- Strona główna
- Postępowanie ID 912760
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZNM.10.2024.JW.2 Przygotowanie i dostawa posiłków regeneracyjnych na potrzeby DOZAMEL Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Wystawiający
-
UżytkownikKamila Szuba
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-04-10 08:44:00
-
Składania2024-05-10 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-05-10 12:01:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu DOZAMEL Sp. z o.o. informujemy o ogłoszeniu postępowania na usługę przygotowania i dostawy posiłków regeneracyjnych na potrzeby DOZAMEL Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu.
I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowywanie i bieżącą dostawę posiłków regeneracyjnych, jednodaniowych, mięsnych w okresie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, do siedziby Zamawiającego przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, zgodnie z Jadłospisem (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia).
2. Dostawy będą realizowane na adres siedziby Zamawiającego na godz. 9:00
3. Posiłki dostarczane będą zgodnie z Jadłospisem (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia), w cyklach dwutygodniowych. Po upływie 2 tygodni należy powtórzyć Jadłospis, z zachowaniem tej samej kolejności. Kolejność posiłków określona w Jadłospisie może ulec zmianie, po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego.
4. Wymagana kaloryczność każdego posiłku (1 porcji): min.1000 kcal (przy czym ilość wkładu mięsnego nie może być mniejsza niż 150g). Informacja o wartości kalorycznej każdego posiłku musi być umieszczona na opakowaniu.
5. Dostawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków z wykorzystaniem produktów dobrej jakości, z gwarancją świeżości artykułów i produktów, bez używania produktów typu instant lub wysoko przetworzonych dań gotowych.
6. Wymagana dzienna liczba dostarczanych posiłków na dzień podpisania Umowy: 7 porcji.
7. Maksymalna liczba dostarczanych posiłków wynosi 9. Przewidywana liczba świadczeniobiorców może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie realizacji umowy.
8. Zamawiający może zmienić liczbę zamawianych posiłków, określonych w ust. 8, w terminie do godz. 10:00 dnia poprzedzającego dostawę, w zależności od obecności osób uprawnionych do pobierania posiłków. Minimalna dzienna liczba dostarczanych posiłków nie będzie mniejsza niż 5 porcji, chyba, że Strony postanowią inaczej.
9. Porcja każdego posiłku zapakowana będzie w osobne opakowanie zgrzewane, natomiast bułki będą zapakowane pojedynczo w torebkę (papierową lub plastikową).
10. Szczegółowe wymagania dot. warunków realizacji przedmiotu zamówienia opisano w Umowie w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2)
11. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) Umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2),
2) Jadłospis (Załącznik nr 1),
3) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
4) obowiązujące normy prawne i branżowe.
II. Termin
realizacji: Od poniedziałku do piątku, z pominięciem dni ustawowo wolnych
od pracy, rozpoczynając od dnia następnego po podpisaniu Umowy w sprawie
zamówienia (Załącznik nr 2 do Ogłoszenia) do dnia 31.10.2024r.
III. Warunki płatności: wynagrodzenie
Dostawcy, płatne będzie na podstawie wystawionej faktury VAT za faktycznie
dostarczone posiłki w danym miesiącu rozliczeniowym, wystawionych na początku
miesiąca kalendarzowego za miesiąc poprzedni, zgodnie z cenami określonymi w
Ofercie Dostawcy (uzupełniony Jadłospis - Załącznik nr 1).
Termin płatności: 14 dni od
daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
IV. Warunki
udziału w postępowaniu:
1. Termin związania ofertą: Wykonawca
pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Kryteria wyboru oferty: spośród złożonych ofert, jako najkorzystniejsza zostanie wskazana oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zaproszeniu i będzie zawierała najkorzystniejszą cenę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 661 100 041,
w godz. 7:00 - 15:00 (Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Pani Kamila Szuba).
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?