Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-04-2024 14:28:00 |
Składania : | 17-04-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Z postępowania
wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz.
835), tj. Wykonawcę:
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, należytej
jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad, nieobciążony jakimikolwiek
prawami na rzecz osób trzecich, nieużywany, niepowystawowy. Pod pojęciem
fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez
śladu uszkodzenia.
Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy
również:
1) szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji dla każdej
właściwej jednostki dostarczonego sprzętu, w języku polskim.
2) certyfikaty
jakości, licencje (jeśli dotyczy),
3) karty
gwarancyjne.
Wymagania Zamawiającego:
1. Przedmiot zamówienia
należy dostarczyć na własny koszt i ryzyko do budynków Państwowej
Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku, ul. Mechaników 3 , 87-800
Włocławek,
2. Zaleca się, aby
dostarczony towar zapakowany był w opakowaniach uniemożliwiających uszkodzenie
produktów w czasie transportu.
3. Odpowiedzialność za
uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Sposób wyboru Wykonawcy:
1. Zamawiający wybierze ofertę spełniającą wymagania
oraz przedstawiającą najniższą cenę brutto za przedmiot zamówienia.
2. W trakcie badania i oceny ofert, Zamawiający
zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych
informacji, dokumentów lub wyjaśnień.
3. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem
terminu składania ofert, PANS we Włocławku może zmodyfikować lub uzupełnić
treść zaproszenia do składania ofert. Jeżeli zmiany mogą wpłynąć na ich treść,
Zamawiający przedłuży termin składania ofert. O dokonanej zmianie Zamawiający poinformuje
na Platformie Zakupowej.
4. Po wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę poprzez Platformę Zakupową .
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odstąpi od realizacji
zamówienia, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród
złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
6. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe
bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką
Zamawiający przeznaczył na realizację dostawy objętej zapytaniem
7. W ramach niniejszego zaproszenia do składania ofert
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Informacja
dodatkowa do postępowania:
Zamawiający oświadcza, iż zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o
podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 931 ze zm.) może ubiegać
się o zgodę na zastosowanie 0% stawki podatku VAT na zamawiany sprzęt
komputerowy w zakresie objętym zwolnieniem – zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26
lit. a) przywołanej ustawy. W przypadku uzyskania przez Zamawiającego
zgody na zastosowanie stawki 0% VAT (odpowiednich potwierdzeń) zgodnie z art.
83 ust. 1 pkt. 26 lit. a) ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i
usług, Zamawiający przekaże Wykonawcy zgodę wydaną przez MNiSW, a Wykonawca
wystawi niezwłocznie fakturę korygującą. W przypadku zrealizowania przez
Zamawiającego płatności za fakturę VAT na rachunek Wykonawcy, Wykonawca jest
zobowiązany do dokonania zwrotu środków na rachunek bankowy Zamawiającego w
terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury korygującej
2024-04-18 07:25 | Ewa Stepnowska | Informacja o wyborze oferty |
Komunikaty