Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-04-2024 11:36:00 |
Składania : | 23-04-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 23-04-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
a) merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
b) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
UWAGA:
Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wykluczy:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
SKRÓCONY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz na jej podstawie wykonanie prac elewacyjnych na budynku przy ul. Boh. Getta Nr 1 w Zgorzelcu. Budynek zlokalizowany jest na działce nr 123 id. 022502_1.0006 i wpisany do rejestru zabytków pod nr A/6154 w 2019 r. przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Jeleniej Górze. Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie ściany szczytowej elewacyjnej budynku przy ul. Boh. Getta 1 polegające na przeprowadzeniu remontu wypraw elewacyjnych tj. wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i zezwoleń pozwalających na jej podstawie do przeprowadzenie robót budowlanych.
Etap I opracowanie dokumentacji:
Opracowanie powinno być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
Etap II wykonanie robót budowlanych - zakres prac obejmuje w szczególności:
a) Montaż i demontaż rusztowań oraz ich zabezpieczenie
b) Weryfikacja stanu technicznego wyprawy elewacyjnej
c) Miejscowe naprawy warstw wyprawy elewacyjnej stanowiące nie więcej niż 35 % powierzchni całej ściany szczytowej.
d) Uzupełnienie styropianu oraz wypraw tynkarskich po zamurowanym otworze okiennym
e) Usunięcie linek po zdemontowanych reklamach
f) Usunięcie zabrudzeń poprzez zmycie wodą całej powierzchni ściany szczytowej
g) Dezynfekcja tynków preparatem odkażającym, glono i grzybobójczym całej powierzchni ściany szczytowej.
h) Usunięcie, z zachowaniem należytej ostrożności, odspojonych i zniszczonych zapraw tynkarskich
i) Uzupełnienie ubytków w warstwie istniejącego styropianu wykonanej elewacji po kotwach od reklam.
j) Nałożenie gruntu szczepnego na całości ściany elewacyjnej
k) Wykonanie warstwy wyrównującej z kleju o przeznaczeniu do termoizolacji warstwa wyrównująca na całości ściany elewacyjnej
l) Wykonanie gładzi z masy szpachlowej przeznaczonej do elewacji zewnętrznych na całości ściany elewacyjnej
m) Pomalowanie wykonanej warstwy wyrównującej gruntem na całości ściany elewacyjnej
n) Wykonanie łączenia z tylną ścianą elewacyjną
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w programie funkcjonalno-użytkowym z dnia 09.02.2024r., stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania.
WARUNKI PŁATNOŚCI:
Wynagrodzenie za realizację przedmiotowego postępowania określa się jako ryczałtowe, na które składa się:
1) wynagrodzenie za wykonanie I etapu prac, tj. dokumentacji projektowej (w tym przeniesienie majątkowych praw autorskich) oraz uzyskanie warunków, uzgodnień i pozwoleń, a także ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót,
2) wynagrodzenie za wykonanie II etapu prac, tj. robót budowlanych (w tym pełnienie czynności nadzoru autorskiego na realizację robót, w zakresie sporządzonej dokumentacji projektowej, wykonanie operatu kolaudacyjnego),
przy czym zastrzega się, że wynagrodzenie za wykonanie I etapu prac nie może przekroczyć 10 % wysokości całkowitego wynagrodzenia z realizację przedmiotu umowy.
2024-04-25 14:15 | Adam Maliwiecki | W załączniku informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu. |
2024-04-23 13:14 | Adam Maliwiecki | W załączniku informacja z otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu. |
2024-04-15 11:37 | Adam Maliwiecki | Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości: 50 000,00 zł |
Komunikaty