Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP.271.29.2024.JG Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem

Justyna Grabowska
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 09-04-2024 14:24:00
Składania : 15-04-2024 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

 

DZP.271.29.2024.JG

 

Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem

 

 

I.   ZAMAWIAJĄCY:

 

GMINA – MIASTO ELBLĄG

82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 

 

 

II.    Opis przedmiotu zamówienia

 

1.   Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem, wg wytycznych wskazanych przez Zamawiającego w projekcie do umowy.

2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do wprowadzania zmian w fazie projektu.

3.  Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę:

1)   Skarpetki z nadrukiem – 100 par w rozmiarze 36-38 (damskie), 100 par w rozmiarze 43-46 (męskie).

2)      Chusteczki do okularów, telefonów – 300 sztuk ,

3)      Tatuaż zmywalny -1 000 sztuk,

4)      Baloniki z nadrukiem – 2 000 sztuk,

5)      2-częsciowe nadmuchiwane pałki do kibicowania Cheer – 2 000 sztuk (jako 1 sztukę Zamawiający rozumie komplet tj. 2 pałki do kibicowania Cheer),

6)      JOJO reklamowe plastikowe wypukłe – 1 000 sztuk,

4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały i ich zgodność  z wymogami określonymi  w § 2 projektu umowy, na okres 6 miesięcy liczonych na koniec miesiąca od daty dokonania odbioru przez Zamawiającego.

5.     Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie Umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK   NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 

III.  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

data rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia

data zakończenia – 30 dni od udzielenia zamówienia.

 

IV.   Opis sposobu obliczenia ceny

 

  1. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  2. Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1do Zapytania Ofertowego „ FORMULARZ OFERTY”.
  3. W ZAŁĄCZNIKU NR 1 do Zapytania Ofertowego „FORMULARZ OFERTY”  należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.
  4. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
  5. Cena nie podlega waloryzacji.

 

 

V.     Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów
i sposobu oceny ofert

 

1.   Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.

 

2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:

(1) cena (brutto) - 100 %

 

3.   Sposób oceny ofert:

Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:

XC x 100%

gdzie:

XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)

 

Sposób obliczenia XC:

Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:

XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty

 

 

VI.   termin składania ofert

 

1.      Oferty należy składać do dnia 15 kwietnia 2024 r. do godziny 09:30

 

2.      Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

3.      Składana oferta musi zawierać wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – FORMULARZ OFERTY.

 

 

VII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

 

Justyna Grabowska Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-78, e-mail: dzp@umelblag.pl

Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

 

 

VIII.  PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom

 

Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 

 

IX.   Informacje dodatkowe

 

1.      Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

2.               Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

 

3.      Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

 

4.               W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.

 

5.      Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

 

6.      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

7.        Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania  ofert.

 

X.     Załączniki  

 

1.      ZAŁĄCZNIK NR 1 FORMULARZ OFERTY

2.      ZAŁĄCZNIK NR 2 PROJEKT UMOWY

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK NR 2 -projekt umowy.zip zip 1360.23 2024-04-09 14:24:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 1 - Formularz oferty.docx docx 18.1 2024-04-09 14:24:00 Kryterium

Komunikaty

2024-04-23 08:05 Justyna Grabowska W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu DZP.271.29.2024.JG Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym, tj. cena (brutto) - 100%.
Wybrano ofertę firmy Natalia-Bis Sp. z o.o., 04-895 Warszawa, Ul. Przewodowa 140a
cena (brutto) oferty: 13 741,56 zł
2024-04-10 15:14 Justyna Grabowska Zamawiający informuje, że do postępowania wpłynęły następujące pytania:
Pytanie 1 - jojo wypukłe w kolorze pomarańczowym - czy produkt ma posiadać podświetlenie przy wykonywanym ruchu? Jeżeli tak, to kolor pomarańczowy nie jest dostępny w tym momencie. Do wyboru jest kolor niebieski lub czerwony.
Odpowiedź 1 - Zamawiający informuje, że zgodnie ze specyfikacją produkt nie wymaga podświetlenia.

Pytanie 2 - skarpetki - czy mógłbym prosić o wstępne określenie kolorystyki? Ilość zastosowanych kolorów może wpływać na cenę. Czy może zastosować tutaj wycenę pod kątem zadruku pełnokolorowego technologicznie możliwego do wykonania?
Odpowiedź 2 - Zamawiający informuje, że zgodnie ze specyfikacją zakres zamówienia obejmuje produkt znakowany w pełnym kolorze.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1do Zapytania Ofertowego „ FORMULARZ OFERTY”. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - data rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia data zakończenia – 30 dni od udzielenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

ZAŁĄCZNIK NR 2 -proj [...].zip

(0)
4 Formularz oferty - Proszę załączyć wypełniony Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAŁĄCZNIK NR 1 - For [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 368