Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.7.2024 Renowacja zabytkowych drzwi w Zakładzie Przyrodoleczniczym „Wojciech” w Lądku – Zdroju.

Termin:
Zamieszczenia : 15-04-2024 09:42:00
Składania : 29-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 29-04-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa postępowania:

 

Renowacja zabytkowych drzwi w Zakładzie Przyrodoleczniczym „Wojciech” w Lądku – Zdroju.

 

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

 

Główny kod CPV: 

45000000-7 Roboty budowlane

 

Kody CPV dodatkowe, pomocnicze:

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45422100-2 Stolarka drewniana

45441000-0 Roboty szklarskie

 

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

Zamawiający nie dokonuje podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż podział ten nie byłby celowy ze względu na przedmiot zamówienia, którym jest wykonanie prac/robót remontowych i konserwatorskich w budynku zabytkowym. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie, w którym udzielane są świadczenia zdrowotne. Potrzeba skoordynowania działań rożnych wykonawców, realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu, bezpiecznemu oraz terminowemu wykonaniu zamówienia. Dzielenie przedmiotu zamówienia na mniejsze części mogłoby przynieść niekorzystne skutki dla Zamawiającego np. zwiększenie zaoferowanych cen, czy też brak ofert wykonawców, którzy mogliby uznać, że złożenie oferty na mniejsze części jest dla nich nieopłacalne. Zamawiający uważa, że pomimo braku podziału zamówienia na części wykonawcy z sektora MŚP nie będą mieli utrudnionego udziału w postępowaniu. Zamawiający ma na uwadze własne potrzeby oraz dba o zapewnienie konkurencyjności.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji.

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.

Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.

 

Adres inwestycji: PLAC MARIAŃSKI 13 dz. nr 108/7 AM-4 OBR. STARY ZDRÓJ, kod 57-540 miejscowość Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie.

3. Przedmiotem zamówienia jest remont i konserwacja drewnianej stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej (9 szt.) przy Zakładzie Przyrodoleczniczym „Wojciech” w miejscowości Lądek Zdrój.

 

Do wykonania są następujące prace:

- demontaż skrzydeł drzwiowych i rozszalenie, rozkucie;

- wykonanie i montaż drzwi zastępczych na czas wykonywania prac przy zdemontowanych skrzydłach drzwiowych;

- usunięcie warstw malarskich, odtłuszczenie powierzchni drewnianych;

- usunięcie elementów uszkodzonych mechanicznie i wykonanie uzupełnień ubytków, szpachlowanie, szlifowanie, impregnacja, bejcowanie i lakierowanie elementów drewnianych;

 - oczyszczenie, polerowanie, patynowanie okuć i elementów metalowych;

- renowacja napraw i/lub uzupełnienie oryginalnych mechanizmów domykania i blokowania skrzydeł drzwiowych oraz odtworzenie brakujących elementów mosiężnych na wzór oryginalnych, montaż;

- szklenie oryginalnymi szybami z dekoracją i uzupełnienie szklenia nowymi szybami na wzór oryginalnych;

- wszystkie materiały, urządzenia, nośniki energii, inne elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza na swój koszt Wykonawca;

- wszystkie widoczne elementy wyposażenia drzwi nie będące częścią systemu ochrony przeciwpożarowej (klamki, szyldy, zawiasy, przeszklenie trawione dekoracyjnie) należy przedstawić do akceptacji Służbie Ochrony Zabytków.

 

Budynek objęty w/w pracami wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dnia 22 grudnia 1971 r. nr A/4301/1986. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 tj. ze zm.).

 

Prace będą wykonywane na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót musi być uwzględnione funkcjonowanie  obiektu. Realizacja zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu.

 

Szczegółowy opis i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest m.in. w:

1)     Pozwoleniu Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich – decyzja nr 266/2024 z dnia 27 lutego 2024 r.

2)     Programie prac remontowych i konserwatorskich dla Budynku Zdrój „Wojciech” w Lądku Zdrój opracowanym przez J. Kramnika z dnia 9 lutego 2024 r.

3)     Przedmiarze robót.

4)     Projekcie umowy.

 

Prace/roboty należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, dokumentacją merytoryczną, pomocniczym przedmiarem robót,  Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ.

 

Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być (wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami. 

 

Zamawiający informuje, że jeżeli oferta zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej – to zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.18 ustawy Pzp.

 

Art.  226.  [Odrzucenie oferty]

1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

(…)

18) została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.

 

4.  Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowy przedstawiając planowane wykonanie prac/robót z podziałem na ich etapy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy. Zakres prac/robót do wykonania przedstawiony  w harmonogramie musi być podzielony na elementy robót oraz czas realizacji.

 

5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 

 

6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8 do SWZ.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

 

Ostateczny termin zakończenia prac/robót do dwóch (2) m-cy od dnia przekazania placu budowy.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 162.26 2024-04-15 09:42:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 465 2024-04-15 09:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej.docx docx 14.21 2024-04-15 09:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz osób.rtf rtf 83.73 2024-04-15 09:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Wykaz zamówień.rtf rtf 81.84 2024-04-15 09:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Zobowiązanie innych podmiotów.rtf rtf 75.37 2024-04-15 09:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 57.28 2024-04-15 09:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.docx docx 70.71 2024-04-15 09:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja merytoryczna.zip zip 6515.37 2024-04-15 09:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.rtf rtf 121.42 2024-04-15 09:42:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 17.09 2024-04-15 09:42:00 Kryterium
Załącznik nr 9 do SWZ – Przedmiar.pdf pdf 72.9 2024-04-15 09:42:00 Kryterium
Odpowiedź na pytanie - pismo z dnia 23.04.2024 r-sig.pdf pdf 1110.21 2024-04-23 14:10:55 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 168 2024-04-29 11:22:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-29 11:22 Elżbieta Kinal INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.

Informacja z otwarci [...].doc

2024-04-29 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia środki w wysokości do 253.677,70 zł.
2024-04-23 14:10 Elżbieta Kinal Odpowiedź na pytanie - pismo z dnia 23.04.2024 r.

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

2024-04-17 13:04 Elżbieta Kinal UWAGA bardzo ważne:

Zamawiający przypomina o konieczności odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty.

Proszę zgłaszać chęć odbycia wizji lokalnej.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

Załącznik nr 9 do SW [...].pdf

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 447