/współpracowników przeszkolonych w zakresie ochrony danych osobowych;

    4) gwarantuje, że pomieszczenia, w których będą przetwarzane powierzone w związku z realizacją zamówienia dane osobowe będą odpowiednio zabezpieczone (w szczególności samodzielny dostęp do nich będą miały wyłącznie osoby upoważnione do przetwarzania tych danych) oraz, że posiada w tym zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie.

    11. Dodatkowe oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, gdy Wykonawca w związku z realizacją zamówienia, na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych, będzie przetwarzał dane osobowe Zamawiającego za pomocą udostępnionego/dostarczonego przez Wykonawcę rozwiązania informatycznego

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca:

    1) zobowiązuje się do stosowania adekwatnych do zagrożeń środków ochrony przetwarzanych informacji (w tym danych osobowych) przed ich kradzieżą, nieuprawnionym dostępem, uszkodzeniami lub zakłóceniami, obejmujących, m.in., poniżej wskazane zabezpieczenia techniczno-organizacyjne:

    a) zapewnienie aktualizacji regulacji wewnętrznych z obszaru bezpieczeństwa informacji adekwatnie do zagrożeń,

    b) przeprowadzanie okresowych analiz ryzyka utraty integralności, dostępności lub poufności informacji oraz podejmowanie działań minimalizujących to ryzyko, stosownie do wyników przeprowadzonej analizy;

    c) podejmowanie działań zapewniających, że osoby zaangażowane w proces przetwarzania informacji posiadają stosowne uprawnienia i uczestniczą w tym procesie w stopniu adekwatnym do realizowanych przez nie zadań oraz obowiązków mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa informacji,

    d) bezzwłoczną zmianę uprawnień, w przypadku zmiany zadań osób, o których mowa w punkcie poprzedzającym,

    e) zapewnienie szkolenia osób zaangażowanych w proces przetwarzania informacji, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień, jak:

    • zagrożenia bezpieczeństwa informacji,

    • skutki naruszenia zasad bezpieczeństwa informacji, w tym odpowiedzialność prawna,

    • stosowanie środków zapewniających bezpieczeństwo informacji, w tym urządzeń i oprogramowania minimalizującego ryzyko błędów ludzkich,

    f) zapewnienie ochrony przetwarzanych informacji przed ich kradzieżą, nieuprawnionym dostępem, uszkodzeniami lub zakłóceniami, przez:

    • monitorowanie dostępu do informacji,

    • czynności zmierzające do wykrycia nieautoryzowanych działań związanych z przetwarzaniem informacji,

    • stosowanie środków uniemożliwiających nieautoryzowany dostęp na poziomie systemów operacyjnych, usług sieciowych i aplikacji,

    g) ustanowienie podstawowych zasad gwarantujących bezpieczną pracę przy przetwarzaniu mobilnym i pracy na odległość,

    h) zabezpieczenie informacji w sposób uniemożliwiający nieuprawnione jej ujawnienie, modyfikacje, usunięcie lub zniszczenie,

    i) zawieranie w umowach serwisowych podpisanych ze stronami trzecimi zapisów gwarantujących odpowiedni poziom bezpieczeństwa informacji,

    j) zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa w systemach teleinformatycznych, polegającego w szczególności na:

    • dbałości o aktualizację oprogramowania,

    • minimalizowaniu ryzyka utraty informacji w wyniku awarii,

    • ochronie przed błędami, utratą, nieuprawnioną modyfikacją,

    • stosowaniu mechanizmów kryptograficznych w sposób adekwatny do zagrożeń lub wymogów przepisu prawa,

    • zapewnieniu bezpieczeństwa plików systemowych,

    • redukcji ryzyk wynikających z wykorzystania opublikowanych podatności technicznych systemów teleinformatycznych,

    • niezwłocznym podejmowaniu działań po dostrzeżeniu nieujawnionych podatności systemów teleinformatycznych na możliwość naruszenia bezpieczeństwa,

    • kontroli zgodności systemów teleinformatycznych z odpowiednimi normami i politykami bezpieczeństwa,

    k) bezzwłocznego zgłaszania incydentów naruszenia bezpieczeństwa informacji w określony i z góry ustalony sposób, umożliwiający szybkie podjęcie działań korygujących;

    l) zapewnienia okresowego audytu wewnętrznego w zakresie bezpieczeństwa informacji i testów penetracyjnych.

    2) wyraża zgodę na przeprowadzanie przez zamawiającego testów bezpieczeństwa oferowanych rozwiązań teleinformatycznych, po uprzednim uzgodnieniu przez strony szczegółów z tym związanych, oraz zobowiązuje się uzyskać wymagane zgody od podwykonawców, o ile będzie miało to zastosowanie.

    12. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

    13. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy

Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

W przypadku pytań:

    • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 52 10

    • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - tymczasowa przystań - mapa.pdf pdf 465.42 2024-04-19 14:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - zaplecze przystani.pdf pdf 2210.48 2024-04-19 14:28:00 Postępowanie
Projekt umowy - Tymczasowa przystań 2024_05042024.docx docx 35.58 2024-04-19 14:28:00 Postępowanie
Najkorzystniejsza oferta - zestawienie - Tymczsaowa przystań.pdf pdf 34.93 2024-05-02 13:26:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-02 13:26 Mateusz Rzemyszkiewicz Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-05-02 13:26 Mateusz Rzemyszkiewicz Wydział Gospodarki Nieruchomościami UMP uprzejmie informuje, że w ramach przedmiotowego zapytania ofertowego wpłynęły cztery oferty. Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej była cena. W postępowaniu została wybrana oferta złożona przez EVSO 2 sp. z o.o.
Dziękujemy za wszystkie złożone oferty.

Najkorzystniejsza of [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i zarządzanie tymczasową przystanią jachtową nad rzeką Wartą w Poznaniu rzedmiotem Zamówienia jest organizacja tymczasowej przystani jachtowej nad rzeką Wartą w Poznaniu w terminie do 01.06.2024 r. i zarządzanie nią w okresie od 01.06.2024 r. do 31.08.2024 r., na udostępnionej Wykonawcy przez Zamawiającego część nieruchomości (maks. 500 m2) położonych przy Starym Porcie przy ul. Estkowskiego, teren tzw. cypla rzeki Warty, m. in. część działki nr 69/1, ark. 10, obr. Śródka 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 01.06.2024 r. do 31.08.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Cena za zorganizowanie tymczasowej przystani jachtowej - Cena netto, podatek VAT, cena brutto (0)
5 Cena za 1 dzień świadczenia usługi zarządzenia tymczasową przystanią - Cena netto, podatek VAT, cena brutto (0)
6 Cena za demontaż tymczasowej przystani jachtowej i przywrócenie terenu do stanu poprzedniego - Cena netto, podatek VAT, cena brutto (0)
7 Doświadczenie w prowadzeniu przystani jachtowej dla minimum 10 jednostek pływających przez nieprzerwany okres nie krótszy niż 3 miesiące w okresie ostatnich 3 lat. - Przedstawienie dokumentu / oświadczenia potwierdzającego wymagane doświadczenie. (0)
8 Doświadczenie w realizacji przedsięwzięcia uwzględniającego lokalizację tymczasowego obiektu budowlanego na podstawie zgłoszenia organowi administracji architektoniczno-budowlanej. - Przedstawienie dokumentu / oświadczenia potwierdzającego wymagane doświadczenie. (0)
9 Oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę przynajmniej dwóch osób. - Złożenie w ofercie oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę przynajmniej dwóch osób. (0)
10 Koncepcja i opis zagospodarowania terenu - Należy przygotować koncepcję zagospodarowania terenu w formie wizualizacji i załączyć do przesłanej oferty, celem zaopiniowania przez Zamawiającego. (0)
11 Oświadczenie, że personel, który będzie obsługiwał przystań posiada odpowiednie umiejętności i wymagane prawem kwalifikacje. - Przedstawienie oświadczenia (0)
12 Oświadczenie o "białej liście" - Wykonawca oświadczy, iż znajduje się na wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT (tzw. biała lista) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 369