Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.29.2024.AG Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji boisk sportowych przy Zespole Szkół nr 5 w Płocku, położonego na działce o nr ewid. 2906/151, obręb ewidencyjny 1 - Podolszyce-Borowiczki, realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Modernizacja boisk sportowych przy Zespole Szkół nr 5 w Płocku - prace przygotowawcze”

Alina Głuszek-Obszyńska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 10-04-2024 11:53:00
Składania : 17-04-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji boisk sportowych przy Zespole Szkół nr 5 w Płocku, położonego na działce o nr ewid. 2906/151, obręb ewidencyjny 1 - Podolszyce-Borowiczki, realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Modernizacja boisk sportowych przy Zespole Szkół nr 5 w Płocku - prace przygotowawcze””

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II. Termin realizacji zamówienia - 

 Zakres minimalny (podstawowy):
Termin wykonania Przedmiotu Umowy ustala się na 6 miesięcy od dnia zawarcia
Umowy.
Termin przedstawienia Zamawiającemu Koncepcji – 4 tygodnie od dnia zawarcia Umowy.
Zakres opcjonalny (opcja):
Wykonanie Przedmiotu Umowy w zakresie opisanym w §2 wzoru umowy, tj. pełnienie Nadzoru autorskiego, nastąpi w terminie
określonym zgodnie z §2 ust. 4 pkt 1) wzoru Umowy. Niezwłocznie po zawarciu umowy na roboty budowlane, Zamawiający
pisemnie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu

    1. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył, co najmniej:

                  1 dokumentację projektowo - kosztorysową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia zamiaru budowy                        

                   wielofunkcyjnego   boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną o wartości nie  

                   niższej niż 30.000,00 zł brutto

lub


2 dokumentacje projektowo - kosztorysowe wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia zamiaru budowy wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną o łącznej wartości nie niższej niż 30.000,00 zł brutto,


UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych usług potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.  

Brak wykazu zrealizowanych usług lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:

      1. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*,

      2.  jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych w ograniczonym zakresie z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu.


 *Uwaga:
       Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych  w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2023 poz. 334 ze zm.) oraz w rozumieniu art. 20 a  ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 551).


UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty. 


V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV. 

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Alina Głuszek-Obszyńska, tel.: 024 36 71 616, Małgorzata Piecka, tel.: 024 36 71 727, Grzegorz Naguszewski, tel.: 024 36 71 457.



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji boisk sportowych przy Zespole Szkół nr 5 w Płocku, położonego na działce o nr ewid. 2906/151, obręb ewidencyjny 1 - Podolszyce-Borowiczki, realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Modernizacja boisk sportowych przy Zespole Szkół nr 5 w Płocku - prace przygotowawcze””.   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 79.13 2024-04-10 11:53:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 189.66 2024-04-10 11:53:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do OPZ_lokalizacja.pdf pdf 502.27 2024-04-10 11:53:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do OPZ_koncepcja placu zabaw.pdf pdf 1780.82 2024-04-10 11:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do Umowy - Karta pobytu nadzoru autorskiego.doc doc 22 2024-04-10 11:53:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do OPZ_TES.odt odt 19.7 2024-04-10 11:53:00 Postępowanie
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2024-04-10 11:53:00 Kryterium
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2024-04-10 11:53:00 Kryterium

Komunikaty

2024-04-17 10:11 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina-Miasto Płock informuje, że do terminu składania ofert, wpłynęły 3 oferty:
1) Primtech Szymon Kita 42-600 Tarnowskie Góry, Sienkiewicza 4/6 Cena za zakres podstawowy: 33 210.00 zł brutto Cena za zakres opcjonalny ( stawka za jeden pobyt w ramach nadzoru autorskiego): 861.00 zł brutto
2) PROROK STUDIO Sp. z o.o. Cena za zakres podstawowy: 27 119.99 zł brutto Cena za zakres opcjonalny ( stawka za jeden pobyt w ramach nadzoru autorskiego): 800.00 zł brutto
3) Grima Architektura i Krajobraz Sp. z o.o. 01-445 Warszawa, Ciołka 17/415 Cena za zakres podstawowy: 63 960.00 zł brutto Cena za zakres opcjonalny ( stawka za jeden pobyt w ramach nadzoru autorskiego): 1 599.00 zł brutto
2024-04-11 09:41 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina - Miasto Płock przekazuje zapytanie, które wpłynęło w dniu 10.04.2024r. wraz z odpowiedzią.
Pytanie:
Czy zamówienie obejmuje również projekt placu zabaw zgodnie z zał. nr 2?
Odpowiedź:
Zamówienie nie obejmuje projektu placu zabaw.
Opracowanie projektu budowy placu zabaw, zlokalizowanego na terenie Zespołu Szkół nr 5 przy ulicy Kutrzeby 2a w Płocku opracowywane jest według odrębnej umowy w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Plac zabaw dla Ósemki – budżet obywatelski”.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji boisk sportowych przy Zespole Szkół nr 5 w Płocku Proszę podać cenę za zakres podstawowy 1 usługa - (0)
2 Sprawowanie czynności nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych objętych dokumentacją projektową. Proszę podać cenę za jeden nadzór autorski (zakres opcjonalny) 3 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki umowy - Proszę potwierdzić akceptację warunków wzoru umowy (0)
3 Wykonawca jest/nie jest czynnym płatnikiem podatku Vat - Proszę wpisać tak/nie (0)
4 E-fakturowanie - Proszę wpisać faktura papierowa/ustrukturyzowana

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
6 Proszę o rozpisanie ceny za jeden pobyt w ramach nadzoru autorskiego - Stawka za jeden pobyt Wykonawcy w kwocie brutto ................ zł, obejmuje: a) kwotę brutto .............. zł – stanowiącą koszty przyjazdu, pobytu na budowie i powrotu oraz b) kwotę brutto .............. zł – stanowiącą koszt wykonania czynności nadzoru autorskiego w ramach merytorycznego załatwienia sprawy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 276