Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: D25M/252/N/11-24rj/24 Wykonanie projektu wraz z dostawą, montażem mebli i wyposażenia na potrzeby Oddziału Chirurgii Ogólnej w Szpitalu św. Wincentego a Paulo w Gdyni

Dział Zamówień Publicznych
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 12-04-2024 13:43:00
Składania : 22-04-2024 09:00:00
Otwarcia : 22-04-2024 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
08dc5ae4-c0b0-14ca-1398-780001600e11.pdf pdf 113.94 2024-04-12 13:43:00 Postępowanie
Zał nr 2_ FAC.xlsx xlsx 26.21 2024-04-12 13:43:00 Postępowanie
Zał nr 5_Projekt umowy.docx docx 62.62 2024-04-12 13:43:00 Postępowanie
Zał nr 6 _Zestawienie warunków i parametrów technicznych.docx docx 30.58 2024-04-12 13:43:00 Postępowanie
Zał nr 7_ Rzut.pdf pdf 740.92 2024-04-12 13:43:00 Postępowanie
SWZ_11-24.doc doc 320 2024-04-12 13:43:43 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert z dnia 22-04-2024.docx docx 65.85 2024-04-22 10:20:04 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 22-04-2024.pdf pdf 292.94 2024-04-22 10:20:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-22 10:20 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający publikuje Informację z otwarcia ofert z dnia 22-04-2024r. Z poważaniem Małgorzata Brancewicz-Malec

Informacja z otwarci [...].docx

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-22 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację postępowania kwotę 264 450,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 427