- Strona główna
- Postępowanie ID 914644
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
GKiI.271.3.2024 Renowacja zabytków na terenie Gminy Pcim.
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-04-12 15:10:00
-
Składania2024-06-12 23:59:00
-
Otwarcie ofert2024-06-13 09:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie kompleksowej konserwacji dekoracji sufitu i fasety kościoła parafialnego pw. Św. Mikołaja Biskupa w Pcimiu wraz z wykonaniem niezbędnych wzmocnień i robót budowlanych przy zabytku w starej części kościoła.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przedmiarem planowanych prac zawiera załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego
SEKCJA III: POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
a) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
b) O postępowanie może ubiegać się Wykonawca (lub grupa wykonawców – konsorcjum, spółka cywilna), który oświadczy, że:
1) wykonał w okresie dziesięciu lat przed dniem składania ofert przynajmniej trzy parce konserwatorskie z których każda była prowadzona w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków i obejmowała swoim zakresem co najmniej konserwację polichromii, malowideł czy obrazów. Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych prac konserwatorskich (tabela A.1 Załącznika nr 2) i złożonych poświadczeń należytego wykonania zamówienia spełniającego niniejszy warunek. Poświadczeniem może być protokół odbioru podpisany przez obie strony oraz Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub inny dokument w którym Wojewódzki Konserwator Zabytków potwierdzi prawidłowe wykonanie prac.
2) spełnia warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury i dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz.U. z 2021r. poz. 81). T.j. posiada odpowiednie pozwolenie do prowadzenia prac konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, które nie utraci swej ważności przed dniem 05.11.2025r. Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia znajdującego się w załączniku nr 2
3) Odbył wizję lokalną: Zamawiający wymaga od wykonawcy składającego ofertę, jako warunek konieczny do złożenia oferty (udziału w postępowaniu), odbycia przed złożeniem oferty wizji lokalnej na terenie kościoła pw. Św. Mikołaja Biskupa w Pcimiu. Kontakt w sprawie ustalenia terminu wizji tel 12 274 80 50 wew. 13 lub 24, email: ipietrzak@pcim.pl, monika.kolbiarz@pcim.pl
4) Kryteria oceny ofert:
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
· Cena brutto oferty (80%)
· Doświadczenie (20%)
5) Sposób oceny ofert:
1) Cena (C) – waga 80%
Liczba punktów = ( Cmin/Gof ) * 80
gdzie:
- Cof – cena w ofercie badanej
- Cmin - najniższa cena z wszystkich ofert podlegających badaniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Jeśli przewidziane zostały i przeprowadzone negocjacje ocenie podlegać będą ceny ostateczne złożone w odpowiedzi na negocjacje.
2) Doświadczenie (D) – waga 20%
W ramach tego kryterium punkty otrzyma wykonawca, który:
a) na
przestrzeni ostatnich 10 lat prawidłowo wykonał
na podstawie umowy/umów prace konserwatorskich lub restauratorskich
na rzecz Parafii św. Mikołaja w Pcimiu
(w takim przypadku Wykonawca winien przedstawić w tabeli A.1 Oświadczenia
wykonawcy – załącznik nr 2) wykaz prac konserwatorskich na rzecz Parafii św.
Mikołaja w Pcimiu), lub
b) zatrudni do realizacji zamówienia konserwatora/ów który na przestrzeni ostatnich 10 lat wykonywał prace konserwatorskich lub restauratorskich na rzecz Parafii Parafii św. Mikołaja w Pcimiu . (W takim przypadku Wykonawca winien przedstawić:
- doświadczenie konserwatora w szczególności uwzględniające prace na rzecz Parafii św. Mikołaja w Pcimiu,
- zobowiązanie konserwatora do podjęcia współpracy z wykonawcą przy realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego postępowania, oraz
- dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia prac konserwatorskich.)
D = ( Dof /Dmax ) * 20
gdzie:
- Dof – ilość umów na prace konserwatorskich lub restauratorskich na rzecz Parafii św. Mikołaja w Pcimiu
- Dmax – największa ilość umów na prace konserwatorskich lub restauratorskich na rzecz Parafii św. Mikołaja w Pcimiu
6) Wybór oferty
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane
a) Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100.
b) Za najkorzystniejszą wybrana zostanie ta oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.
c) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
7) Inne istotne warunki:
1. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 30.11.2025r.
2. Na wykonane w ramach umowy prace wykonawca udzieli gwarancję nie krótsza niż 60 miesięcy.
3. Termin ważności oferty – do 30 dni od upływu terminu składania ofert
4. Z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza (tj. otrzyma najwyższą liczbę punktów), po wybraniu oferty, zostanie zawarta umowa. Umowa ta zostanie zawarta na warunkach Zamawiającego i zgodnie z ceną podaną przez Wykonawcę w wybranej przez Zamawiającego ofercie. Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty, wg ceny wynikającej z wybranej oferty, wyłącznie za faktycznie wykonaną i odebraną robotę. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3,.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy, w
sytuacji wycofania się z realizacji projektu, w przypadku zaistnienia
okoliczności nieznanych Zamawiającemu
w dniu publikacji niniejszego Zapytania.
6. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji w zakresie treści złożonej oferty.
8. W toku realizacji umowy mogą być wprowadzane zmiany do umowy dotyczące
sposobu
i terminu realizacji zamówienia na skutek:
a) Opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
b) Wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, warunki pogodowe itp.);
c) Decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmian obowiązującego prawa, oczekiwanie na niespodziewane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.);
d) Przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zlecenia - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień.
e) Opóźnienia, o których mowa powyżej, muszą być udokumentowane stosowanymi protokołami podpisanymi przez obie strony.
f) W ww. przypadkach strony ustalają nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi tych opóźnień.
g) Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy do roszczeń Wykonawcy do ich wykonania.
8) Sposób przygotowania ofert, sposób komunikacji, termin i miejsce złożenia oferty:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Ofertę należy złożyć w języku polskim.
3) Oferta winna zawierać co najmniej
a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1)
b) Oświadczenie wykonawcy (wzór załącznik nr 2)
c) Aktualny KRS lub CEIDG
d) Uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich
e) Potwierdzenia należytego wykonania zamówień wskazanych w tabeli A.1 Oświadczenia wykonawcy
f) Kosztorys ofertowy
g) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy)
h) Dowód odbycia wizji lokalnej.
Ponadto jeśli wykonawca ubiega się o otrzymanie punktów za kryterium „Doświadczenie” składa także:
i) Wykaz prac konserwatorskich lub restauratorskich wykonanych na rzecz Parafii św. Mikołaja Biskupa w Pcimiu (jeśli nie zostały wskazane w Oświadczeniu wykonawcy), lub
j) doświadczenie konserwatora w szczególności uwzględniające prace na rzecz Parafii św. Mikołaja Biskupa w Pcimiu, oraz
k) zobowiązanie konserwatora do podjęcia współpracy z wykonawcą przy realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego postępowania, oraz
l) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia prac konserwatorskich.)
4) Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
5) Oferta musi dla swej ważności być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym[1] przez osobę upoważniona do reprezentacji wykonawcy. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, jeśli uprawnienie tej osoby do podpisania oferty wynika z pełnomocnictwa.
6) Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia i inne wymagane elementy oferty poprzez podanie jej w formularzu Systemowym oraz w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1.
7) Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy.
8) Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
9) Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku łącznie z podatkiem VAT. Jeśli wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT podaje stawkę 0 (zero) wraz z informacją , że nie jest płatnikiem VAT.
10) Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
11) Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
12) W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną i innymi elementami oferty podanymi poprzez formularzu elektroniczny Systemu a ceną i innymi elementami oferty podanymi w dokumentach załączonych w szczególności w ofercie szczegółowej obowiązują wartości podane poprzez formularz elektroniczny System.
13) Termin składania ofert upływa dnia 12.06.2024 do godziny 23:59. Otwarcie ofert nastąpi najpóźniej w dniu następnym. Nie przewiduje się publicznego otwarcia ofert.
14) W trakcie postępowania dotyczącego niniejszego Zapytania Ofertowego, do jego zakończenia rozumianego jako zawarcie umowy z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, wszelkie oświadczenia, zapytania, wyjaśnienia, wnioski i zawiadomienia Wykonawców przekazywane są drogą elektroniczną, chyba, że Zamawiający w danym konkretnym przypadku będzie wymagał zachowania innej formy komunikacji.
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. W przypadku wprowadzenia takich zmian Zamawiający może wyznaczyć inny termin składania ofert o ile zmiana w ocenie Zamawiającego ma istotny wpływ na przygotowanie oferty
16) W razie potrzeby Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednorazowego wezwania Wykonawcy do uzupełnienia/poprawy lub wyjaśnienia treści oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia/poprawy oferty/złożenia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego, lecz nie krótszym niż 2 dni.
17) Zamawiający nie przewiduje dla uczestników postępowania środków odwoławczych od rozstrzygnięcia Zamawiającego podejmowanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia.
18) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia:
a) bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania,
b) w przypadku braku oferty, lub gdy wszystkie oferty podlegać będą odrzuceniu,
c) przekroczenia kwoty planowanej na realizację zamówienia
d) istotnego błędu w postępowaniu.
19) Zamawiający może odrzucić ofertę jeśli:
a) została złożona po terminie przewidzianym na składanie ofert,
b) została złożona w sposób niezgodny z zasadami składania ofert określonymi w Zapytaniu
c) nie została podpisana,
d) zakres zamówienia określony w ofercie nie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia,
e) jest wyższa od kwoty planowanej na realizację zamówienia,
f)
nie spełnia warunków udziału w postępowaniu
lub wykonawca podlega wykluczeniu
z postępowania,
g) wykonawca nie zgodził się na poprawę omyłek i błędów w swojej ofercie.
20) W przypadku, gdy wybrany wykonawca odmówi zawarcia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości udzielenia zamówienia wykonawcy, którego oferta zajęła kolejne miejsce w rankingu ofert bez ponownego badania i oceny ofert.
22) Wykonawca składa ofertę poprzez System, na którym znajduje się strona internetowa postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminapcim
[1] podpis zaufany – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);
podpis osobisty – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
y z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-06-26
14:28:37
|
Zamówienia Publiczne |
Protokół
z
postęowania
Załączniki |
2024-06-14
11:24:45
|
Zamówienia Publiczne |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-05-14
09:46:07
|
Zamówienia Publiczne |
W
związku
iż
Zamawiający
dokonał
zmian
w
zapytaniu
ofertowym
wydłuża
termin
składania
ofert.
W
załączeniu
poprawione
dokumenty
Załączniki |
2024-05-06
09:10:33
|
Zamówienia Publiczne |
W
związku
z
omyłką
pisarską
w
zapytaniu
ofertowym
Zamawiający
koryguje
zapisy
zapytania
oraz
udostępnia
poprawione
zapytanie
ofertowe.
Ponadto
termin
składania
ofert
zostaje
wydłużóny
do
dnia
05.06.2024r.
do
godz.
23:59
Załączniki |
2024-05-06
09:09:55
|
Zamówienia Publiczne | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?